Rämppy 14.09.2017 09:24:09 | |
---|
Tuollaistahan se tuppaa olemaan suurilla tähdillä. In Finland we have this thing called "diu diu". |
Welho-77 14.09.2017 10:17:09 | |
---|
Siltsuhan on vetänyt coverinakin Bensaa suonissa. Ja toki vauhti kallossa oli tälläkin kertaa. |
Welho-77 14.09.2017 11:08:28 | |
---|
Toivottavasti Siltsu ei nyt ota nokkiinsa näistä vitseistä. |
Kefiiri 14.09.2017 12:33:22 (muokattu 14.09.2017 12:34:02) | |
---|
Rämppy: Tuollaistahan se tuppaa olemaan suurilla tähdillä. Kai se on uskottava että urheilu ei ole ainoa laji jossa pärjätäkseen tarvitsee dopingia. En ole musiikin asiantuntija. |
shuffle 14.09.2017 16:24:58 | |
---|
Verestä on löytynyt meta-amfetamiinia, ja autosta lisää samaa. Onnea. Auton rattiin voisi kyllä jättää menemättä. Selkeä moka. Lisäksi idiootti roudaa kamaa autossaan jos on noin tunnettu. |
Prophet 14.09.2017 17:47:57 | |
---|
|
EP 14.09.2017 17:58:02 (muokattu 14.09.2017 17:58:41) | |
---|
Tuntuu joillekin, aika monellekin olevan ainoa rike tuossa se autonrattiin lähtö? |
rintapek 14.09.2017 19:22:16 | |
---|
EP: Tuntuu joillekin, aika monellekin olevan ainoa rike tuossa se autonrattiin lähtö? Kukin saa puolestani käyttää mitä huvittaa. Mitäs mä semmoista moralisoimaan. Mut ei sitä nyt mis kunnossa tahansa voi auton rattiin mennä. Jos maailma olis mun suunnittelema, niin hyttyset söis porkkanoita. |
Zed 15.09.2017 06:31:29 | |
---|
EP: Tuntuu joillekin, aika monellekin olevan ainoa rike tuossa se autonrattiin lähtö? Itseäni ei kiinnosta ankan pierun vertaa mitä kukin itselleen tekee, mutta siinä auton ratissa voi saattaa sivullisetkin vaaraan. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Kefiiri 15.09.2017 08:03:15 | |
---|
Eihän huumebisnes yleisesti ottaen hyvä asia ole, esim. kukkapenkit tulevat toisinaan myllätyiksi piloille sen takia. En ole musiikin asiantuntija. |
Sergei Fallinen 15.09.2017 09:44:46 | |
---|
Zed: Itseäni ei kiinnosta ankan pierun vertaa mitä kukin itselleen tekee, mutta siinä auton ratissa voi saattaa sivullisetkin vaaraan. Nämä ovat taas näitä toisaalta-toisaalta. Kun ikää tulee noin paljon, voi olla jopa turvallisempaa ajaa kemiallisissa piristeissä kuin nuokkua ja kuolata ratissa kuten suurin osa yli 50-vuotiaista kuljettajista. |
artope 15.09.2017 09:50:04 (muokattu 15.09.2017 10:11:15) | |
---|
Sergei Fallinen: Nämä ovat taas näitä toisaalta-toisaalta. Kun ikää tulee noin paljon, voi olla jopa turvallisempaa ajaa kemiallisissa piristeissä kuin nuokkua ja kuolata ratissa kuten suurin osa yli 50-vuotiaista kuljettajista. Hän muistaa tämän sitten kun olet itse yli 50v.... Vai viekö taiteilijaelämä sinutkin ennenaikaisesti?? "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
öl m 15.09.2017 10:10:36 | |
---|
Sergei Fallinen: Nämä ovat taas näitä toisaalta-toisaalta. Kun ikää tulee noin paljon, voi olla jopa turvallisempaa ajaa kemiallisissa piristeissä kuin nuokkua ja kuolata ratissa kuten suurin osa yli 50-vuotiaista kuljettajista. *karj* Plussa. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
Sergei Fallinen 15.09.2017 10:17:06 (muokattu 15.09.2017 10:17:46) | |
---|
