isojussi 15.08.2007 23:27:59 | |
---|
Neuvomme mielellämme esiintymiseen liittyvistä eri asioista artisteja, kuten esim. pukeutumisen... Mun kokemukseni mukaan tässä kohdassa ei kannata kuunnella miehiä - etenkään toisia soittajia. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
poppamies 16.08.2007 00:01:24 | |
---|
Mun kokemukseni mukaan tässä kohdassa ei kannata kuunnella miehiä - etenkään toisia soittajia. Elä yleistä! minusta sulla on hyvä maku. Vittuun sellaiset röyhelöpaidat, nahkaliivit ja smokit. G strings are for strippers! |
isojussi 16.08.2007 01:15:05 | |
---|
Elä yleistä! minusta sulla on hyvä maku. Vittuun sellaiset röyhelöpaidat, nahkaliivit ja smokit. Juu en - sorry! Mun kaikki keikkakuteet vaan on naisväen valkkaamia. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 16.08.2007 08:30:03 | |
---|
Mun kokemukseni mukaan tässä kohdassa ei kannata kuunnella miehiä - etenkään toisia soittajia. Ei kannatakaan. |
hoomollinen 16.08.2007 13:59:53 | |
---|
Neuvomme mielellämme esiintymiseen liittyvistä eri asioista artisteja, kuten esim. pukeutumisen ja erilaisten efektien suhteen. Toistaiseksi teemme tätä vielä ilmaiseksi. Dannyn termi on stailaaminen, ja ottaa muuten siitä myös rahan |