Aihe: Isot ohjelmatoimistot?
1 2
humppahanuristi
16.03.2010 11:48:58

walttoni: Verottaja ja Käräjäoikeudet pitävät huolen noistakin. Missä ohjelmatoimistossa tuommonen/tuommosta tapahtuu?

En nimiä laita, tilanteethan saattaa muuttua kuitenkin. Välttämättä itse toimisto ei edes tiedä, että joku myyjä touhuaa sivussa vähän omiaan. Joutuu sitten kuitenkin maksamaan.
Ja esimerkki on kuitenkin vuosia vanha.
Humpasta rautalankaan...
walttoni
16.03.2010 12:07:00
humppahanuristi: En nimiä laita, tilanteethan saattaa muuttua kuitenkin. Välttämättä itse toimisto ei edes tiedä, että joku myyjä touhuaa sivussa vähän omiaan. Joutuu sitten kuitenkin maksamaan.
Ja esimerkki on kuitenkin vuosia vanha.

Minulla on myös kymmeniä tarinoita toimistoista, joissa on tehty vaikka mitä, tarinat ovat niin ikään jo vuosien takaa.

Eiköpähän nykyään toimistoissakin toimita ihan kohtuu hyvin, koosta riippumatta?
COVS2.
tarmo
16.03.2010 12:08:59
Musiikkia korville: Miltä kantilta katsoen; asioiden hoito vai myynti? Ks. ed...

Eikös nuo kaikki kuulu siihen hyvään ja asianmukaiseen asioiden hoitamiseen. En mä ajattelisi, että rakennusliike olisi hyvä, jos tarvikkeet olisi ihan täyttä kakkaa, mutta työnjälki hyvää, tai päinvastoin.

Tietty toimiston pitää myydä, jos yhteistyö siihen perustuu. Ja useimmiten perustuukin. Lakisääteiset velvoitteet tulee myöskin hoitaa. Kumpikin kuuluu pakettiin, eikä kummastakaan ole vara karsia. Jos myynti ei toimi, ei varmaan ole asiakkaitakaan.
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
Musiikkia korville
16.03.2010 12:32:58

tarmo: Eikös nuo kaikki kuulu siihen hyvään ja asianmukaiseen asioiden hoitamiseen. En mä ajattelisi, että rakennusliike olisi hyvä, jos tarvikkeet olisi ihan täyttä kakkaa, mutta työnjälki hyvää, tai päinvastoin.

Tietty toimiston pitää myydä, jos yhteistyö siihen perustuu. Ja useimmiten perustuukin. Lakisääteiset velvoitteet tulee myöskin hoitaa. Kumpikin kuuluu pakettiin, eikä kummastakaan ole vara karsia. Jos myynti ei toimi, ei varmaan ole asiakkaitakaan.

Kyse onkin siitä, että toimistolla ei välttämättä ole kiinnostusta panostaa tiettyyn esiintyjään niin paljon kuin toiseen. Se on sama missä tahansa myyntihommassa.. Yks tekijä tuossa on tietysti se, että jotain tuotetta on helpompi myydä kuin toista, joten ei tarvitse nähdä niin paljon vaivaa. Toinen juttu on se, että toisista tuotteista jää taloon enemmän rahaa kuin toisista pelkästään hinnasta johtuen.

Otetaan vaikkapa esimerkiksi eräs toimisto, jolla on tietyn kilpailun voittaneita artisteja talli pullollaan.. Toisilla tallin esiintyjistä on keikkoja paljon, toisilla hyvinkin vähän. Miksi? Mun mielestä noista kahdesta edellä mainitsemastani syystä. Syitä saattaa tietysti olla lisäksi esiintyjän hinnan suuruus esim vetoarvoon nähden, minkä tähden tuote ei mene kaupaksi tai sitten jokin muu syy, mikä aiheuttaa edellisen, mutta suurin syy mun mielestä on se, että toisiin tuotteisiin panostetaan enemmän kuin toisiin.
By: MK
tope2
16.03.2010 21:19:18
Taas päästään ikuisuuskysymykseen, että olisko joskus muusikoillakin/artisteilla mahdollisuutta tarkistaa hintojaan. Tietenkään ei pidä täysin alakanttiin vetää, mutta muutaman satkun puotus bändin myyntihinnasta vois olla todella merkityksellistä keikkamäärien lisäämiseen pyrittäessä. Ei jotain nimetöntä bändiä tai artistia pysty myymään yli tonnilla kovin usein.
misterq
17.03.2010 16:15:06
Kollegoille tiedoksi,että nyt on ollaan avaamassa aivan uutta viihdepalvelukonseptia nimeltä StarPoint. Asiaan vihkiytyneenä voin sanoa, että tässä voisi olla aivan uusi tapa saada mm. näitä isojen toimistojen unohtamia artisteja esillle.
Palvelussa artistit esittelevät palvelujaan StarPointiin perustettujen kotisivujensa kautta. Näitä päivitellään itse milloin sopii. StarPointin tehtävänä on huolehtia palvelun näkyvyydestä runsaalla markkinoinnilla eri medioissa.
Uutena juttuna on artistin palvelujen tuotteistaminen tyyliin -Kasaribileet,Beatles-ilta tms. 3 x 45 min ja hinta perään. Toiminta on läpinäkyvää kaikilta osin:artisti tietä hintansa ja tällä kertaa matkakuluihin ei kajota!

Käykää ihmeessä katsomassa: www.starpoint.fi
walttoni
17.03.2010 16:25:54
misterq: Kollegoille tiedoksi,että nyt on ollaan avaamassa aivan uutta viihdepalvelukonseptia nimeltä StarPoint. Asiaan vihkiytyneenä voin sanoa, että tässä voisi olla aivan uusi tapa saada mm. näitä isojen toimistojen unohtamia artisteja esillle.
Palvelussa artistit esittelevät palvelujaan StarPointiin perustettujen kotisivujensa kautta. Näitä päivitellään itse milloin sopii. StarPointin tehtävänä on huolehtia palvelun näkyvyydestä runsaalla markkinoinnilla eri medioissa.
Uutena juttuna on artistin palvelujen tuotteistaminen tyyliin -Kasaribileet,Beatles-ilta tms. 3 x 45 min ja hinta perään. Toiminta on läpinäkyvää kaikilta osin:artisti tietä hintansa ja tällä kertaa matkakuluihin ei kajota!

Käykää ihmeessä katsomassa: www.starpoint.fi

Tästä kuviosta plussaa ja tälle kans.
COVS2.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)