Aihe: Jani Jalkanen
1 2
sonic77
27.07.2011 23:52:27
Ihime keuhkoamista
Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen...
nopsa
28.07.2011 10:48:07
Hän edustaakin omien sanojen mukaan "vanhaa liittoa".Mies joka on tuonut karaoken Suomeen, siinä on titteliä kerrakseen.
tarmo
28.07.2011 12:45:52
nopsa: Hän edustaakin omien sanojen mukaan "vanhaa liittoa".Mies joka on tuonut karaoken Suomeen, siinä on titteliä kerrakseen.

Vanha liitto, toden totta. Jutut on brenkunhajuista väsynyttä kärinää, mutta ehkäpä se on sitten sitä karismaa, menee ja tietää.

Seuraavaksi päästään varmaan jo "mä vedin vanhan liiton rundeja silloin, kun te skidit taputtelitte paskaa..." -argumentaatioon.

Ennen kuin siihen mennään, olisi varmaan paikallaan sanoa, ettei kukaan ole nostanut Jani Jalkasta Kari Tapioksi. Ja kaikista vähiten Jani Jalkanen itse.

Turha siis keuhkota.
Epämuusikko
28.07.2011 13:12:05
isojussi: Pavalle plussaa - varsinkin tosta karisma-asiasta.

Mistäs sulle löydettäis?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
isojussi
28.07.2011 21:25:15
Epämuusikko: Mistäs sulle löydettäis?

Jaa vielä lisää vai?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
rintapek
28.07.2011 22:21:26

tarmo: Ennen kuin siihen mennään, olisi varmaan paikallaan sanoa, ettei kukaan ole nostanut Jani Jalkasta Kari Tapioksi. Ja kaikista vähiten Jani Jalkanen itse.

Otahan Tarmo plussa. En tiedä mitä sä sillä meinaat tehdä, mut jos vaan kelpaa, ni ole hyvä.
One kind of music only - the good kind
pekkajau
28.07.2011 23:06:46
Onhan tuo Jani ihan kelpo basisti!
pava
14.08.2011 14:15:13
Sperde: Hyvä hyvä, taas on meininki silkkaa neroutta.

HEHEEEEEE Onks neero väärin kirjoitettu eero??...taas jos mä oisin nero niin en kirjootelis täällä...
pava
14.08.2011 14:20:07
nopsa: Hän edustaakin omien sanojen mukaan "vanhaa liittoa".Mies joka on tuonut karaoken Suomeen, siinä on titteliä kerrakseen.

hahaaa se on puhdasta bisnestä tampio..se karaoke...ei mikään "titteli" toi sun kommetti kertoo kaiken äö:stäsi....jos on lusikalla saanut niiiiiin...jne....
Kukko
14.08.2011 15:32:07

+ tästä..Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)