Aihe: Liian omakohtaiset laulut?
1 2
jon lord
19.10.2011 21:32:20
Lauloin sitten viime lauantaina lupaamani Satumaan muistotilaisuudessa. Vainajan kanssa istuttiin samassa pöydässä reilu vuosi sitten toisissa hautajaisissa ja silloin hän sanoi että minun hautajaisissa lauletaan Satumaa. Sitten juttelimme pitkään siitä sopiiko se laulettavaksi muistotilaisuudessa ja sanoin että minun mielestäni kyllä. No leski sitten soitteli minulle ja sanoi että nyt olisi lupauksen lunastamisen aika. En ihan tanakalla tangopoljennolla sitä soittanut ja laulanut. Tunnistettavana tangona kuitenkin ja kovasti pitivät esityksestä. Kaikkeen kanttori joutuu taipumaan nykyään.
COVS jäsen N.o 3
KanttoriPiiparinen
20.10.2011 08:46:30
jon lord: Lauloin sitten viime lauantaina lupaamani Satumaan muistotilaisuudessa. Vainajan kanssa istuttiin samassa pöydässä reilu vuosi sitten toisissa hautajaisissa ja silloin hän sanoi että minun hautajaisissa lauletaan Satumaa. Sitten juttelimme pitkään siitä sopiiko se laulettavaksi muistotilaisuudessa ja sanoin että minun mielestäni kyllä. No leski sitten soitteli minulle ja sanoi että nyt olisi lupauksen lunastamisen aika. En ihan tanakalla tangopoljennolla sitä soittanut ja laulanut. Tunnistettavana tangona kuitenkin ja kovasti pitivät esityksestä. Kaikkeen kanttori joutuu taipumaan nykyään.

No sillee se pittää.
Minulta naapurin isäntä tilasi omiin hautajaisiinsa kappelivalssin: Ilta Saimaalla. Sanoin että joo, vaikka minulla ei ole minkään valtakunnan tuntumaa siitä miten sen toteuttaisin.
Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua.
KoskPaavo
21.10.2011 22:35:31
KanttoriPiiparinen: No sillee se pittää.
Minulta naapurin isäntä tilasi omiin hautajaisiinsa kappelivalssin: Ilta Saimaalla. Sanoin että joo, vaikka minulla ei ole minkään valtakunnan tuntumaa siitä miten sen toteuttaisin.

Tuon minäkin soitin muistotilaisuudessa Mikkelissä edesmenneen Reijo-Olavin laulamana , toinen vainajan toive oli myös ns. kevyempää.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)