Aihe: Kokemuksia pienemmistä ohjelmatoimistoista
1 2
Thefish
04.08.2009 23:02:01
Timi: Moikka!
Tää vissiin ryöstäytyi jotenkin?

Terve vaan.

Niin siinä tais käydä.
Saman asian puolestahan tässä näköjään rölötettiinkin.
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
pekkajau
04.08.2009 23:46:03
Onhan se kumma jos on kutsuttuna ja tilattuna esiintyjänä juhlissa ja sitten H-hetkellä et ole ollenkaan enää kutsuttu vieras! Näitäkin on kyllä nähty. Mutta jos joku idiootti tilaa juhliinsa ohjelmaa niin ei saa /voi olla niin idiootti ettei muista mitä on tilatessaan sopinut! Viime häissä ei saanut ruokaa/kahvia ja lopulta ei ollut edes tiliä kun oli jotkut määräannokset ja ei muka osattu varautua. Kaikki eivät näköjään tee sitä parastaan vaikka itse sen tekisikin. Kaiken huomion vie nämä todella lapselliset morsion/sulhasen ryöstöt plus aivan muut niihin liittyvät onnettomat ihan pershoulista olevat rutiinit! Vituttaa kysellä jälkenpäin näitä ropoja!
baron
04.08.2009 23:53:02 (muokattu 04.08.2009 23:54:57)

Anonymous-jazz: Pistetääs tähän threadiin tyyppien kokemuksia näistä pienemmistä ohjelmatoimistoista. Omakohtaisesti nämä hieman pienemmät toimistot aina välillä sapettaa siinä että silloin kun pitäisi tulla keikoista liksa niin toimisto vedättää niitä viikko tolkulla. Kyse on nyt sellaisesta paikasta kuin Viihdeohjelmat. Onko kellään muulla mitään vastaavia kokemuksia samaisesta paikasta ?

Nää menee vissiin vähän soittajien mukaan?
Mulla on kuun lopulla keikka jossain hevon kuusessa kehä III:n takana ja enhän mä sinne lähtisi, jollei ne olisi liksaa maksaneet jo viime viikolla.

Siinä on myös joteskin vahvoilla käytännön teknisten yksityiskohtien neuvotteluissa. Suosittelen!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
artope
05.08.2009 09:48:13

Sevverta kokemusta pienemmistä ohjelmatoimistoista on, että eräs lähestulkoon täkäläinen yrittäjä ensin lupaili ja lupaili keikkaa, mutta sitten loppupelissä niitä ei kumminkaan tullut. Näyttää olevan itse erilaisine kokoonpanoineen lähes joka tilaisuudessa mukana.

No näimpä tietenkin pitää itsensä leivässä. Mutta mielestäni pitäisi olla selkärankaa olla lupaamatta jos kuitenkaan ei ole tarkoitus antaa (=lue: olla nainen)
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)