Sertzo S 15.10.2007 09:40:07 | |
---|
Eiköhän joo, mut mä oon sitä mieltä, että yleensä ne älähtäjät on kateellisia. Näinhän se tahtoo olla. |
Riksteri 15.10.2007 09:52:33 | |
---|
Show some mercy, please :) Mielestäni Finkkujen musiikki on erittäin suosittua sen takia, että sitä on helppo kuunnella, se herättää ihmisessä helliä tunteita, soundeissa ja esitystavassa on jotain äidillisen armahtavaa ja mikä tärkeintä, sitä voi helposti tanssia haluamallaan tavalla. Kuuntelijalle se antaa mahdollisuuden paeta hetkeksi arjen harmautta ja tanssiessaan voi oikeesti kuvitella olevansa Monte Christon kreivi, joka unelmoi kadotetun Mercedes -rakkautensa perään. |
Sertzo S 15.10.2007 10:30:41 | |
---|
Show some mercy, please :) Mielestäni Finkkujen musiikki on erittäin suosittua sen takia, että sitä on helppo kuunnella, se herättää ihmisessä helliä tunteita, soundeissa ja esitystavassa on jotain äidillisen armahtavaa ja mikä tärkeintä, sitä voi helposti tanssia haluamallaan tavalla. Kuuntelijalle se antaa mahdollisuuden paeta hetkeksi arjen harmautta ja tanssiessaan voi oikeesti kuvitella olevansa Monte Christon kreivi, joka unelmoi kadotetun Mercedes -rakkautensa perään. Heh heh, niinpä. Sinäpä tuon sanoiksi virkoit ja noin nimesit. ;) |
WanhaWetäjä 15.10.2007 11:16:17 | |
---|
Onnea F-bändille oikein syrämen pohjasta saakka! Nuo miehet on tämän genren Mersu. Ja te olette mikä?Se peruslada, kestää ja on halpa? No älä suutu, tämä oli kevennys.... Finkkuja monipuolisempaa ryhmää tuskin tästä maasta ja tanssigenrestä löytyy, kokoonpanokin on sellanen että kaikki lajit taittuu komiasti.Samoilla lauteilla oon ollut monasti, kuin myös tuo Lammelan kuikkiminen on havaittu jo 80-luvun alussa kun oltiin Turussa keikalla.Innokas kaveri tanssimaan jo silloin. |
Musiikkia korville 15.10.2007 11:40:12 | |
---|
Ja te olette mikä?Se peruslada, kestää ja on halpa? No älä suutu, tämä oli kevennys.... Heh. En mä jaksa suuttua, vaikka oisit ollu tosissaskin. By: MK |
Tankero 15.10.2007 12:40:34 | |
---|
Eiköhän joo, mut mä oon sitä mieltä, että yleensä ne älähtäjät on kateellisia. Kui niin yleensä? Onko aiheesta tehty jotain tutkimustakin? Voisko se olla niin, että jos kritisoi jotain suosikkia, niin se tulkitaan kateudeksi. Varmasti, vissiin. |
Musiikkia korville 15.10.2007 13:06:40 (muokattu 15.10.2007 13:07:23) | |
---|
Kui niin yleensä? Onko aiheesta tehty jotain tutkimustakin? Ei siitä kai mitään tutkimusta oo tehty. Sanoin vaan, että oon sitä mieltä ja se perustuu ihan mun omiin johtopäätöksiin. Suomalaisissa ihmisissä on 30% vettä ja 70 kateutta... Tai jotain. Yleensä se vaan menee niin, että ne, jotka ei oo ite onnistunu omassa elämässään tarpeeks hyvin, keksii pahaa sanottavaa naapurista. Ja jos luet mun viestin uudestaan, niin sanoin, että mä oon sitä mieltä. Sun ei tarvi. Voisko se olla niin, että jos kritisoi jotain suosikkia, niin se tulkitaan kateudeksi. Aivan varmasti näinkin. By: MK |
Tankero 15.10.2007 13:14:19 | |
---|
Ei siitä kai mitään tutkimusta oo tehty. Sanoin vaan, että oon sitä mieltä ja se perustuu ihan mun omiin johtopäätöksiin. Suomalaisissa ihmisissä on 30% vettä ja 70 kateutta... Tai jotain. Yleensä se vaan menee niin, että ne, jotka ei oo ite onnistunu omassa elämässään tarpeeks hyvin, keksii pahaa sanottavaa naapurista. Ja jos luet mun viestin uudestaan, niin sanoin, että mä oon sitä mieltä. Sun ei tarvi.
Aivan varmasti näinkin. Ei tarvikaan, kun asiasta ei ole mitään muuta kuin mututietoa. Varmasti, vissiin. |
paavo amerikka 19.10.2007 19:29:10 | |
---|
Onnea F-bändille oikein syrämen pohjasta saakka! Nuo miehet on tämän genren Mersu. Laittaisin toyota osastolle. Ei läheskään yhtä epävarmoja kun nykyiset mersut. Mutta heinoja miehiä ovat, kaikilla on jopa samanmittaiset takit, vaikka on erimittaisia kavereita. kaikki painijat on homoja |
jakeni 07.11.2007 16:02:18 | |
---|
jake neck |
Begemoth 13.11.2007 09:31:12 | |
---|
Todella tiukkaa vetoa! Onnea. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |