Anonymous-jazz 01.04.2010 09:52:39 | |
---|
Missähän vaiheessa tulee LIVEAUTOTUNE tangomarkkinoille. Verhontakana on kiipparisti joka korjaa midinä jokaisen nuotin 440HZ:n vireeseen Cher'mäisellä robottisoundilla. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
EP 01.04.2010 10:20:03 | |
---|
|
Lyyki 01.04.2010 12:57:29 | |
---|
Koneelta voi äänestää päivässä vain kerran mutta voihan sen rajoituksen ohittaa erillisellä ohjelmalla. Näyttäis hyvältä kun ääniä on aina 1000 enemmän kuin seuraavalla. Kuka siitä laulusta nyt olis kiinnostunu. |
mirkkuliinosh 03.04.2010 14:24:46 | |
---|
Jej jep.. Suurella mielenkiinnolla seuraan keskusteluja tangoista ja x factorista ja yleensä nykyisistä laulukisoista. Tuossa nyt on yksi linkki suoraan miun omaan lauluun, jota häpeillen (kun alussa menee niiiiin nuotin vierestä) yritän saada ihmiset kuuntelemaan ja ennenkaikkea äänestämään itseäni seuraavaan vaiheeseen. Tuntuu välillä nololta pyytää ihmisiä äänestämään, mutta muutakaan ei voi. Nykyään pitää ammattilaistenkin tehdä itsensä tykö. Olen joskus kymmenen vuotta sitten yrittänyt kanssa, semmareissa olin ja sen jälkeen tehnyt 10 vuotta näyttelijäntyötä.. Nyt on tarkoitus oikeasti saada keikkaa meidän bändille, kun tuo näyttelijäntyö saa jäädä. Mie nyt olen vain yksi esimerkki näistä ns."vanhemman polven yrittäjistä" . Tiedän että täällä on ammattimuusikoita keskustelemassa, joten en kinaa mistään.. Toten vain että , vielä virtaa!! Heh!! http://satumaa.yle.fi/tangomarkkina … kkinakilpailijat-2010/mirja-jalonen |
EP 03.04.2010 14:40:37 | |
---|
mirkkuliinosh: Jej jep.. Tuossa nyt on yksi linkki suoraan miun omaan lauluun, jota häpeillen (kun alussa menee niiiiin nuotin vierestä) yritän saada ihmiset kuuntelemaan ja ennenkaikkea äänestämään itseäni seuraavaan vaiheeseen. Tuntuu välillä nololta pyytää ihmisiä äänestämään, mutta muutakaan ei voi. Nykyään pitää ammattilaistenkin tehdä itsensä tykö. http://satumaa.yle.fi/tangomarkkina … kkinakilpailijat-2010/mirja-jalonen Joo.. (mun mielestä) parempi olis kun olisi ammattitaitoinen raati mukana myös heti alussa kuuntelemassa ..nettiäänestyksistä ei tiedä miten reiluja ne lopulta ovat? Pienet virheet/ epätarkkuudet ei varmaan ketään pudota välttämättä tai ei ainakaan saisi pudottaa, kokonaisuus ratkaisee. Onnea vaan kisoihin! |
walttoni 04.04.2010 18:26:27 | |
---|
EP: Joo.. (mun mielestä) parempi olis kun olisi ammattitaitoinen raati mukana myös heti alussa kuuntelemassa ..nettiäänestyksistä ei tiedä miten reiluja ne lopulta ovat? Pienet virheet/ epätarkkuudet ei varmaan ketään pudota välttämättä tai ei ainakaan saisi pudottaa, kokonaisuus ratkaisee. Onnea vaan kisoihin! Mauno Hakkila johtaa kohtuullisen ylivoimaisesti nettiäänestystä... COVS2. |
isojussi 04.04.2010 18:45:41 | |
---|
mirkkuliinosh: ... (kun alussa menee niiiiin nuotin vierestä)... No sulla on ainakin terve asenne. Välillä jää korkeet roikkuun, mutta tolle vois olla helpostikin jotain tehtävissä. Mä muutin 43-vuotiaana laulutapani kokolailla täysin, kun älysin mennä tarpeeks hyvälle opettajalle. Sulla ei oo ollenkaan paskempi saundi, joka paranee viä hemmetisti, kun saat vireen koko matkalta kuriin. Ehkä vähän hengitys- ja fraseerausjuttuja = pyri pitempiin kaariin ja luonnollisen mittaisiin tavuihin. Murre pukkaa ihan pikkiriikkisen läpi. Eli anna mennä - ainesta on. Tuntuu välillä nololta pyytää ihmisiä äänestämään, mutta muutakaan ei voi. Nykyään pitää ammattilaistenkin tehdä itsensä tykö. Hei sehän se Mirkku sitä ammattitaitoo on kanssa. Kyllä sitä kuule veispuukissa istää tv:stä tututkin, jotta käykäähän äänestämässä. Olen joskus kymmenen vuotta sitten yrittänyt kanssa, semmareissa olin ja sen jälkeen tehnyt 10 vuotta näyttelijäntyötä.. Ei paha - ainakin painaa jalat maahan. Tiedän että täällä on ammattimuusikoita keskustelemassa, joten en kinaa mistään.. Nii no eikös tossa ihan ammattipestiä olla hakemassa, että seulankin pitää (is) olla ammattilaatua Toten vain että , vielä virtaa!! Heh!! Sitä tarvitaan, kuten myös onnea, jota toivotan kovasti jatkossa. Tommosia aikaansaajia näihin kehiin kaivataan, eikä kaiken maailman "tehkää kaikki mun puolesta" - puusilmiä. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 04.04.2010 20:40:31 | |
---|
mirkkuliinosh: Jej jep.. Suurella mielenkiinnolla seuraan keskusteluja tangoista ja x factorista ja yleensä nykyisistä laulukisoista. Tuossa nyt on yksi linkki suoraan miun omaan lauluun, jota häpeillen Toten vain että , vielä virtaa!! Heh!! Ei tos o minust mitään hävettävää. Lisää virtaa ja voltteja vaan. One kind of music only - the good kind |
mirkkuliinosh 05.04.2010 15:16:05 | |
---|
Wheeee!! Kommentti kisasta: Tämä nettiäänestys kisan tässä vaiheessa on kyseenalaista. Kyllähän sinne kärkeen saadaan tuhansilla äänillä kaikki Suomen Mauno Hakkilat, kun jengi äänestää läpällä. Minusta olisi ollut fiksumpaa, että tuomareiden erikoisraati olisi äänestänyt näin alussa ja sitten vasta semifinaalissa tai finaalissa olisi ollut yleisön vuoro. Jos kerran tangomarkkinoita halutaan uudistaa, niin tästä pitäisi tehdä samalaista reality sarjaa, kun on idolsit ja x factorit. Eli samantyylisesti jo tuoda alussa kilpailijoita ruutuun ja tehdä kotihaastatteluja ym. eli koko kisa jollain tapaa tuoda alusta loppuun telkkariin. Sehän on sitä 2000-lukua. ei meillä näyttelijöilläkään ole enää mitään virkaa, kun tv on täynnä realitysarjoja...hehheh Suomalainen tango on kyllä ihan oma lajinsa. Muista kun vuonna 2002 tehtii Unto Monosesta kertova "Satumaa"- musikaali Rauman kaupungin teatterissa. Esitin Hiliä, Unton vaimoa. Hienoin hetki oli kun katsomaan tuli itse Hili ja sain jutella hänen kanssaan esityksen jälkeen..Monosen tangot iski suoraan sydämeen. Suomalaisissa tangoissa on paljon slaavilaista kaihoa, kun taas argentiinalainen tango ottaa yhteiskunnallisesti kantaa ja kertoo raadollisemmin asioista. Itse henkilökohtaisesti pidän näistä Buenos Airesin kuumista ja intohimoisista tangoista. Ja mitä tulee miun tän hetkiseen