Aihe: Kuka muistaa Syndikaatin?
1 2
dantone
14.03.2014 07:07:19
jiiar8:
Karin basso kiinnostaa, jos jollain tietoo. Käytetyn näköinen sunbursti oli , mutta mikä?

69 jazzbass!
RockDoc
09.06.2014 00:36:32
Guitar63: Moi Syndikaatti diggarit! Onpa hauska nähdä näitä kirjoituksia meidän hienosta bändistä.Nimet ovat näköjään aikojen saatossa hämärtyneet enkä minäkään muista läheskään kaikkia bändissä soittaneita.
Rummuissa oli kuitenkin Tirkkosen Pete,joskus Ikosen Nappikin.Luukkasen Make tuli sitten myöhemmin kuvioihin.Merilahden Harri ja Aholan Ilpo,Siiralan Maukka olivat monasti bassonvarressa.Alkuaikana oli myös Katajamäki(Katsku?) niminen kaveri ja Risto Savela?(tuuraavia basisteja olivat myös Jiri Parviainen ja Martti Kankkunen)
Sitten tietysti rakentava voima Rajasalon Olli(trumpetti),Kososen Jussi(trumpetti),pitivät orkesteria pystyssä hoitamalla treenit ja keikat.
Hienot pasuunistit,Tom Bildo ja Oiva Isojärvi pistivät brassiin puhtia.
Kortelaisen Jukka(urut) oli yksi vaikuttavimmista ihmisistä nuoruudessani.Häneltä sai välittömän palautteen soittiko oikein tai sitten ei.Hän kirjoitti hienon sovituksen mistä vaan kappaleesta.Rajasalon Kari tuli sitten pianistiksi Jukan jälkeen.
Minä sain sitten kunnian toimia yhtyeen laulusolistina ja kitaristina Kari Fall-kauden jälkeen ja se oli minun uralleni onnenpotku,sillä sielä oli pakko osata soittaa nuoteista että pääsi laajaan ohjelmistoon nopeasti sisään.
Luulen että rutiini jonka lauluhommissa tuolloin sain tuntuu vielä tänä päivänä.
Kososen Jussia siteeraten oli tosi nastaa soittaa siinä bändissä.Harmi vain ,että on niin vähän äänitteitä ko.ajoista.Muistelen kaikkia Syndikaatissa soittaneita lämmöllä!

t.Make Vikman

Moi Make!
Tehtiinhän me joku äänite Siiralan Maukan aikakaudella eli aika loppupäässä. En kyllä muista biisejä. On mulla tallessa 2-raitakelanauhana, luultavasti.
Markku L
Guitar63
10.02.2015 10:02:58
Tervehdys Make!

Sorry,etten hiffannut viestiäsi aikaisemmin.Jos sinulla on joku äänite,mitä en enää muista
niin olisi nasta kuunnella se .

t.Make2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)