Aihe: Iskuyritykset
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Tankero
28.12.2005 13:52:19
No onko sua yritetty iskee? Vai onko noin hiljaista??? Naaman perusteella vois olla jono..

Sitähän se tarkoitti.
Varmasti, vissiin.
Sertzo S
28.12.2005 14:16:18 (muokattu 28.12.2005 14:16:45)
Kyllähän noista pinen kirjan kirjoittaisi jos vaan viitsisi..

Toki nuorempana ollessani iskuyrityksiä on yritety tehdä ja molempien mielenkiinnon syttyessä heti on se myös joskus onnistunut ja tarkoitan nyt vain naisia. Jotkut hompparitkin ovat yrittäneet lähennellä, mutta kokeneet totaalikieltäytymisen osaltani.
Ei tässä ole montaakaan vuotta, kun kävi niin, että eräskin viehkotar sai sedän syntiin houkuteltua. Enempää en kerro, ties vaikka vaimo kurkkii jollain salanimellä täällä.
Jalmus
28.12.2005 14:21:56
Kun vielä soittelin vakiokokoonpanoissa, ehti pelata silmäpeliä ja hymyillä naisille enemmän, oli tuloskin aina silloin tällöin pano ja astunta.

Nyt kun tekee keikkaa vain freelancerina, ainut silmäpeli tapahtuu nuottien kanssa. Ja menestys naisten suhteen on sen mukainen. Toisaalta, onhan niillä nuoteillakin paljon annettavaa...
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
manjaana
28.12.2005 14:24:22
Toki nuorempana ollessani iskuyrityksiä on yritety tehdä ja molempien mielenkiinnon syttyessä heti on se myös joskus onnistunut ja tarkoitan nyt vain naisia. Jotkut hompparitkin ovat yrittäneet lähennellä, mutta kokeneet totaalikieltäytymisen osaltani.
Ei tässä ole montaakaan vuotta, kun kävi niin, että eräskin viehkotar sai sedän syntiin houkuteltua. Enempää en kerro, ties vaikka vaimo kurkkii jollain salanimellä täällä.

No antakee nyt tanssityttöselle jotain vinkkidorkkeja, kun niitä kyseli.. :o)
Laulan tanssin missä ja milloinka vaan...
R.Syke
28.12.2005 14:49:12 (muokattu 28.12.2005 14:49:50)
No. Ton Manjaanan mä ny isken, koska se on lähin saalis. Muutenkin iskisin, mutta sit tulee turpiin

Manjaana, hei, lähtisitkö meille kastoon kerrannkin oivallista huonejärjestysä?
manjaana
28.12.2005 15:57:31
No. Ton Manjaanan mä ny isken, koska se on lähin saalis. Muutenkin iskisin, mutta sit tulee turpiin

Manjaana, hei, lähtisitkö meille kastoon kerrannkin oivallista huonejärjestysä?

HOHO, just tilasin taksin... ;o))
kuunsirppi
28.12.2005 16:03:29
HOHO, just tilasin taksin... ;o))

ai että sitä ei sitten mennäkään omalla autolla ?
mites se huominen mummeli?
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
manjaana
28.12.2005 16:05:01
ai että sitä ei sitten mennäkään omalla autolla ?
mites se huominen mummeli?

Hih, se on kyl ukkeli!!

Ja joo pojalt tuli ohjeet, et autolla ei tänään ajeta, et bussilla sinne jne.....
kuunsirppi
28.12.2005 16:06:48
Hih, se on kyl ukkeli!!

Ja joo pojalt tuli ohjeet, et autolla ei tänään ajeta, et bussilla sinne jne.....

No johan se nys sitte oliski ollu, että olisit menny omalla autolla tommosta hommaa juhliin :o/ parempi noin ja kyllä se ukkelikin huomenna ymmärtää :o)

