Aihe: Minkälaiset raiderit ja backstaget teillä on?
1 2 3 4 5 6
baron
01.07.2009 21:47:37

mack the knife: Ja aina toimii?

No joo, kuohuviinejäkin on kaikenlaisia, kaikki ei toimi.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Martso
01.07.2009 21:50:26
baron: No joo, kuohuviinejäkin on kaikenlaisia, kaikki ei toimi.

Heh! :) me kaikki ymmärretään tämä ongelma.
baron
01.07.2009 21:55:50

Martso: Heh! :) me kaikki ymmärretään tämä ongelma.

Mut ihan oikeesti:
Viimeeksi kun oltiin Presidentissä soittamassa ja meille oli luvattu joku henkilökunnan safka jossain takahuoneessa ja kun neljä smokkipukuista ja yksi decollete iltapukuinen hyvin käyttäytyvä tuli paikalle, niin hovimestari katsoi meitä hetken verran ja kysyi, sopisiko meille, että meille tarjottaisiin sama safka kuin juhlivalle jengille kabinettiin!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Martso
01.07.2009 22:16:14
baron: Mut ihan oikeesti:
Viimeeksi kun oltiin Presidentissä soittamassa ja meille oli luvattu joku henkilökunnan safka jossain takahuoneessa ja kun neljä smokkipukuista ja yksi decollete iltapukuinen hyvin käyttäytyvä tuli paikalle, niin hovimestari katsoi meitä hetken verran ja kysyi, sopisiko meille, että meille tarjottaisiin sama safka kuin juhlivalle jengille kabinettiin!

Vähän melkein sama, kuin meillä: oltiin joissain Volvon isoissa juhlissa. Katteltiin kun kalliita gourmet-annoksia kumottiin roskikseen. Kysyttiin siinä ohessa ruokaamme - olihan se uunissa pidetty lämpimänä: janssonshow!
walttoni
01.07.2009 22:16:59
baron: Mä vaadin että bändillä on oma kabinetti illallistamista varten, pöytiin tarjoilu, valkoiset pöytäliinat, ei haluta syödä turakaisten seurassa/nähden.
Jos on vähempiarvoinen tilaisuus sampanjan voi korvata kuohuviinillä.

Baron hei. höpö höpö.
COVS2.
baron
01.07.2009 22:20:06 (muokattu 01.07.2009 22:25:06)

walttoni: Baron hei. höpö höpö.

Ymmärrän, jotkut ei voi sietää kuohuviinejä.

Edit: Ai niin, onhan mulla kuvakin meidän tyypillisestä back-stagesta
http://personal.fimnet.fi/musiikki/baron/
rintapek
01.07.2009 22:37:08

baron: , sopisiko meille, että meille tarjottaisiin sama safka kuin juhlivalle jengille kabinettiin!

Hmm. Jos paikalla on sapuskatarjoilu, ni meikäläisenkin stressiklubi syä. Jos sitä ei o, ni kyl me osataan käydä snagarilla.
Jos käy niin, et paikalla on sapuskat, mut bändin on tarkoitus syädä snagarilla, ni yleensä käy niin, et bändille ei päivämäärä sovi.
Ei tommoista tartte mihinkään raideriin laittaa. Niinko ei hyviä tapojakaan.
One kind of music only - the good kind
rintapek
01.07.2009 22:39:03

mack the knife: Voitit kisan, olin ihan varma että joku laittaa tuohon tapaan.

Mikäs oli palkinto? Tuskin tolla saa edes COVS- klupin kannatusjäsenyyttä?
One kind of music only - the good kind
walttoni
01.07.2009 23:01:32
baron: Ymmärrän, jotkut ei voi sietää kuohuviinejä.