ääneen. Olet niin oikeassa tuon opettajan suhteen!! Miulla oli pari vuotta sitten paha äänenmenetys ja olen tehnyt hitosti töitä että se kulkee nyt tämänkin verran. Oli oikeasti ilo kuunnella teidän kommenteja, kun itse on niiin epävarma tuosta soundista vielä. Se oli karmea hetki kun keuhkolekuri sanoi että nyt tyttö on siun laulut laulettu. Nyt ainakin tiedän omat karikot ja miten huoltaa ja hoitaa ääntä. se kun on ainut instrumentti!! Ja jep! kyl mie teen töitä..joka päivä.. (Apuva! kauhee puheripuli..Wheeee!!) |
walttoni 05.04.2010 15:28:06 | |
---|
Mirkku. Yleisö on aina oikeassa. Aina. COVS2. |
KoskPaavo 05.04.2010 18:00:20 | |
---|
walttoni: Mirkku. Yleisö on aina oikeassa. Aina. Toisekseen Mauno on jo nyt ihan oma ilmiönsä. Usiampia kuunteluita vaatii että tuon sisäistää. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
isojussi 05.04.2010 18:15:11 | |
---|
KoskPaavo: ...Usiampia kuunteluita vaatii että tuon sisäistää. Onko sulla antaa yhtään osviittaa suurinpiirteisestä määrästä, kun ei meinaa aueta viä millään.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
mirkkuliinosh 05.04.2010 20:19:16 | |
---|
isojussi: Onko sulla antaa yhtään osviittaa suurinpiirteisestä määrästä, kun ei meinaa aueta viä millään.... Manulla on yli 5400 ääntä.. ja esim. mie porskuttelen kiikun kaakun viidenkymmenen sakissa 572 äänel.. no joo, en enää kommentoi äänestystä, jään vaan odottelemaan. heh! |
walttoni 05.04.2010 20:34:10 | |
---|
mirkkuliinosh: Manulla on yli 5400 ääntä.. ja esim. mie porskuttelen kiikun kaakun viidenkymmenen sakissa 572 äänel.. no joo, en enää kommentoi äänestystä, jään vaan odottelemaan. heh! Manu johtaa jollain 2000 äänellä. COVS2. |
KoskPaavo 05.04.2010 20:57:48 | |
---|
isojussi: Onko sulla antaa yhtään osviittaa suurinpiirteisestä määrästä, kun ei meinaa aueta viä millään.... Ota pullo kossua ja sitten luurit korville, mua ainakin huvitti ja viihdytti niin pirusti. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
EP 05.04.2010 21:06:26 | |
---|
KoskPaavo: Ota pullo kossua ja sitten luurit korville, mua ainakin huvitti ja viihdytti niin pirusti. Ihan mukavan tuntuinen pappa, mutta kun on Tangomarkkinat kysymyksessä niin.. : ) Eiköhän tässä ole järjestäjillä vähän lipsahtanu? |
walttoni 05.04.2010 21:20:00 | |
---|
Mauno 5847 Jenni Aro 1500 Annukka 1400 Siinä Top3;nen. Just nyt. Mauno on kohtuullisen selvästi repäissyt eroa. COVS2. |
Begemoth 05.04.2010 21:51:08 | |
---|
Mauno on kyllä vahvoilla. Ajatuskin jo hykerryttää, jos vaikka Mauno sais jackpotin. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
isojussi 05.04.2010 22:11:05 | |
---|
mirkkuliinosh: Manulla on yli 5400 ääntä.. ja esim. mie porskuttelen kiikun kaakun viidenkymmenen sakissa 572 äänel.. no joo, en enää kommentoi äänestystä, jään vaan odottelemaan. heh! Eikun nääs että ymmärtäisin sen laulun hyvyyden.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Anonymous-jazz 06.04.2010 02:27:41 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |