uruttaja 03.04.2007 20:08:30 | |
---|
Seitsemän on hyvin tärkeä kirkollinen luku, joka esiintyy raamatussa monessa yhteydessä. Lukua pidetään jotenkin arvokkaana ja pyhänä ja ehkä sen katsotaan soveltuvan erityisen hyvin niinkin ainutlaatuiseen tapahtumaan kuin häihin. Seiska on valehtelijan luku tai valehtelijan määrä. |
oizo 03.04.2007 20:09:55 | |
---|
Vuoden päästä on 02082008. Heh kaikenlaista. Tosiaan oishan tuosta 070707 päivästä voinut pyytää normaalia kovemmankin taksan, mutta kun tutuille meni niin eipä sitä viittinyt. Silloin vähän naureskelin kun he varasivat viime vuoden toukokuussa hirveellä tohinalla, mutta eipä aikaakaan kun ensimmäinen kysely tuolle päivälle putkahtikin ja sen jälkeen niitä on riittänyt tasaiseen tahtiin. Osa morsiamista taitaa olla jo vähän paniikin puolella, kun vapaata bändiä ei vaan löydy mistään. Ainakin niin noista yhteydenotoista voi vähän päätellä. sattuuhan näitä |
Mandoman 03.04.2007 21:21:25 | |
---|
Bittinikkareille sopis: 101010. Taidan ottaa silloin sivumorsiamen ja mennä Himalajan huipulla naimisiin. Bändi? Bändi?? Etkös sinä vetele sillä pianokuerrinilla tuonkin soiton pelkästään oikealla kädellä. Vasemmalla voit pitää kiinni morsiamesta tai hatusta eli suojata ratekiisia paikkoja. On aika tuulista seutua, kuulemma... Jyvänenkin tietoa omasta rakkaasta kotiseudustamme on enemmän kuin kokonainen kultamurikka turhuuden markkinoilta hankittua tyhjänpäiväistä viisautta. |
Riksteri 03.04.2007 21:33:45 (muokattu 03.04.2007 21:40:36) | |
---|
Seitsemän kertaa seitsemän Vain nuo kaksi kättä vahvaa ja tahto armoton, muuta miehellä ei silloin ollutkaan. Kuokka suosta iski vähitellen viljavainion jne. Jeesuksella oli seitsemän opetuslasta, Kivellä seitsemän veljestä ja Lumikilla seitsemän kääpiötä ed. ja musiikissa on sen seitsemän säveltä jokaiselle seitsemälle viikonpäivälle |
baron 03.04.2007 21:45:27 | |
---|
Seitsemän kertaa seitsemän Vain nuo kaksi kättä vahvaa ja tahto armoton, muuta miehellä ei silloin ollutkaan. Kuokka suosta iski vähitellen viljavainion jne. Jeesuksella oli seitsemän opetuslasta, Kivellä seitsemän veljestä ja Lumikilla seitsemän kääpiötä ed. ja musiikissa on sen seitsemän säveltä jokaiselle seitsemälle viikonpäivälle Joku anatomian professori antoi lääketieteen opiskelijoille muistisäännön: "Seitsemän tähteä Otavassa seitsemän veljestä Jukolassa seitsemän senttiä vaginassa" Joteskin jäi mieleen. Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
mack the knife 03.04.2007 22:44:21 | |
---|
Heh. Mul olis vapaana, eipä oo kysytty tuohon päivälle.. Ei taida vaan kriteerit täyttyä tuon perinteisen osalta.. etc Olen kuullut, älä puhu paskaa... COVS n:o 1. |
Fuzzy Boner 03.04.2007 22:47:31 | |
---|
Olen kuullut, älä puhu paskaa... Riippuu mihin vertaa. Kunnon tm-jätkät on erikseen; en rupee tallomaan varpaille ketään. Mun biisitietous on lapsen kengissä tossa genressä. Poppibiisit sit tiedänkin. --ja en tiiä haluaako ketjun aloittaja bilebändiä. You know,,,, etc,,,, jeps.. |
mack the knife 03.04.2007 22:50:29 | |
---|
Riippuu mihin vertaa. Kunnon tm-jätkät on erikseen; en rupee tallomaan varpaille ketään. Mun biisitietous on lapsen kengissä tossa genressä. Poppibiisit sit tiedänkin. --ja en tiiä haluaako ketjun aloittaja bilebändiä. You know,,,, etc,,,, jeps.. Onhan se terve itsekritiikki hyvä juttu. Mutta no, tiedät kuitenkin, mitä tarkoitan. COVS n:o 1. |
baron 03.04.2007 22:51:04 | |
---|
