![]() 05.04.2011 10:53:03 | |
---|---|
Eipä ole tarvinut Sami Jaloja varoa, kun en ole koskaan ostanut summassa mitään, enkä varsinkaan maksanut ennakkoon. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon | |
![]() 05.04.2011 14:32:50 | |
Tankero: Eipä ole tarvinut Sami Jaloja varoa, kun en ole koskaan ostanut summassa mitään, enkä varsinkaan maksanut ennakkoon. Sama täällä, hullun hommaa tollanen. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" | |
![]() 05.04.2011 18:13:08 | |
Kyseinen huijari on oikealta nimeltään SAMI SINISALO syntynyt -92. Käyttää satunnaisten ns.tuttujen nimiä.... ja joskus jopa onnistuu käyttämään jonkun tutuntutun tiliä. Tehtaillut näitä nettikauppa huijauksia jo useamman vuoden. jani liikala, sami salo jne jne.... Eipä ole myöskään nimien oikeille omistajille miellyttäviä yllätyksiä!! Omakohtainen tarina: Ystävättäreni soitti minulle ja kysyi että onko poikani myynyt kitaran helsinkiin päin (ostaja hänen serkkunsa).Kitara jäänyt saamatta ja rahat menetetty!! Selvisi että tämä kyseinen Sinisalo oli ilmoittanut rahan saajaksi ja myyjäksi minun poikani, mutta yllätys yllätys tilinumero oli itse Samin!! ON KAVERILLA OTSAA. Koskahan olen itse tietämättäni myymässä jotain?? | |
![]() 05.04.2011 19:51:15 | |
No just...sillälailla.Saunan taakse vaan ja......!!!! Voi satanan saatana! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) | |
![]() 05.04.2011 21:01:46 | |
Eli täsmäisikö tämä Sami Sinisaloon? "Joo mun ilmoitukseen vastattiin eilen numerosta 0409669170, "karita turusta", sama numero näköjään kummitellut aiemminkin täällä. Menin hölmönä ansaan, ja pistin sille etumaksua 180€. Kommunikaatio välillämme katkesi siihen paikkaan. Tilinumero oli nordea fi7212693500376213, saajaksi pistin ilmoitetun Karita Heinosen, verkkopankki tarjosi tositteeseen koko nimen Karita Arja Heinonen, eli tämä vissiin täytyy olla "elävä" henkilö? Pääpiru vai sen "apuri"? Lisäksi mulle ilmoitettiin kun halusin henkilötietoja ja faktaa enemmän, tämän Karitan osoitteeksi Kupittaankatu 97as6, 20810 Turku. Täällä on spekuloitu tuolla numerolla monilla nimillä, on eetu pakkasta sun muuta, onkohan tuo Karita se kusettaja vai sen kaveri? Tietääkö kukaan kuka tuo tyyppi on, voisin mennä hakemaan rahani takaisin? Huomenna jokatapauksessa tekemään rikosilmoitusta" missähän kaveri asuu? jaana-68: Kyseinen huijari on oikealta nimeltään SAMI SINISALO syntynyt -92. Käyttää satunnaisten ns.tuttujen nimiä.... ja joskus jopa onnistuu käyttämään jonkun tutuntutun tiliä. Tehtaillut näitä nettikauppa huijauksia jo useamman vuoden. jani liikala, sami salo jne jne.... Eipä ole myöskään nimien oikeille omistajille miellyttäviä yllätyksiä!! Omakohtainen tarina: Ystävättäreni soitti minulle ja kysyi että onko poikani myynyt kitaran helsinkiin päin (ostaja hänen serkkunsa).Kitara jäänyt saamatta ja rahat menetetty!! Selvisi että tämä kyseinen Sinisalo oli ilmoittanut rahan saajaksi ja myyjäksi minun poikani, mutta yllätys yllätys tilinumero oli itse Samin!! ON KAVERILLA OTSAA. Koskahan olen itse tietämättäni myymässä jotain?? | |
![]() 06.04.2011 09:41:49 (muokattu 06.04.2011 09:42:33) | |