Pitäkää kivaa!
half
28.12.2005 16:08:58
Olen aina ihmetellyt miksi naispuolisen yleisön kaikken häiriytynein ja aivonsa lähes pihalle juonut osa ahdistelee meitä seksuaalisesti. Usein hyvin törkeästi ja ihmisarvoa alentavasti. Onneksi reippaat vahtimestarit yleensä poistavat nämä oliot ripeästi huvitilaisuuksista sekä niiden välittömästä läheisyydestä.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
kuunsirppi
28.12.2005 16:11:38
Ei oo humalainen nainen kaunista katseltavaa. Kerran paikallisessa ravitsemusliikkeessä joku nainen, jolla oli hienot rysäpöksyt jalassa, minihame päällä ja antavakaula-aukkoinen paita, huitoi jotain sieltä pöydästänsä meihin päin ja sanoin isännälle, että mee kysyyn, mitä sillä on asiaa. Se vaan olis halunnu tanssiin meidän isännän kans, muttei kyenny ees käveleen meidän pöytään asti.
Oli kaunista katseltavaa :o(
manjaana
28.12.2005 16:13:10
Olen aina ihmetellyt miksi naispuolisen yleisön kaikken häiriytynein ja aivonsa lähes pihalle juonut osa ahdistelee meitä seksuaalisesti. Usein hyvin törkeästi ja ihmisarvoa alentavasti. Onneksi reippaat vahtimestarit yleensä poistavat nämä oliot ripeästi huvitilaisuuksista sekä niiden välittömästä läheisyydestä.

Niillä on varmaan käsitys, et kaikki kelepaa.. ;o(
manjaana
28.12.2005 16:14:46
Ei oo humalainen nainen kaunista katseltavaa. Kerran paikallisessa ravitsemusliikkeessä joku nainen, jolla oli hienot rysäpöksyt jalassa, minihame päällä ja antavakaula-aukkoinen paita, huitoi jotain sieltä pöydästänsä meihin päin ja sanoin isännälle, että mee kysyyn, mitä sillä on asiaa. Se vaan olis halunnu tanssiin meidän isännän kans, muttei kyenny ees käveleen meidän pöytään asti.
Oli kaunista katseltavaa :o(

On sitä joskus tullu oltua melkosessa liiskassa, mutta jotenkin se on selkäytimessä, että pitää käyttäytyä..
uruttaja
28.12.2005 17:10:57

Pahinta on henkilökuntaan kuuluvat. Niile on ihan päivänselvää että saa.
häläppääjä
28.12.2005 17:46:38
Kerran yritti iskiä minuaki keikan jälkeen, kun menin keittiöltä katteleen leipää. Saman illan yksi "tähtiesiintyjä" oli sammaan aikaan kans ettimässä suuhun pantavaa...Oli nimittäin drag-show-tähti tämä"tyttönen"...
Lähetään
manjaana
28.12.2005 17:49:28
Kerran yritti iskiä minuaki keikan jälkeen, kun menin keittiöltä katteleen leipää. Saman illan yksi "tähtiesiintyjä" oli sammaan aikaan kans ettimässä suuhun pantavaa...Oli nimittäin drag-show-tähti tämä"tyttönen"...

Heh, kerrankin jotain extraa..... ;o)
pekkajau
28.12.2005 19:04:24
Pahinta on henkilökuntaan kuuluvat. Niile on ihan päivänselvää että saa.

Sitten ne vielä rupee kehumaan toisilleen että:"Tolta saa ja toi antaa!"
Musta huumori on musta huumoria!
uruttaja
28.12.2005 19:05:06
Sitten ne vielä rupee kehumaan toisilleen että:"Tolta saa ja toi antaa!"

Siinä sitä saa sitten punasena ähöttää ja soittaa humppaa, kun kaikki merkitsevästi hymähdellen katselevat kohti soittolavaa.
jon lord
28.12.2005 19:06:32
Aikamoinen aihe. No niin ei tarvinnut paljon mitään aikanaan tehdä, tulivat itse tarjoomaan itseänsä. Joskus lähdin matkaan joskus en. Viimeiset 15 vuotta olen hillinnyt itseni ja pidättäytynyt houkutuksista. Olen ilmeisesti kasvanut aikuiseksi tai sitten tajunnut sen että "se" ei ole maailmassa tärkein asia. Minulle ainakin lapset ja perhe merkitsee enemmän kuin turhanpäiväinen houkutus.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
pekkajau
28.12.2005 19:06:38
Siinä sitä saa sitten punasena ähöttää ja soittaa humppaa, kun kaikki merkitsevästi hymähdellen katselevat kohti soittolavaa.

Kerran kun maine menee niin sitten saa aina olla antamassa!
Musta huumori on musta huumoria!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)