Aihe: Humppakesä 2007 avajaisten jälkilöylyt.
1 2 3 4 5 6
manjaana
04.06.2007 17:18:09
Kiitos vaan! Ilo oli täysin minun puolellani. Se mun kameralla ottamas videopätkä kuuluu aika hyvin. Voin laittaa sen enshätään sulle, jos vielä eilisen jälkeen jaksat kuunnella mun laulua :o)

Juu ja kuvat kanssa kiitos....
Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea..
kuunsirppi
04.06.2007 17:18:43
ja nättikin on vielä kuin mikä...

...ai KoskPaavo vai?
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
manjaana
04.06.2007 17:20:01
...ai KoskPaavo vai?

No sekin tietty, haetar oli kyä mielessä mulla ;D
kuunsirppi
04.06.2007 17:31:18
No arvaa mitä....voi perse! Tallennin kaikki tosta kamerasta koneelle ja sitten tyhjensin kameran muistin ja nyt mä en löydä sitä laulunpätkää mistään. Kuvat löytyy ...;o(
Yritän etsiä vielä, mutta jos meni, niin ....*auts*
manjaana
04.06.2007 17:38:57
No arvaa mitä....voi perse! Tallennin kaikki tosta kamerasta koneelle ja sitten tyhjensin kameran muistin ja nyt mä en löydä sitä laulunpätkää mistään. Kuvat löytyy ...;o(
Yritän etsiä vielä, mutta jos meni, niin ....*auts*

vaihda näkymä siitä lootasta kuvakkeet ja tiedot muotoon niin näät missä on filmiä..
kuunsirppi
04.06.2007 17:41:06
vaihda näkymä siitä lootasta kuvakkeet ja tiedot muotoon niin näät missä on filmiä..

no mä yritin jo, mutta pitää vielä etsiä.....kato sähköpostis
baron
04.06.2007 18:00:11

sä oot kyllä huippu :o))). Baronhan vielä juttujen mukaan soittaa "monkia" kolmenkymmenen vuoden päästä ja kertoilee täällä aamusin, millanen soittoharjoitus on takana ja kuinka isoja on perunat mökkimaassa. Samoin saanemme lukea vielä monista sinisilmistä :o))

Tämä oli siis yksi grillikatoksen yöllinen keskustelunaihe.

No olihan mulla tänä aamunakin parin tunnin aamusoitot takana ennen aamiaista.
Aiheena Ab-mixb6 asteikko ja ensi keikan piisit.

Perunat syötävän kokoisia. Sinisilmien suhteen tilanne huono, vain yksi paikalla mutta korjaantunee lähipäivinä.
Money for nothin' and chicks for free
baron
04.06.2007 18:00:15 (muokattu 04.06.2007 18:00:35)

virhe
kuunsirppi
04.06.2007 18:12:40
No olihan mulla tänä aamunakin parin tunnin aamusoitot takana ennen aamiaista.
Aiheena Ab-mixb6 asteikko ja ensi keikan piisit.

Perunat syötävän kokoisia. Sinisilmien suhteen tilanne huono, vain yksi paikalla mutta korjaantunee lähipäivinä.

No mä kyllä kuulin sun soiton aamulla, kun hipsin siellä pihamaalla yöpaidassani ja etsin paikkaa, mistä tuli lämmintä vettä, että pääs pesulle. Meidän huoneen suihkusta tuli vaan jääkylmää vettä....

Eiks se yks sinisilmä riitä kumminkin alkuunsa ?
Qsine
04.06.2007 19:12:08

Internet: tuo ihmiskunnan viimeinen suuri keksintö, jonka kautta ihmiset voivat näemmä myös kohdata. Nimimerkkien takana osoittautui olevan lunkia, hienoa porukkaa. Vain brassisaundit, nuo tanssimusiikin kulmakivet puuttuivat. Yritin niitä Mackin Rolandista saaha, menestyksettä: ehkä jo ensi kerralla onnistun. Myös tapsakansasta puhuttiin yllättävän vähän, aihe lie käsitelty linjoilla loppuun.

Ja saatiinhan sitä sahtiakin sitten, metsikköteillä haahuilun ja kauppakeskus Tuulo(k?)seen päätymisen jälkeen. Hieman yllättävää oli se, että tuon jumalten litkun myyntipaikka oli sangen karvakäsikebab-/pizzainfernomainen. Hinta oli 17 euroa per kolmen litran pänikkä, eli jotakuinkin nelosoluen hinnoissa oltiin. Erikseen täytyy mainita myös myynnissä ollut eräänlainen instant-sahti, sahtijauhe, lisää vain vesi ja hauduta. Tosimiehet varmaan lusikoivat tuota raakaa jauhoa piimän kanssa vuorotellen.

Kiitos järjestäjille, kiitoksia seurasta. Piirit ovat pienet, joten törmäillään, viimeistään ensi miitissä!
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
baron
04.06.2007 19:31:01

No niin. Kotona oltiin siinä viiden aikaan aamulla. Soitin kotiin yhdentoista aikaan ja sanoin että lähden kohta. Yhtäkkiä kello olikin kolme aamulla. Reilu kolme tuntia vierähti siinä höpötellessä kuin siivillä.

BTW: Kun opit sen seuraavan piisin joka sulla on työn alla niin mulla on varma hyvä keikka tarjota sulle!!!
KoskPaavo
04.06.2007 21:03:40
Sehän oli se Pikkusyntinenkin ihan "piis of keik" :o) Ihan voit surutta mennä nyt keikalle vetään sitä ;o))

Tuskinpa nyt ihan pian vedän, tuli mieleen siinä kuunnellessa ko. biisin sanoja niin naisen lauletuksi tulee semmoinen "lesbopedofiilinen" fiilis. Toivottavasti tallenne on , jossakin vedossa meni jokin juttu hienosti "päin persettä" mutta eipä mua ole ennenkään nuo harmittaneet.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
baron
04.06.2007 21:05:56

Toivottavasti tallenne on , jossakin vedossa meni jokin juttu hienosti "päin persettä" mutta eipä mua ole ennenkään nuo harmittaneet.

Mitäs muuta humppa on?
baron
04.06.2007 21:06:07 (muokattu 04.06.2007 21:07:26)

Mun kone pätkii ja toistaa kaikki mitä mä kirjoitan. Ei ne niin tärkeitä ole, 0-1 kertaa riittää loistavasti.
jeppeq
04.06.2007 21:17:44
Joo, itse en ollut kuin 3-4 tuntia ja totesin että omanlaisessani seurassa olin, niin oli fiksua jengiä näin luontaisvaatimattomasti esitettynä. Sertzo-setä pitäis kyllä seuraavaan saada mukaan

Tuo hieman harmitti, kun sattui "eri taimi" - yöunilta "herättyäni" lähdin neljän maissa periferiasta ja olin kuuden jälkeen vasta paikalla. Olis ollu mukava paiskata kämmentä. Kenties seuraavalla kertaa. Ja sitten soitetaan sirkkojen tanssi -jenkka jooko?
"Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa"
KoskPaavo
04.06.2007 22:25:00
Tuo hieman harmitti, kun sattui "eri taimi" - yöunilta "herättyäni" lähdin neljän maissa periferiasta ja olin kuuden jälkeen vasta paikalla. Olis ollu mukava paiskata kämmentä. Kenties seuraavalla kertaa. Ja sitten soitetaan sirkkojen tanssi -jenkka jooko?

"Sirkkojen tanssi" on työn alla , Mäckille hieman demonstroin .
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Tankero
04.06.2007 23:16:20
"Sirkkojen tanssi" on työn alla , Mäckille hieman demonstroin .

Kansainvälisesti tunnettu biisi.
Kaveri oli joku vuosi sitten istunut Pariisissa katukahvilassa ja paikan haitaristi oli sen tempaissut heti, kun oli kuullut, että on suomesta.
Varmasti, vissiin.
baron
05.06.2007 00:01:37

Mä vielä haluan sen verran kehua että paikalle sattuneet sattuivat olemaan muusikkoja, onneksi muunlaiset älysivät jäädä pois.
Anonymous-jazz
05.06.2007 00:08:06

Mitäs muuta humppa on?

Ikivanhaa Suomalaista jatsia.
Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti".
Anonymous-jazz
05.06.2007 02:00:47

Kutiseepa nuo kintut aika rajusti nyt että oli siellä verenimijöitä paikalla. Mutta ei niin paljon kuin Savossa... HOHO.
Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti".
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)