Yleisen keskustelun ja kitarakamojen puolella on ties kuinka monta kertaa korostettu, että älkää nyt olko niin tyhmiä että menette maksamaan tuntemattoman tyypin pankkitilille etukäteen. Silti koko ajan tulee näitä postauksia, että laitoin 180 eur tilille ja sinne katosi rahat sekä kauppakumppani. Jos on näin tyhmä, niin menettäköön rahat. Tällä en todellakaan puolustele näitä sinisaloja. Paskiaisia ne on. En sitten malttanut olla sanomatta. | |
![]() 06.04.2011 11:04:40 | |
No joo eipä ole tullut luettua näitä keskustelupalstoja, ja oon netistä ostellut tavaraa tuntemattomilta n 100 kertaa, ja tottakai tämä vaihtoehto on käynyt mielessä, ja tää oli eka kerta kun tulin kusetetuksi, näköjään ote herpaantuu mutta sehän on vain inhimillistä. Eniten tässä oma tyhmyys v..tuttaakin ei niinkään raha. Ja vielä enemmän toi kuspiä Rämppy: Yleisen keskustelun ja kitarakamojen puolella on ties kuinka monta kertaa korostettu, että älkää nyt olko niin tyhmiä että menette maksamaan tuntemattoman tyypin pankkitilille etukäteen. Silti koko ajan tulee näitä postauksia, että laitoin 180 eur tilille ja sinne katosi rahat sekä kauppakumppani. Jos on näin tyhmä, niin menettäköön rahat. Tällä en todellakaan puolustele näitä sinisaloja. Paskiaisia ne on. | |
![]() 06.04.2011 13:20:23 | |
Chemo: Sain samasta puhelinnumerosta vastauksen ostoilmoitukseeni. Prepaid tosiaan, tai sitten salainen numero. Laitoin viestiä että lykkää vermeestä pari kuvaa sähköpostiin, ja että mahdollisesti pystyn liikkuessani noutamaan tai sitten postiennakko. Uutta yhteydenottoa ei sen jälkeen ole kuulunut. itse pyysin kuvaa kanssa mailiin ja sellainenhan tuli nopeasti. epäilykset oli heränny jo aikaisemmin ja kas kummaa kun googlettamalla oli ensimmäinen kuva joka oli jostain jenkki sivustolta. jatkoin kummiskin viestittelyä katsoakseni miten pitkälle jätkä on valmis menemään. kommunikaatio loppui kun aloin kyselemään niinkin teknistä asiaa että "kuinka monta inputtia tossa pedaalissa on?" (normi pedaaali eli siis yksi:)). lopuksi vielä laitoin viestin että "hyvää kevättä ja toivottavasti joku rahansa menettäny löytää sut ennen poliisia" "Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...." | |
![]() 06.04.2011 13:30:45 | |
kipu69: itse pyysin kuvaa kanssa mailiin ja sellainenhan tuli nopeasti. epäilykset oli heränny jo aikaisemmin ja kas kummaa kun googlettamalla oli ensimmäinen kuva joka oli jostain jenkki sivustolta. jatkoin kummiskin viestittelyä katsoakseni miten pitkälle jätkä on valmis menemään. kommunikaatio loppui kun aloin kyselemään niinkin teknistä asiaa että "kuinka monta inputtia tossa pedaalissa on?" (normi pedaaali eli siis yksi:)). lopuksi vielä laitoin viestin että "hyvää kevättä ja toivottavasti joku rahansa menettäny löytää sut ennen poliisia" Plussan tyrkkäsin. By: MK | |
![]() 06.04.2011 20:54:12 | |
tosako: Eli täsmäisikö tämä Sami Sinisaloon? "Joo mun ilmoitukseen vastattiin eilen numerosta 0409669170, "karita turusta", sama numero näköjään kummitellut aiemminkin täällä. Menin hölmönä ansaan, ja pistin sille etumaksua 180€. Kommunikaatio välillämme katkesi siihen paikkaan. Tilinumero oli nordea fi7212693500376213, saajaksi pistin ilmoitetun Karita Heinosen, verkkopankki tarjosi tositteeseen koko nimen Karita Arja Heinonen, eli tämä vissiin täytyy olla "elävä" henkilö? Pääpiru vai sen "apuri"? Lisäksi mulle ilmoitettiin kun halusin henkilötietoja ja faktaa enemmän, tämän Karitan osoitteeksi Kupittaankatu 97as6, 20810 Turku. Täällä on spekuloitu tuolla numerolla monilla nimillä, on eetu pakkasta sun muuta, onkohan tuo Karita se kusettaja vai sen kaveri? Tietääkö kukaan kuka tuo tyyppi on, voisin mennä hakemaan rahani takaisin? Huomenna jokatapauksessa tekemään rikosilmoitusta" missähän kaveri asuu? Ikäväkseni täytyy sanoa että taisit menettää rahasi! Itse Sinisalo on kotoisin Merimaskusta (ainakin isä asuu vielä siellä, muilta palstoilta vakoilessani huomasin että "pappa" on maksellut poikansa rötöksiä huijatuille ja että asuin paikka olisi edellä mainittu ) Tosin mahtaako tuon kaltaisella pikku-pojalla olla edes vakituista osoitetta enään!! Tyhjä tasku huijari, vaikka taitaakin olla kultalusikka suussa syntynyt :) | |
![]() 07.04.2011 08:08:00 | |
jaana-68: Ikäväkseni täytyy sanoa että taisit menettää rahasi! Itse Sinisalo on kotoisin Merimaskusta (ainakin isä asuu vielä siellä, muilta palstoilta vakoilessani huomasin että "pappa" on maksellut poikansa rötöksiä huijatuille ja että asuin paikka olisi edellä mainittu ) Tosin mahtaako tuon kaltaisella pikku-pojalla olla edes vakituista osoitetta enään!! Tyhjä tasku huijari, vaikka taitaakin olla kultalusikka suussa syntynyt :) Jaahas. Että saman kylän poikia. Pirulaut kun en tunne jätkää, mutta jos vastaan tulee, niin vois sitä pari sanaa vaihtaakin, vaikkei mua olekaan huijannut! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" | |
![]() 07.04.2011 13:02:39 | |
Hahaa, tsekatkaapa mun ostoilmoitus http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=511902 Laitoin tämän aivan herjalla, jos huijarit tarttuisi. Kuinka ollakaan, tänään klo 12:30 tulee viesti puhelimeen numerosta 0409669170 (sama mikä kaikilla täällä mainittuna), että "Turusta löytyisi uudenveroinen moduli". Heitin lisää vettä kiukaalle ja kysyin kuinka vanha moduli on ja onko 13 pedaalin settiä mukaan. Vastaus tuli melkein heti, että "vuoden vanha ja 13 pedaalin setti mukaan". Kysyin vielä lisää, että voiko laittaa Matkahuoltoon? "Totta kai onnistuu, kunhan maksaa etukäteen, niin tunnin sisällä Matkahuollossa". Hah hah haa. Tiedoksi niille, jotka eivät tiedä, että kyseistä laitetta ei ole vielä edes myynnissä, kun liikkeissä on vasta näytekappaleita, eikä tähän ole mitään tollasta pedaalisettiäkään olemassa. Laitoin lopuksi, että kiitos hyvästä huijausyrityksestä ja pari huolella valittua sanaa. Enirosta löytyy nimi ja osoite, kun tolla numerolla hakee. En viitti laittaa tähän näkyviin vaikka julkista tietoahan tuo kai olisi. www.keikkamestari.com | |
![]() 07.04.2011 15:45:54 | |