artope: Hän muistaa tämän sitten kun olet itse yli 50v.... Vai viekö taiteilijaelämä sinutkin ennenaikaisesti?? Tuskin vie. Mutta viisikymppisenä on jo vaurautta kertynyt, alla lienee vuoden vanha Audi huippuunsa viritetyllä airbagilla enkä saisi itseäni hengiltä vaikka yrittäisin, joten miksi mua kiinnostaisi enää silloin? Korttianihan ette vie! |
EP 15.09.2017 10:34:56 | |
---|
Kefiiri: Eihän huumebisnes yleisesti ottaen hyvä asia ole, esim. kukkapenkit tulevat toisinaan myllätyiksi piloille sen takia. Kyllähän se kuohkeuttaa maan. |
artope 15.09.2017 10:35:03 | |
---|
Sergei Fallinen: Tuskin vie. Mutta viisikymppisenä on jo vaurautta kertynyt, alla lienee vuoden vanha Audi huippuunsa viritetyllä airbagilla enkä saisi itseäni hengiltä vaikka yrittäisin, joten miksi mua kiinnostaisi enää silloin? Korttianihan ette vie! Sitte hiukka ontuva vetaus meihin "ikä-ihmisiin". Mutta noin uudella viritetyllä Audilla kortti on sulla ennen aikojaan hyllyllä. Saa ottaa talteen... "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
öl m 15.09.2017 10:42:19 | |
---|
Hmm, täytyy toivoa, että itse säilytän huumorintajuni rippeet vielä yli 5-kymppisenäkin. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
artope 15.09.2017 10:51:59 | |
---|
öl m: Hmm, täytyy toivoa, että itse säilytän huumorintajuni rippeet vielä yli 5-kymppisenäkin. Toivotaan ja elämänkokemusta! "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
EP 15.09.2017 11:01:37 | |
---|
"Tiedostan elämän rajallisuuden, ja intohimoisena ihmisenä hakeudun helposti uusien kokemusten pariin." |
WanhaWetäjä 15.09.2017 12:49:24 | |
---|
Sergei Fallinen: Nämä ovat taas näitä toisaalta-toisaalta. Kun ikää tulee noin paljon, voi olla jopa turvallisempaa ajaa kemiallisissa piristeissä kuin nuokkua ja kuolata ratissa kuten suurin osa yli 50-vuotiaista kuljettajista. Sellasta...tänään tulee nähtyä se toinen puoli eli mitä nämä virkeät ja energiset nuoret 20-40v pääsääntöisesti Audi/Bemari kuskit saavat TAAS aikaan välillä Pirkkala-Virrat. Itsesuojevaistoa ja muitten huomioon ottamista ei löydy nimeksikään, autokoulu on käymättä koska tuplakeltaisilla ylämäessä sokkona/tuurilla ohittaminen on paremminkin sääntö kuin poikkeus, nopeusmittari ei toimi ja vilkutkin usein hukassa näillä koheltajilla. Liikkuvalla poliisilla olisi todellakin työmaata näitten kanssa. Mulla on ollut ajokortti kohta 40 vuotta, kilometrejä takana "jonkin" verran, joo kyllä olen se kuolaava 60v MUTTA en aja KOSKAAN alinopeutta (todellinen nopeus on 96 km/t kun mittari näyttää 100km/t joten ajan mittarin mukaisesti 105km/t satkun alueella) poislukien todella huonot olosuhteet ja yöaika pahimmilla hirvi/peura-alueilla. Nolla ylinopeussakkoa ja 40 vuotta liikenteessä on aikamoinen saavutus toisin kuin se että on kortti kuivumassa TAAS kun tuli ajettua huomaamatta peltipoliisin jälleen kerran. Eräät jopa kehuskelevat näillä "saavutuksillaan". No, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, ehkä kaikkein idioottimaisinta on ajaa jo satojen metrien päästä näkyvän kamera-auton kuvattavaksi. Itse asiasta, Siltsu on saanut osansa jo somessa ja lisää tulee koko ajan, somekansa on armotonta. Turha paapominen (fanit) ja vähättely (Siltsu itse) ei ole sekään hyvästä, jos on päihdeongelma niin siihen pitää hakea apua. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |