Aihe: Yksinesiintyminen?
1 2
isojussi
02.01.2003 09:52:38
Valmiiten taustojen kanssa laulaminen/soittaminen ei täytä Liveaktin (HOho) vaatimuksia.Ja jos tallenteita käytetään , se pitäisi kertoa yleisöllekin ,mieluummin jo etukäteen.

Täyttäähän se laulamisen ja soittamisen osalta!

Harva kai olettaa, että taustoja ei käytetä. jos tanssimusaa vedetään yksin tai duolla?
C7
02.01.2003 22:40:45
Ja jos tallenteita käytetään , se pitäisi kertoa yleisöllekin ,mieluummin jo etukäteen.

Olet aivan oikeassa, tietenkin se pitää kertoa keikan tilaajalle etukäteen ja uskoisin, että näin toimitaankin. En ole koskaan kuullut, että joku olisi ottanut tanssikeikan niin, että keikan alkaessa vasta paljastuisi, että kyseessä on one-man-band. Ei niin voi tehdä, eikä kai niin tehdäkään.
vanha, mutta edelleen elossa!
isojussi
03.01.2003 08:58:27
Aivan C7!

Tosin tiedän trioja, joissa ollaan vetävinään, mutta kama tuleekin koneesta!

PS: Tein kerran muutaman taustan eräälle Technics - papalle ja satuin olemaan vaimoni kanssa yleisön joukossa (oli jotkut toritanssit keskellä päivää tms..) kun (muistaakseni biisi oli Whispering) ukko oli soittavinaan ja koneesta pukkas mun soolokohtaan lirauttamani impro soolo... rouvaa nauratti, kun tokaisin, että perskeles, kun vedin tossa vähän pieleen (soolo ei todellakaan ollut tarkoitettu keikoille). Pojat veti triolla....
isojussi
09.01.2003 08:36:11
Nyt täytyy taas muistaa, että tämä on tanssimusiikin keskustelualue ja tanssipuolen asiakkaat pitää kitaramunnaribassarihaitsumiestä one man bandin irvikuvana.

Muuten olen samaa mieltä - varsinkin osaamattomista midisählääjistä. Taustojenkin pitäisi kuulostaa bändiltä - ei naapurin sähköuruilta.

Oli miten oli, one man bandeillä on tilaus olemassa ja itse pyrin parhaani mukaan ja mahdollisimman laadukkaasti vastaamaan tuohon kysyntään.

Mieluitenhan tekisin vaan ison bändin keikkoja - olen nähnyt valitettavan monta trioa, jotka kyllä hakkaan yksin mennen tullen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)