Aihe: Oikeudenmukaista(ko)?
1 2
baron
09.11.2008 23:00:39

Mä en oo vielä semmoisessa Hiacessa ollutkaan , jossa olis takapenkki.

Sorry, mä en oon koskaan ollut Hiacessa, mutta oon kuullut että jotkut jotka tykkää käydä kaukana keikalla, käyttää Hiacea. Ehkä mulla on väärinkäsityksiä?
Mä meen kauas Kovasen taksilla, niin kauas kuin keikkaliksa riittää (siis en kovin kauas:-)
mack the knife
09.11.2008 23:02:55

Ne on niitä bussimalleja, joihin ei mahdu kuin backline. Kunnon hiacematkustusta on edessä keski "penkillä" 300 putkeen. Sen jälkeen perseen etsimiseen menee tupakkitauosta puolet.
COVS n:o 1.
mack the knife
09.11.2008 23:03:59
Sorry, mä en oon koskaan ollut Hiacessa, mutta oon kuullut että jotkut jotka tykkää käydä kaukana keikalla, käyttää Hiacea. Ehkä mulla on väärinkäsityksiä?
Mä meen kauas Kovasen taksilla, niin kauas kuin keikkaliksa riittää (siis en kovin kauas:-)

Hei, ihan hyvällä kysyn, miksi käytät juuri Kovasen takseja.
baron
09.11.2008 23:04:52

Hei, ihan hyvällä kysyn, miksi käytät juuri Kovasen takseja.

Sattuu numero olemaan kännykässä. Onko sulla parempi ehdotus?
mack the knife
09.11.2008 23:08:51
Sattuu numero olemaan kännykässä. Onko sulla parempi ehdotus?

Ei muuten, mutta keljuttaa kun se maksaa kuskeille kaikkein huonoimmin niin itse en oikein niistä tykkää. Eihän se tietenkään asiakasta haittaa, sama taksa niillä on tietysti kuin muillakin.
Vähän sama homma kun aikanaan Hyvä Ystävä -ravintolat, ihan paskat palkat työntekijöillä eikä mitään neuvottelemista mistään johdon kanssa.
baron
09.11.2008 23:17:03 (muokattu 09.11.2008 23:17:45)

Ei muuten, mutta keljuttaa kun se maksaa kuskeille kaikkein huonoimmin niin itse en oikein niistä tykkää. Eihän se tietenkään asiakasta haittaa, sama taksa niillä on tietysti kuin muillakin.
Vähän sama homma kun aikanaan Hyvä Ystävä -ravintolat, ihan paskat palkat työntekijöillä eikä mitään neuvottelemista mistään johdon kanssa.

Mä oon saanut niiltä hyvän palvelun mutta ilman muuta voin vaihtaa lafkaa jos joku duunariystävällinen lafka antaa myös hyvän palvelun.

(Hyvällä palvelulla tarkoitan:
1. Kun niitten auto levähtää kesken keikkamatkan, sijaisauto tulee niin nopeasti, että ehditään ajoissa keikalle.
2. Kun mun bändin jätkät väittää, että että kaikki kamat autosta purettu ja sitten osoittautuu, että puolet kiipparikamoista jäi autoon, auto tulee takaisin samaan hintaan nopeasti ja tuo loputkin mun kamoista.
3. Kun niitten tilaustytöltä menee päivät sekaisin ja tilattu menokuljetus klo 19 5.11 ja paluukuljetus klo 01 6.11 niin tyttö kirjannut paluukuljetuken 7.11, niin lafka kuitenkin 15 minuutin viiveellä pystyy paikkaamaan tytön fiban.)
mack the knife
09.11.2008 23:35:53
Mä oon saanut niiltä hyvän palvelun mutta ilman muuta voin vaihtaa lafkaa jos joku duunariystävällinen lafka antaa myös hyvän palvelun.

(Hyvällä palvelulla tarkoitan:
1. Kun niitten auto levähtää kesken keikkamatkan, sijaisauto tulee niin nopeasti, että ehditään ajoissa keikalle.
2. Kun mun bändin jätkät väittää, että että kaikki kamat autosta purettu ja sitten osoittautuu, että puolet kiipparikamoista jäi autoon, auto tulee takaisin samaan hintaan nopeasti ja tuo loputkin mun kamoista.
3. Kun niitten tilaustytöltä menee päivät sekaisin ja tilattu menokuljetus klo 19 5.11 ja paluukuljetus klo 01 6.11 niin tyttö kirjannut paluukuljetuken 7.11, niin lafka kuitenkin 15 minuutin viiveellä pystyy paikkaamaan tytön fiban.)

Jep. Ei mulla ole mitään erillistä firmaa tarjota tuohon tilalle, varsinkaan Helsingistä en tiedä kuin keskuksen numeron. Mutta:

1. Noin se käy muillakin, autossa on parikin puhelinta, millä voi sijaisautoa pyytää.
2. Auton pitää tulla samaan hintaan takaisin, jos kuski ei ole katsonut, että sinnehän jäi Hammond takakonttiin. Ei ole pelkästään asiakkaan ongelma.
3. Tuota en pysty sanomaan, että toimiiko.

Paska, ihan offtopiciksi menee...
Lennu
10.11.2008 00:02:49

Paska, ihan offtopiciksi menee...

Siinä on mun mielestä keskustelupalstojen hienous. Siks mulla ei oo mitään muuta elämää.
Minen tiedä mitään, minulla on matoja!
isojussi
10.11.2008 00:16:00

Mä oon ajanutkin semmosta.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
puusormi
10.11.2008 09:45:35

Eikös ne joskus Hannu Karpossakin semmoista esitelleet 80- tai 90-luvulla. Kun noheva ja työtäpelkäämätön tee-se-itse -mies oli virittänyt pakettiautoonsa takapenkin ja kasvoton byrokraattikatsastusmies olisi halunnut verottaa pakettiautoa henkilöautona vedoten joihin naurettaviin seikkoihin. Kuten esim. Suomen lakiin.
Saapiko lähettää terveisiä?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)