Aihe: Voimaorkesteri uusi Suomenmestari
1 2 3 4
isojussi
23.07.2007 09:06:05 (muokattu 23.07.2007 09:07:10)
Vaiko onko kummiskin niin, että mun korvissa rautalanka-ote ei anna anteeksi esimerkiksi huonoa virettä?

Toivoisin, että vihdoin tanssimusiikkipuolella riisuttaisiin rautakitaralankataikalasit poigodes.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Musiikkia korville
23.07.2007 09:30:02

Aikas vahvat mielipiteet (mitä soiton osa-aluetta erityisesti tarkoitat?), onhan toi VK hoitanut tonttinsa aivan ansiokkaasti...

Näinpä.

Onnittelut Jaken ja Grönfeltin riville! Sanonpa vielä kertaalleen, että mun mielestä Jake on yks Suomen parhaita laulavia rumpaleita. Nii ja Grönfeltillä on liikaa kieliä passossa.
By: MK
jjussila
23.07.2007 09:31:54
Vaiko onko kummiskin niin, että mun korvissa rautalanka-ote ei anna anteeksi esimerkiksi huonoa virettä?

Toivoisin, että vihdoin tanssimusiikkipuolella riisuttaisiin rautakitaralankataikalasit poigodes.

Itse en erityisemmin koko rautalankaotteesta välitä, mutta eikös VKlla ole muitakin avuja (on the other hand: mieluummin minä rautalankaa kuuntelen, kuin tämän Sinitaivaan kitaristin työstämistä; suokaatten vaan anteeksi).....
..ei helev...olisko noin?.....
Musiikkia korville
23.07.2007 09:39:31

Itse en erityisemmin koko rautalankaotteesta välitä, mutta eikös VKlla ole muitakin avuja (on the other hand: mieluummin minä rautalankaa kuuntelen, kuin tämän Sinitaivaan kitaristin työstämistä; suokaatten vaan anteeksi).....

En mäkään Vk:aa ihan rautalankaorkesteriks sanois...

Sinitaivaan kitaristi on vielä nuorehko kaveri ja kyllä se kokoajan kehittyy, kuten huomasin kun oltiin just pari vkoa sitten samoilla lauteilla (verraten edellis kertaan pari kk sitten). Mun mielestä Sinitaivas on hyvä ja porukka on just ton parin kk:n aikanakin hitsautunut entistä paremmin yhteen.
jjussila
23.07.2007 09:44:48
En mäkään Vk:aa ihan rautalankaorkesteriks sanois...

Sinitaivaan kitaristi on vielä nuorehko kaveri ja kyllä se kokoajan kehittyy, kuten huomasin kun oltiin just pari vkoa sitten samoilla lauteilla (verraten edellis kertaan pari kk sitten). Mun mielestä Sinitaivas on hyvä ja porukka on just ton parin kk:n aikanakin hitsautunut entistä paremmin yhteen.

Toki samaa mielipuolta, ja veikkaan, että kaverin työpanokseen vaikuttaa kovinkin median silmä tv- kameran muodossa; ihan niiden muutamien omien kokemusten kautta mieltäisin....
juguli
23.07.2007 10:29:09

Melko hyvin tämä rautalankaotekin vain ihmisiä liikuttaa tanssilavoille ja tanssimaan. VK nykyisin ja Agents ja A. Aalto ennen vanhaa oli mielestäni aika suosittuja. Korjaa jos olen väärässä..

Itse kuuntelen mieluummin tätä rautalankaotetta kuin syntikkaviuluja tahi syntikkatorvia. Ja toisaalta itse saan valita kenen keikkoja menen katsomaan tai ketä kuuntelen radiosta/CD:ltä.

Toisaalta hyvähän se on täältä huudella, kun ei oma bändi ottanut osaa kumpaankaan kilpailuun..

Mitenkäs viime vuoden voittajan, Nelinpelin, suosion laita on?
jjussila
23.07.2007 10:36:09
Melko hyvin tämä rautalankaotekin vain ihmisiä liikuttaa tanssilavoille ja tanssimaan. VK nykyisin ja Agents ja A. Aalto ennen vanhaa oli mielestäni aika suosittuja. Korjaa jos olen väärässä..

Itse kuuntelen mieluummin tätä rautalankaotetta kuin syntikkaviuluja tahi syntikkatorvia. Ja toisaalta itse saan valita kenen keikkoja menen katsomaan tai ketä kuuntelen radiosta/CD:ltä.

Toisaalta hyvähän se on täältä huudella, kun ei oma bändi ottanut osaa kumpaankaan kilpailuun..

Mitenkäs viime vuoden voittajan, Nelinpelin, suosion laita on?

Kisa kuin kisa, jos ei voittovuonna saa tarpeeksi näkyvyyttä mediassa ( jotain radion voimasoittoon tms.), peli on menetetty....
Martso
23.07.2007 10:40:22
Mitenkään kommentoimatta edellä mainuttuja bändejä, niin minusta itellä on aika huonot fiilikset näistä kisoista. Vähän menny liikaa samaan suuntaan, kuin nuo tangokisatki: etitään kertakäyttötyövoimaa. Harvoilla käy tuuri sitte pitemmällä aikavälillä.
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
humppahanuristi
23.07.2007 10:47:24 (muokattu 23.07.2007 10:51:43)

Kyllä se kitara paremmalta kuulostaa kuin synteettiset äänet, olen samaa mieltä ja samasta syystä entinen kosketinsoittaja, nykyisin haitaristi-kitaristi.
Tai ainakin yritän olla.