Edit: Ai niin, onhan mulla kuvakin meidän tyypillisestä back-stagesta
http://personal.fimnet.fi/musiikki/baron/

Just tuonne passaa Pete V oikein mainiosti. HOHO.
COVS2.
Lyyki
02.07.2009 01:19:48
Aina on ollu ruokaa ja juotavaa riittävästi. Bäkkärit on ollu riittävän isot mut ei siellä koskaan savukonetta tai saidfillejä ole ollu.
Anonymous-jazz
02.07.2009 02:24:07

Qsine: Pahoinpa pelkäänpä, että jos humppapiireissä ruvetaan mesoamaan raidereista, niin seuraintalojen talkkarit väsäävät pystyyn semmoisen puskaradion "raiteripänteistä ja niitten tiivoista", että keikat loppuisivat hyvin pian...

Parasta ennen -päiväyksensä jo Halosen 1.kaudella ohittaneet lämpimät Lapin Kullat saavat luvan riittää ainakin seuraavat 20 vuotta, ainakin kuulemani ja kokemani perusteella.

HOHO no näinhän se menee...
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
ariviita
02.07.2009 06:05:17
Kerran yhessä hotellissa kysyttiin multa jotta mitäs juomaks bäkkärille? olutta vai tiukkaa? Mää menin ihan lukkoon....saanu prkl sanottua paljon mitään...on se niiiiiin harvinaista.
artope
02.07.2009 09:53:17

Meil on raideris yleensä sisällä keksiä ja toffeeta ja päällä suklaata. Ja niit on pakkauksessa kaks.... Saatiin me pari keikkaa sitten takahuoneeseen koko 24keissi lämmintä koffia...
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
isojussi
02.07.2009 10:23:22
Martso: Mutta jos raiderin ainoa vaatimus on vesipullot ja sitä ei toteuteta?! Toisekseen minä olen sitä mieltä, että vesilasit pitää kieltää lavalta. Korkki pitää olla ja vahinkoja ei tule.

Ja siitä pullosta on muutenkin kesken keikan mukavampi ja helpompi juoda, kun lasista.

Mulla ei oo raiderissa muuta, kun että pitää olla juomavettä - ja paljon.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
artope
02.07.2009 11:21:48

isojussi: Ja siitä pullosta on muutenkin kesken keikan mukavampi ja helpompi juoda, kun lasista.

Mulla ei oo raiderissa muuta, kun että pitää olla juomavettä - ja paljon.

Juuri näin.
EP
02.07.2009 11:25:22
Älkää viittikö! ..isot miehet :))
artope
02.07.2009 11:33:07

EP: Älkää viittikö! ..isot miehet :))

Kyllä se niin on, että me isot miehet (minäkin +110 kg) hikoillaan soittaessa ja laulaessa sen verta, että on pakko juoda vettä ja paljon. Jos mä en juo, niin mulla alkaa kramppaamaan vasemman käden sormet. Ja se on basson otelaudalla aika hankala juttu. Ja olutta ei parane juoda kuin roudauskaljat tai sitten ruokajuomana (häissä yms. tilaisuuksissa).
mack the knife
02.07.2009 12:12:11
olutta ei parane juoda kuin roudauskaljat tai sitten ruokajuomana (häissä yms. tilaisuuksissa).

Miksi ei? Kyllä jano lähtee sillä oikein hyvin.
COVS n:o 1.
Qsine
02.07.2009 12:13:23

artope: Meil on raideris yleensä sisällä keksiä ja toffeeta ja päällä suklaata. Ja niit on pakkauksessa kaks.... Saatiin me pari keikkaa sitten takahuoneeseen koko 24keissi lämmintä koffia...

No älkää nyt ihmeessä tieten tahtoen vanhentuneita takahuonetuotteita vaatiko: teidän tapauksessanne käytössä tulee olla "Bändin Twixi"!
"Ja miksi Kari Heiskanen vetää bingoa!"
artope
02.07.2009 12:44:07

Qsine: No älkää nyt ihmeessä tieten tahtoen vanhentuneita takahuonetuotteita vaatiko: teidän tapauksessanne käytössä tulee olla "Bändin Twixi"!

Oho! Ja hoho!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)