Sir Roger 05.07.2024 19:03:14 | |
---|
Timi: Auts!Tiiä häntä mikä on tuo huoraus?Mä oon tussaroinut vuosikymmenien aikana ja saanut kokea monen bändin tsydeemit.Tanhuista bilemusaan.Ja myös keralla tunnetuiden muusikkojen.Ei heistä kukaan ole sanonut että.Vinde kun pitää soittaa tätä musiikkia? Tämä ansaitsi plussan! + |
hujanen 05.07.2024 21:22:30 | |
---|
Tuo TOTO paita päällä ja soundtsekissä mahdollisesti Tower of Power alkuun jonka jälkeen bändin oma tsö tsö, tum tum, diudi diudi jaksaa aina hymyilyttää.. Samaa ikäluokkaa ja mieltä lähes kaikessa tuon kärttyisen kitaristinkaa. |
Epämuusikko 06.07.2024 12:39:26 | |
---|
Toistan: lukkoon tämä ketju. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Lennu 06.07.2024 12:48:29 | |
---|
Hyvä keskustelu, jatketaan tätä maailman paloon asti :) Autistinen binääriaivo. |
Sir Roger 06.07.2024 20:09:14 | |
---|
Epämuusikko: Toistan: lukkoon tämä ketju. Ihan asiallinen ketju. Mutta jos omat vanhat kirjoitukset noin hävettää niin kannattaa harkita tarkkaan mitä kirjoittaa, vai mikä nyt on hätänä? |
Epämuusikko 07.07.2024 00:25:40 | |
---|
Sir Roger: Ihan asiallinen ketju. Mutta jos omat vanhat kirjoitukset noin hävettää niin kannattaa harkita tarkkaan mitä kirjoittaa, vai mikä nyt on hätänä? Mua ei hävetä mikään, mutta tämä ketju oli kertaalleen tuhoon tuomittu, ja nyt se meinaa olla sitä eri syistä. Lukkoon. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Sir Roger 07.07.2024 01:29:17 | |
---|
Pitänee sitten olla kirjoittamatta mitään, on tämä Tanssimusiikkiosasto mennyt muutenkin todella oudoksi? |
Lennu 07.07.2024 09:44:56 | |
---|
Saisko tämän pysyväksi? Laitan itselleni varoituksen huomioksi :) Autistinen binääriaivo. |
Epämuusikko 07.07.2024 12:16:32 | |
---|
Sir Roger: Pitänee sitten olla kirjoittamatta mitään, on tämä Tanssimusiikkiosasto mennyt muutenkin todella oudoksi? Tajuakko nää? Siihen on syynsä miksi tämä ketju aikoinaan kastroitiin lähes sisällöttömäksi. Tämmöiset keskustelut eivät ole rakentavia. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
WanhaWetäjä 07.07.2024 14:09:26 | |
---|
Epämuusikko: Tajuakko nää? Siihen on syynsä miksi tämä ketju aikoinaan kastroitiin lähes sisällöttömäksi. Tämmöiset keskustelut eivät ole rakentavia. Ookko nää Oulusta...tässähän voi jokainen sanoa mielipiteensä, kenties kokemuksensa aiheesta joka on sinällään ihan asiallinen vaikka vähän rönsyileekin sinne tänne. Itse kuulin tämän termin jo 70-luvun lopulla eräiden rock-piireistä tuttujen soittajien toimesta, sehän oli heistä aivan kammottava ajatus että pitkätukat lähtisivät huoraaman tanssigenreen vaan kuinkas sitten sattuikaan heitä alkoi tulla kehiin kun ei se oma musa ja rokkenroll juuri ketään elättänyt. Ehkä tuon huoraamisen voisi vaihtaa tänä päivänä jonkinasteiseen nöyrtymiseen pakon edessä, ei tuolla kukaan entinen studio/tv-kasvo huvikseen ajele satoja kilometrejä muutaman satasen takia joka viikonloppu. Eilisellä keikalla roudatessa ja keikkaa odotellessa tuli taas turistua tutun vihollisbandin jätkien kanssa niitä näitä, 2000-luuvn alusta tasasin väliajoin samoilla lauteilla ollaan oltu ja nähty alan muuttuminen. Melkein sanoisin että nämä hetket ovat parhautta keikkailussa kun pääsee livena vaihtamaan ajatuksia tuttujen kollegoiden kaa. Yhteisiä tuttuja, hauskoja tarinoita ja vapaata huulenheittoa, toki myös soittokamoista tulee juteltua ja tietenkin keikoista. Voisi kai sanoa ja sanonkin että soittajaa ei ymmärrä kuin toinen soittaja, ehkä senkin takia tämä palsta on mitä on eli ei täällä ole haitaksi asti soittajan ammatin monelta kantilta kokeneita. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Prophet 07.07.2024 16:33:52 (muokattu 07.07.2024 16:36:02) | |
---|
|
Timi 09.07.2024 17:32:13 | |
---|
Heh.Jos joku haluu lukkoa.Mitäs siitä Mistä sitä tietää? |