EDIT: Sinällään tämä Sinitaivas on kyllä oikeilla linjoilla, kun on oikeita puhaltimia ja haitarikin ihan oikea. Koskettimista riittäisi pelkät urkusoundit ja ehken se pianokin kelpaa oikein käsiteltynä.

Mitenkään kommentoimatta edellä mainuttuja bändejä, niin minusta itellä on aika huonot fiilikset näistä kisoista. Vähän menny liikaa samaan suuntaan, kuin nuo tangokisatki: etitään kertakäyttötyövoimaa. Harvoilla käy tuuri sitte pitemmällä aikavälillä.
Vähän kisa kuin kisa, niin samat periaatteet.
Kisoja on vähän liikaa. Tai miksi kisata, markkinat sitten karsii turhat esiintyjät pois.
Rautalanka (ja ilmastointiteippi) se bändin tiellä pitää
juguli
23.07.2007 11:18:00
Kisoja on vähän liikaa. Tai miksi kisata, markkinat sitten karsii turhat esiintyjät pois.

Tittelit on aina hienoja ja kyllähän se mieltä lämmittää, kun on jostain kilpailusta voittopokaali bändikämpällä. Ja titteli antaa mahdollisuuden päästä isoille lavoille isoksi tähdeksi. Mutta sitten pitää olla jo osaamistakin, että osaa käyttää sen tittelin tuoman mahdollisuuden.
jjussila
23.07.2007 11:24:31 (muokattu 23.07.2007 11:26:15)
Tittelit on aina hienoja ja kyllähän se mieltä lämmittää, kun on jostain kilpailusta voittopokaali bändikämpällä. Ja titteli antaa mahdollisuuden päästä isoille lavoille isoksi tähdeksi. Mutta sitten pitää olla jo osaamistakin, että osaa käyttää sen tittelin tuoman mahdollisuuden.

Tarvitaan VAIN oikeanlaista ja -kokoista mainostamista; isompien toimistojen kanssa menee hyvin niin kauan, kun tuote myy itse itsensä; jos sitä pitää alkaa myymällä myymään, niin nämä toimistot pesevät kätensä touhusta alta ajallisen yksikön!!Ihan sama mitkä tittelit silloin on.....
jakeni
23.07.2007 11:56:49
Jake Voimasta,terve!

Iloiset kuulumiset koko Voimaorkesterilta.
Kisa oli kova mutta lopputulos säälimätön,sillä vain ja ainoastaan aina yksi voi
voittaa,lainatakseni hra. Martti Metsäketoa.

Kaikilla meillä pitää ja saa olla oma mielipide ko. kilpailusta tahi niistä yleensä mutta meidän kohdalla voin kertoa että 5kk. armoton treeni kannatti.
Nyt tiedän tunteen,miltä tuntuu saada elämänsä ensimmäinen palkinto,kiitos!

Jatkamme nöyränä ja kiitollisina meitä tukeneisiin tahoihin sekä annamme
humpan soida ympäri Suomea!

Takana on kuitenkin 19v./3500 esiintymistä,joista tuli nyt eräänlainen
kiitos,ainakin meikäläiselle.

Tästä on hyvä jatkaa,hyvää kesää kaikille!

t.Voimaorkesteri& jake
jake neck
uruttaja
23.07.2007 12:49:12
Plussaa läsähti Jakelle.
KoskPaavo
23.07.2007 13:38:58
Plussat täältäkin , ja onnea ,treenaaminen kannattaa, sitten kun pääset mun 5000 keikkaan niin kaljan pistouvaan
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
jeppeq
23.07.2007 14:53:10
Nii ja Grönfeltillä on liikaa kieliä passossa.

Kyllä o just sopivasti "oikean merkkisessä ja värisessä" luutassa (jos ei oo vaihtannu..)

Vai olikos sillä kuus?
"Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa"
Musiikkia korville
23.07.2007 15:09:58

Kyllä o just sopivasti "oikean merkkisessä ja värisessä" luutassa (jos ei oo vaihtannu..)

Vai olikos sillä kuus?

Ainakin oli ennen.
isojussi
23.07.2007 15:28:06
Jake Voimasta,terve!

...

Takana on kuitenkin 19v./3500 esiintymistä,joista tuli nyt eräänlainen
kiitos,ainakin meikäläiselle.

...

t.Voimaorkesteri& jake

Taidatkos sen paremmin sanoa - onnea koko sydämeni pohjasta sekä sulle että koko bändille.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Timi
23.07.2007 23:49:45
Hyvää,nousujohteista, keikkauraa haluaa toivottaa myös Timin porukka!
Kylmän viileesti!
Carde
24.07.2007 00:15:10 (muokattu 24.07.2007 00:21:52)
No hohhoijjakkaa....

IMHO sekä nykyinen KIV-bändi että Smork-kärkipää ovat laadullisesti selkeästi edellä Varjokuvaa.

Vainni. IMHO Sinitaivas laahaa usein omissa kappaleissaan, vierailijoiden säestykset ok, syystä, jota tiedä en. Jos uskaltaisin arvata, veikkaisin jotakin liikaa kliinisyyttä.

Mitä tulee tuohon vertailuun Varjokuva/Smork-kärkipää/Sinitaivas, olen jyrkästi eri mieltä kuin Jussi.

Edit.:Niin juu, riippuu tietysti sitä, mitä sillä "laadullisesti selkeästi edelläolemisella" tarkoitetaan. Tanssibändeistä kun puhutaan, kai?
Carde
24.07.2007 00:30:53

Ei se nyt kyllä minusta ihan tuuristakaan ole kiinni.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)