haitari: Hahaa, tsekatkaapa mun ostoilmoitus http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=511902 Laitoin tämän aivan herjalla, jos huijarit tarttuisi. Kuinka ollakaan, tänään klo 12:30 tulee viesti puhelimeen numerosta 0409669170 (sama mikä kaikilla täällä mainittuna), että "Turusta löytyisi uudenveroinen moduli". Heitin lisää vettä kiukaalle ja kysyin kuinka vanha moduli on ja onko 13 pedaalin settiä mukaan. Vastaus tuli melkein heti, että "vuoden vanha ja 13 pedaalin setti mukaan". Kysyin vielä lisää, että voiko laittaa Matkahuoltoon? "Totta kai onnistuu, kunhan maksaa etukäteen, niin tunnin sisällä Matkahuollossa". Hah hah haa. Tiedoksi niille, jotka eivät tiedä, että kyseistä laitetta ei ole vielä edes myynnissä, kun liikkeissä on vasta näytekappaleita, eikä tähän ole mitään tollasta pedaalisettiäkään olemassa. Laitoin lopuksi, että kiitos hyvästä huijausyrityksestä ja pari huolella valittua sanaa. Enirosta löytyy nimi ja osoite, kun tolla numerolla hakee. En viitti laittaa tähän näkyviin vaikka julkista tietoahan tuo kai olisi. plussaa piti tyrkätä tästä hyvästä "Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...." | |
![]() 07.04.2011 16:20:42 (muokattu 07.04.2011 16:21:49) | |
"Tiedoksi niille, jotka eivät tiedä, että kyseistä laitetta ei ole vielä edes myynnissä, kun liikkeissä on vasta näytekappaleita, eikä tähän ole mitään tollasta pedaalisettiäkään olemassa." Nimim. Kenosella on tuo, ilmeisesti sitten on saanut näytekappaleen, vikkelä poika kun on. Plussan annoin haitarimiehelle, hyvä, konnat kuriin. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." | |
![]() 07.04.2011 18:08:56 | |
Saattaa olla, että tuo kaveri on jollain tapaa sairas ja sen takia käyttäytyy pakonomaisesti, jollain tapaa kuin kleptomaani tai pyromaani ja mitä niitä maanikoita nyt onkaan. Tavaraahan hän ei ole vailla, mutta ehkä rahan voisi rinnastaa tavaraan tässä asiassa. Kleptomaanin yhtenä motiivina toiminnalleen on joskus se, että hän tavaraa anastaessaan kokee samalla olevansa sen henkilön luona, jolle tavara on aiemmin kuulunut. Pyromaani taas purkaa tunteitaan toiminnallaan ja tuntee samalla itsensä voimakkaaksi. Ehkä tuo Sami Jalo jollain omituisella tavalla tarvitsee jonkinlaisia fiboja, joita muiden huijaaminen hänessä mahdolisesti aikaansaa? Jos hän on sairas, onko oikein vastata tuohon käyttäytymiseen väkivallalla tai sillä uhkailulla? Vaikka yhteiskunnalla ei ole varaa myöntää erilaisten käyttäytymishäiriöiden olevan hoitoa vaativia sairauksia, pitäisikö yksityisen kansalaisen kuitenkin olla humaanimpi ja antaa myös omassa petetyksi tulleessa mielessään anteeksi tuolle sairaalle ihmiselle? | |
![]() 07.04.2011 18:14:42 | |
Riksteri: Saattaa olla, että tuo kaveri on jollain tapaa sairas ja sen takia käyttäytyy pakonomaisesti, jollain tapaa kuin kleptomaani tai pyromaani ja mitä niitä maanikoita nyt onkaan. Tavaraahan hän ei ole vailla, mutta ehkä rahan voisi rinnastaa tavaraan tässä asiassa. Kleptomaanin yhtenä motiivina toiminnalleen on joskus se, että hän tavaraa anastaessaan kokee samalla olevansa sen henkilön luona, jolle tavara on aiemmin kuulunut. Pyromaani taas purkaa tunteitaan toiminnallaan ja tuntee samalla itsensä voimakkaaksi. Ehkä tuo Sami Jalo jollain omituisella tavalla tarvitsee jonkinlaisia fiboja, joita muiden huijaaminen hänessä mahdolisesti aikaansaa? Jos hän on sairas, onko oikein vastata tuohon käyttäytymiseen väkivallalla tai sillä uhkailulla? Vaikka yhteiskunnalla ei ole varaa myöntää erilaisten käyttäytymishäiriöiden olevan hoitoa vaativia sairauksia, pitäisikö yksityisen kansalaisen kuitenkin olla humaanimpi ja antaa myös omassa petetyksi tulleessa mielessään anteeksi tuolle sairaalle ihmiselle? Näin on, mitäpä noista muutamista saturaisista, onhan sitä rahaa :) "mut lennulla on se etu että se voi perustelematta pitää asioita täysin paskoina ja se silti voittaa kaikki väittelyt." -Twinkle | |
