Aihe: Seuraatko "Tartu mikkiin" ohjelmaa? II
1 2 3 4 591 92 93 94 95
Tankero
03.10.2008 20:53:17
Kohta tuo alkaa. Tänäänhän onkin yhden mnettiläisen nykyinen ja yhden entinen pystö mukana.
Mielenkiintoista
Humppajyrä
KoskPaavo
03.10.2008 21:08:47
Ja tää meidän kylän Teemu.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Timi
03.10.2008 21:29:37
Hitto.Hintsanen vetää hienosti!
Kylmän viileesti!
Timi
03.10.2008 21:38:44
Sitä paitsi.Mulla ei hajuakaan ketkä esiintyy.Hyvältä silti kuullostaa!
Kylmän viileesti!
Tankero
03.10.2008 22:03:13
Hitto.Hintsanen vetää hienosti!

Pahasti meni överiksi se Lionelin biisi. Tai kenen se oli.
Humppajyrä
Tankero
03.10.2008 22:04:01
Sitä paitsi.Mulla ei hajuakaan ketkä esiintyy.Hyvältä silti kuullostaa!

Katsotko kenties radiosta?
Humppajyrä
Jupi57
03.10.2008 22:13:04 (muokattu 03.10.2008 22:13:21)
Tai kenen se oli.

The Commodores
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
Timi
03.10.2008 22:20:02
Katsotko kenties radiosta?

Eiku tosta töllöstä.ny ei pysty keskittymään ko kinaa vaimon kanssa jostakin biisistä ja kunpakin sekoitaa toiseen?Siis vaimo sekoittaa minua!
Kylmän viileesti!
Tankero
03.10.2008 22:21:48
The Commodores

Melekeen sama asia.
Humppajyrä
jeppeq
03.10.2008 22:28:45 (muokattu 04.10.2008 12:11:18)
En tyhmyyyttäin löytänyt...

Onk se jo areena.yle.fi

ei mun selaimessa

Huomenna kai jo, muttakun pitäis...

EDIT: no nyt on areena sitten nurin, ku kattoo pitäis, voi jummi jammi :(
Painava, mutta kevytmielinen.
EP
03.10.2008 22:31:09
Melekeen sama asia.

Ja yhdentekevä!
Jupi57
03.10.2008 23:04:45
Melekeen sama asia.

Ja yhdentekevä!

Sekä se ja sama!!
Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni-
WanhaWetäjä
04.10.2008 02:35:33

Pahasti meni överiksi se Lionelin biisi. Tai kenen se oli.

Kuis?Kerro?Miten oisit ite vetänyt?Varmaan ihan vitun hyvin?Sähän olet jopa Purplea soittanut?Mutta ootko ikinä laulanut mitään?Koitappa vetästä tuo biisi...

Paremmin Sami H. veti kuitenkin kuin ne lukuisat tango/iskelmä/whatever paavot ja pirkot mitä tossa proggiksessa on ollut ever...toki sellanen "täältä pesee"tuosta välittyi, mutta so what?

Jos osaa, niin antaa palaa, pohjoisen pojat vaan kadehtikoon siellä ja menkööt rankamettälle!HOHO!Onko teillä muuten jo sähköt ja televiiisio siellä kodassanne?Saatteko edes unta kun porot huutaa yökaudet?

Eihän Mansesta VOI tulla mitään hyvää, eihän???

Aika rento jakso, bändi toimi loistavasti, ja Ville on ihan kingi kitaristi, soittaa vähän mutta tyylitajuisen "wanhanaikasesti" ja hyvällä tatsilla ja saundeilla, noin se pitää mennä!
yy kaa...mikä laatikko?
EP
04.10.2008 07:42:05
..Paremmin Sami H. veti kuitenkin kuin ne lukuisat tango/iskelmä/whatever paavot ja pirkot mitä tossa proggiksessa on ollut ever...toki sellanen "täältä pesee"tuosta välittyi, mutta so what?

Jos osaa, niin antaa palaa, pohjoisen pojat vaan kadehtikoon siellä ja menkööt rankamettälle!HOHO!Onko teillä muuten jo sähköt ja televiiisio siellä kodassanne?Saatteko edes unta kun porot huutaa yökaudet?

Eihän Mansesta VOI tulla mitään hyvää, eihän???

Mä en nää mitää kauheen innostavaa tuollaisessa suoraan kopioimisessa, mitä nykyään harrastetaan.. :/
Onhan noilla "tangoiskelmä" -laulajillakin esikuvia tietenkin, mutta ei ne parhaat useinkaan suoraan ketään kopsaa, vaan laittaa siihen myös omaa itseään mukaan..
Timi
04.10.2008 08:53:33
Mä en nää mitää kauheen innostavaa tuollaisessa suoraan kopioimisessa, mitä nykyään harrastetaan.. :/
Onhan noilla "tangoiskelmä" -laulajillakin esikuvia tietenkin, mutta ei ne parhaat useinkaan suoraan ketään kopsaa, vaan laittaa siihen myös omaa itseään mukaan..

V...u.Ne parhaat ikinä mitään itse tee.Tai siis säveltäjän jälkeen.Tai tekeekin.Stailaa biisin!
Kylmän viileesti!
isojussi
04.10.2008 09:48:46

HOHO: Ton kuvviä kuvittelee Tampereem murteella, nin kyä ....

Taas on eilen ollu Pirkkalan Siwassa raju keskarinmyyntipiikki....

Onhan noilla "tangoiskelmä" -laulajillakin esikuvia tietenkin, mutta ei ne parhaat useinkaan suoraan ketään kopsaa, vaan laittaa siihen myös omaa itseään mukaan...

Helvetin hyvä pointti - mun on Elli perkele panettava sulle toinenkin plussa. Noin se menee. Mutta ei oo helppoo ei. Se on tarkkaa puuhaa, niin kun se legendaarinen pärekaton kulotus ta paskanajo ilman perälautaa. Menee helposti parodian puolelle. Loiri osaa. Saksalan Harri osaa.

Tossa Elvis jutussa pyrin tekee asiat omana itsenäni - ei mitään "inpersonointia". Alan äijät on kyllä tykänneet. Kauheen kauas en oo silti vielä arvannu alkuperäisestä telemisestä mennä. Varsinkaan noissa 70-luvun balladeissa, jotka on mulle sitä hienointa kuningasta.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Marshall83
04.10.2008 10:32:18 (muokattu 04.10.2008 11:19:53)

Just alko uusinta, täytyypä kuikkia miten Terhillä kulkee..Ainaki keikoilla lauleskeli oikein hienosti, muutenkin mukava tyttö!

Kohtalaisen tylsä jakso, ei oikeen mitään erikoista..aika perusmeininkiä.
-Asia kunnossa.
isojussi
04.10.2008 10:34:24 (muokattu 04.10.2008 11:09:41)
Just alko uusinta, täytyypä kuikkia miten Terhillä kulkee..Ainaki keikoilla lauleskeli oikein hienosti, muutenkin mukava tyttö!

Kuikinta täälläkin menossa, kun eilettäin ton missasin.

E: Taittuu Samilta. Komiasti.

E2: Bändi ja Harjukarihan vetää Mambaa peremmin, kuin alkuperäinen.

E3: Ei saanut kyllä Juicen yks hienoimmista biiseistä arvoistaan tulkintaa - paitti bändin osalta toki. Olis erittäin kiitollinen biisi vetää kunnollakin.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
mack the knife
04.10.2008 11:42:18

On se kyllä saatana sulla niin angstista hommaa välillä. Mä en oo näihin yleensä laittanu mitään, mutta voi vitun vittu. Tekis mieli lasauttaa.
COVS n:o 1.
Tankero
04.10.2008 12:15:01 (muokattu 04.10.2008 12:15:38)
On se kyllä saatana sulla niin angstista hommaa välillä. Mä en oo näihin yleensä laittanu mitään, mutta voi vitun vittu. Tekis mieli lasauttaa.

Pellehän se on.
Humppajyrä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)