Aihe: Pukeutumisesta ? 1 2 | |
---|---|
![]() 24.03.2003 20:49:53 | |
"tanssivat miehet vois leikkiä et bändiä muka ei oiskaan. Tanssivat tytöt sitten sais käydä kurkkimassa verhon raosta ihania soittajapoikia. Joo!" Anteeksi emäntä, etten kohdentanut kritikkiäni. Pukeutumisesta hieman lipsahdettiin. Ylläoleva lainaus on mielestäni kärjistämistä. Ei, se on sarkasmia. Sarkasmi taas on itsemurhaa nettikeskusteluissa, ja minä olen mitä ilmeisimmin masokisti koska sarkasmia kaikesta huolimatta viljelen. Kuin myös se, että ikäänkuin vastaat kaikkien tanssijoiden puolesta kahden kirjoittajan otannalla. Itse asiassa kolmen. Ja _kukaan_ ei julkisesti tanssi.netissä ole sanonut mitään bändien siisteyden puolesta... voidaan sanoa että ne, joitten mielestä bändien ulkoasulla ei ole mittään väliä, ovat näissä vaaleissa lukumääräisesti voitolla. Olkoonkin, että nukkuvien puolue on merkittävän suuri... Luulen kumminkin, että lakkaan nyt rääkkäämästä muusikoita tällä aiheella. Pankaa päällenne mitä vaan minkä kanssa on kivaa... esiintyihän Red Hot Chili Pepperskin pelkissä tennissukissa. Yksi per mies, keskimmäiseen jalkaan. Taisi ne kulkusetkin olla siellä sukan varressa. | |
![]() 26.03.2003 03:07:16 | |
Itse haluan pukeutua keikalle siististi mutta muös sen mukaisesti mistä itse oikeasti pidän. Lihapulla osaston bändit hoitakoon yhtenäisen pukeutumisen muiden puolesta! Pukeutuminen on monesti tärkeä osa muusikon persoonaa ja korostan silti että tyylikkäästi pitää pukeutua. | |
![]() 26.03.2003 15:29:59 (muokattu 26.03.2003 15:33:11) | |
Itse haluan pukeutua keikalle siististi mutta muös sen mukaisesti mistä itse oikeasti pidän. Lihapulla osaston bändit hoitakoon yhtenäisen pukeutumisen muiden puolesta! Pukeutuminen on monesti tärkeä osa muusikon persoonaa ja korostan silti että tyylikkäästi pitää pukeutua. Minä olen kyllä yhtenäisen pukeutumisen kannalla; ehkäpä olen sitten "lihapullaosastolla"(?) Mutta pukeutukoon minun puolestani kukin keikalle miten tykkää, kunhan vain viihtyy valitsemassaan kuosissa ja bändillä on edes jokin linja. Meidän bändimme vetää kaikki keikat musta smokki päällä, oltiinpa sitten vaikka kesäisellä ulkoilmakeikalla 30 asteen lämmössä. Yhtenäisten keikkapukujen vetäminen päälle on kuin jonkinlainen rituaali. Silloin jätetään turhanpäiväinen hymyily ja paskanpuhuminen ja lähdetään töihin hikoilemaan! Mustapukuiset, tuimat miehet nousevat lavalle, ja voi sitä raukkaa joka uskaltaa tulla pyytämään masurkkaa tai volyymia pienemmälle... Ei vaan, leikki leikkinä. Sitä en kuitenkaan suostu millään uskomaan, että bändin pukeutuminen olisi yleisölle jotenkin yhdentekevää. Olkoon asusteena sitten smokki, nahkahousut tai vaikka hirvivillapaita, niin olennaista on, että vaatteille on uhrattu ajatusta ja jätkät kantavat niitä kunnialla. Kyllä se näkyy yleisöön. Edit: Korjattu kijroitusvirhe | |
![]() 27.03.2003 12:12:38 | |
Jos haluatte näkökulmaa pukeutumiseen, niin käykääpä tsekkaan seuraava osoite: http://www.nyheter.nu/kultur/ Hurrit on klaarannu trendin mukaisesti kautta aikain :) | |
![]() 27.03.2003 12:56:32 | |
Jos haluatte näkökulmaa pukeutumiseen, niin käykääpä tsekkaan seuraava osoite: http://www.nyheter.nu/kultur/ Aaah. Oh. Huh. Kahvitauon paikka, että lakkaa sydän hakkaamasta. | |
![]() 28.03.2003 11:19:00 | |
Kauluspaita ja solmio pitää soittajalla olla. On kauheaa kun jotkut nuoret muusikonretkut tulevat tanssipaikalle soittamaan t-paidassa ja farkut jalassa. Menisivät diskoihin soittamaan jump-jump-musiikkia. Mitä lienevät hamppumiehiä. | |
![]() 28.03.2003 11:38:32 | |
Joskus Korsuorkesterin verkkopaidassa esiintymistäkin on kritisoitu sopimattomaksi. On sitten mieli muuttunut suopeammaksi, kun on hiukan selittänyt perusteita. Miesten en ole koskaan kuullut ottavan kantaa Korsuorkesterin SA int - verkkopaitaesiintymisiin. | |
![]() 28.03.2003 12:43:38 | |
On kauheaa kun jotkut nuoret muusikonretkut tulevat tanssipaikalle soittamaan t-paidassa ja farkut jalassa. Menisivät diskoihin soittamaan jump-jump-musiikkia. Mitä lienevät hamppumiehiä. Sviddu, oon viiskymppinen ja siinä vaiheessa kun farkut ja t-paita eivät sovi keikka-asuksi saa ko. soittotilaisuus jäädä väliin. Ei me kyllä mitään tanssimusiikiksi luokiteltavaa soitetakaan. Onneksi :) "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" | |
![]() 28.03.2003 15:42:25 | |
Kauluspaita ja solmio pitää soittajalla olla. On kauheaa kun jotkut nuoret muusikonretkut tulevat tanssipaikalle soittamaan t-paidassa ja farkut jalassa. Menisivät diskoihin soittamaan jump-jump-musiikkia. Mitä lienevät hamppumiehiä. Mielestäni soittajat voivat pukeutua oman mielensä mukaan kuten me tanssijatkin. On tietysti kaunista katsella, jos orkesteri on pukeutunut yhtenäisesti kuten Markus Sekstetti. Tulee kuitenkin muistaa, että myös soittajat hikoilevat usein lavalla, jossa valaistuksen tulee olla hyvä, ja tämä lisää lämpöä. Samoin rento asu antaa heille mahdollisuuden paremmin käsitellä instrumenttiaan. Tärkeintähän meille on hyvä, vaihteleva tanssittava musiikki. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)