![]() 07.04.2011 18:34:54 (muokattu 07.04.2011 21:09:44) | |
Riksteri: Saattaa olla, että tuo kaveri on jollain tapaa sairas ja sen takia käyttäytyy pakonomaisesti, jollain tapaa kuin kleptomaani tai pyromaani ja mitä niitä maanikoita nyt onkaan. Tavaraahan hän ei ole vailla, mutta ehkä rahan voisi rinnastaa tavaraan tässä asiassa. Kleptomaanin yhtenä motiivina toiminnalleen on joskus se, että hän tavaraa anastaessaan kokee samalla olevansa sen henkilön luona, jolle tavara on aiemmin kuulunut. Pyromaani taas purkaa tunteitaan toiminnallaan ja tuntee samalla itsensä voimakkaaksi. Ehkä tuo Sami Jalo jollain omituisella tavalla tarvitsee jonkinlaisia fiboja, joita muiden huijaaminen hänessä mahdolisesti aikaansaa? Jos hän on sairas, onko oikein vastata tuohon käyttäytymiseen väkivallalla tai sillä uhkailulla? Vaikka yhteiskunnalla ei ole varaa myöntää erilaisten käyttäytymishäiriöiden olevan hoitoa vaativia sairauksia, pitäisikö yksityisen kansalaisen kuitenkin olla humaanimpi ja antaa myös omassa petetyksi tulleessa mielessään anteeksi tuolle sairaalle ihmiselle? no voi jeesus!!! tuskin kukaan lähtee oikeasti ovelle koputtelemaan ja turpaan vetämään muutaman kympin takia. tämä aiheuttaa turhautumista ja suurta vitutusta koska poliisi on resurssiensa takia voimaton näissä näissä tilanteissa ja jos sattuu menettämään rahaa tuollaiselle niin sitä ei varmasti tule ikinä saamaan takaisin ( mikä on myös omaa tyhmyyttä jos ei ole varovainen). Ei mitään sympatiaa tai anteeksiantoa tällaiselle koska fakta on se että samat lait pätee kaikkiin kansalaisiin, oli sitten terve, kleptomaani, sairas tai pyromaani!!!!!! "Se on turha itkeä jos paska on jo housussa...." | |
![]() 07.04.2011 22:40:06 (muokattu 07.04.2011 22:40:43) | |
Lennu: Näin on, mitäpä noista muutamista saturaisista, onhan sitä rahaa :) Niin, kyllähän mä persaukisille rahaa jaan mutta saavat nähdä sen vaivan että tulevat mun himaovelle, en mä niin laiskoille että vaativat sen netin kautta! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) | |
![]() 07.04.2011 22:56:40 | |
baron: Niin, kyllähän mä persaukisille rahaa jaan mutta Persaukisuus on yks asia. Kusettaminen on toinen asia. Kusetustahan toi on, jos myydään olematonta tavaraa. Sairastakin se on, koska noi kusetettavat summat on sit niin sairaan pieniä, et luulis ny samalla vaivalla kusettavan sit kunnolla. Myis vaik Eiffeltornia pilkkahintaan sadalla miljoonalla. Täys pellehän toi on, koska on ryhtyny hommaan, jota ei osaa kunnolla. Vaikkapa kalkkipillereitä voipi myydä laihdutusihmelääkkeenä miljoonan kilohinnalla. Sit kun se yks tuhannesta huomaa tulleensa kusetetuksi, ni sille voi palauttaa sen parisataa, jplloin homma on kauheen rehellistä. One kind of music only - the good kind | |
![]() 07.04.2011 22:59:54 | |
rintapek: Persaukisuus on yks asia. Kusettaminen on toinen asia. Kyllähän rikkaatkin kusettaa mutta eri lailla! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)