Epämuusikko 10.07.2024 17:40:09 | |
---|
Timi: Heh.Jos joku haluu lukkoa.Mitäs siitä Mulla on kaks raskauttavaa perustetta sille. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Kefiiri 10.07.2024 18:46:19 (muokattu 10.07.2024 18:46:59) | |
---|
Ei ole koskaan tullut mieleen ehdottaa lukkoa millekään ketjulle. Kyllä nettiin hoopoilua mahtuu, ja jos menee mahdottomaksi, niin sitä varten ovat moderaattorit. En sekaannu heidän hommiinsa. En ole musiikin asiantuntija. |
WanhaWetäjä 10.07.2024 20:05:10 | |
---|
Epämuusikko: Mulla on kaks raskauttavaa perustetta sille. 2. niistä lienee oululaisuus? Sehän on asiantila jolle ei voi mitään ja jota ei ole voinut itse valita vaan siihen synnytään. Onko se tarttuvaa, ei tietääkseni. Non noh, huonoa huumoria, sitä ei ole koskaan liikaa. Mutta kerro ihmeessä mikä on se toinen raskauttava peruste, jos pidetään tuo oululaisuus varmuuden vuoksi toisena? Toki jos sinulla on 2 jotain muuta ja vielä raskauttavampaa niin ok. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Sir Roger 10.07.2024 22:39:08 | |
---|
Aloitukseen vielä lisäten, ihan asiallinen kirjoitus ja antaa ajattelemisen aihetta. ..Niin se lisäys, nykyisin kannattaa olla moniosaaja oli ala sitten musiikki tai mikä hyvänsä. |
Epämuusikko 11.07.2024 13:43:47 | |
---|
WanhaWetäjä: 2. niistä lienee oululaisuus? Sehän on asiantila jolle ei voi mitään ja jota ei ole voinut itse valita vaan siihen synnytään. Onko se tarttuvaa, ei tietääkseni. Non noh, huonoa huumoria, sitä ei ole koskaan liikaa. Mutta kerro ihmeessä mikä on se toinen raskauttava peruste, jos pidetään tuo oululaisuus varmuuden vuoksi toisena? Toki jos sinulla on 2 jotain muuta ja vielä raskauttavampaa niin ok. No, ajattelin sittemmin asiaa toiselta kantilta, niin sanotaan näin että tietynkaltaiset ketjut ovat tällä sivulla uusiutuva luonnonvara, joten mitäpä mä oon ämpyilemään :D LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Lucky 7 29.07.2024 14:10:41 (muokattu 29.07.2024 14:21:40) | |
---|
Ensimmäinen laivakeikka ikinä ja ehtoon mittaan tuli toisen bändin rumpalin kans juttua tästä kyseisestä aiheesta, että tää musa ei kiinnosta häntä muuten kuin rahan vuoksi. Heppu koki selkeästi sen moraaliseksi ongelmaksi. En mä keltanokkana osannut muuta kysyä kuin, miksi pitäis tehdä jotain mistä ei pidä? Taidan olla vieläkin yhtä keltanokka, kun ajatus musasta ei oo muuttunut. Sitä on vaan hyvää ja huonoo ja jokainen määrittelee sen itse. TÄ? |
Kefiiri 29.07.2024 15:17:25 (muokattu 29.07.2024 15:28:03) | |
---|
Totta helkkarissa voi soittaa pelkästään rahan takia, ei kai kukaan tanssimuusikko varsinaisesti sen musan takia sitä hommaa tee? Sitten toki harmittaa jos sen takia ei jää aikaa kiinnostavamman musiikin soittamiseen. En ole musiikin asiantuntija. |
Sir Roger 29.07.2024 17:06:30 (muokattu 29.07.2024 17:08:21) | |
---|
Lucky 7: Ensimmäinen laivakeikka ikinä ja ehtoon mittaan tuli toisen bändin rumpalin kans juttua tästä kyseisestä aiheesta, että tää musa ei kiinnosta häntä muuten kuin rahan vuoksi. Heppu koki selkeästi sen moraaliseksi ongelmaksi. En mä keltanokkana osannut muuta kysyä kuin, miksi pitäis tehdä jotain mistä ei pidä? Taidan olla vieläkin yhtä keltanokka, kun ajatus musasta ei oo muuttunut. Sitä on vaan hyvää ja huonoo ja jokainen määrittelee sen itse. Eiks kaikki livenä, oikeilla soittimilla soitettu musa ole mielenkiintoista ja ainahan sitä voi kehittää? Kefiiri: Totta helkkarissa voi soittaa pelkästään rahan takia, ei kai kukaan tanssimuusikko varsinaisesti sen musan takia sitä hommaa tee? Sitten toki harmittaa jos sen takia ei jää aikaa kiinnostavamman musiikin soittamiseen. No, niin sitten on ikävä jos ei itse voi mitenkään vaikuttaa soitettavaan musiikkiin. "Harmony is when you find two note that love another." |