Riippuu mihin vertaa. Kunnon tm-jätkät on erikseen; en rupee tallomaan varpaille ketään. Mun biisitietous on lapsen kengissä tossa genressä. Poppibiisit sit tiedänkin. --ja en tiiä haluaako ketjun aloittaja bilebändiä. You know,,,, etc,,,, jeps.. Tuu joskus meille tuuraamaan niin opit kunnon humpatkin! Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
Anonymous-jazz 04.04.2007 00:48:30 | |
---|
HOHO ei nyt sentään vuosi sitten pahaenteinen keikka päivämäärällä 6.6.06 josta numerologinen yhdistelmä 6+6+6 Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
Anonymous-jazz 04.04.2007 00:50:11 | |
---|
Seiska on valehtelijan luku tai valehtelijan määrä. Eli jos keikkapäivämäärä on 7.7.07 niin keikan maksajana on epärehellinen joten ei voi olla kukaan muu kuin itse Liimis :D Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
kuunsirppi 04.04.2007 07:15:37 | |
---|
Non ni! Mun kosketinsoittaja soitti eilen, että eiks meillä ollutkin 7.7. vapaana. Hän lupas mennä jonkun hevibändin kans keikalle silloin. Mä tietenkin, että....öööö....ei se oo vapaa, kun meillä on silloin keikka ollut sovittuna jo kauan. Hän vaan väitti, että oon sanonut, että se peruuntu. No, laitoin sitten kyselyä tuolle tilaajalle ja kysyin muina miehinä, että mitenkäs hääjärjestelyt etenee. Hän soitti samantien ja sanoi, että hänen piti juuri muutenkin soittaa, että sulhasen äiti kuoli juuri pari - kolme viikkoa sitten hyvin traagisesti, joten he päättivät siirtää häät. Sovittiin siis uudesta keikkapäivästä. Mutta siitä olen varma, että tuo mun kiipparisti ei voinut tietää sitä kolme viikkoa sitten, jolloin sanoi mun sanoneen, että meillä on tuo keikka peruttu, koska morsian sanoi vasta eilen alkaneensa perua näitä muitakin juttuja koskien tuota hääpäiväänsä. Nyt ei oo siis keikkaa tuolle päivälle. Muu pänti olis vapaalla, mutta kiipparisti puuttuu, joten mekin joudumme siis kesän kysytyimmän lauantain oleen kotona p*kele :o( Uskomatonta, ettei ymmärtänyt, että tuolle päivälle saa vielä varmasti keikan kun kyselyjä tulee koko ajan Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
v_m_kangas 04.04.2007 08:55:03 | |
---|
Hän lupas mennä jonkun hevibändin kans keikalle silloin. Mä tietenkin, että....öööö....ei se oo vapaa, Nuo kahden tai useamman bändin projektit tuskin tulee koskaan onnistumaan perushumpanturskuttajilla. Humpanlyöjän pitää olla valmiina lähtemään milloin vain. Jos muutaman kerran sanoo, ettei pääse, kohta ei enää kysytäkkään. Humppaa tai soita humppaa |
Welldrum 04.04.2007 09:09:28 (muokattu 04.04.2007 09:09:50) | |
---|
Nyt ei oo siis keikkaa tuolle päivälle. Muu pänti olis vapaalla, mutta kiipparisti puuttuu, joten mekin joudumme siis kesän kysytyimmän lauantain oleen kotona p*kele :o( --------------------------------- No kai nyt tuuraajan saatte kiippareihin. Let me assure you ! |
Riksteri 04.04.2007 09:14:40 | |
---|
Onko nuo kiipparit ylipäätään niin tuikitärkeät ettei ilman niitä voi esiintyä? Joku oikein taitava haitaristi voisi ehkä paikata tai miksei jopa viulu? |
baron 04.04.2007 09:49:10 | |
---|
Onko nuo kiipparit ylipäätään niin tuikitärkeät ettei ilman niitä voi esiintyä? Joku oikein taitava haitaristi voisi ehkä paikata tai miksei jopa viulu? Tietenkin on! Humppaa ilman kiippareita: ei tuu kuuloonkaan Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |
v_m_kangas 04.04.2007 11:44:06 | |
---|
Onko nuo kiipparit ylipäätään niin tuikitärkeät ettei ilman niitä voi esiintyä? Joku oikein taitava haitaristi voisi ehkä paikata tai miksei jopa viulu? Joo..haluutko turpaan, vai mitä :) Humppaa tai soita humppaa |
Riksteri 04.04.2007 11:57:20 | |
---|
Ihan oikeesti, onhan sitä iskelmä- ja tanssimusiikkia soitettu ennen kiippareiden keksimistäkin, vieläpä oikein hyvin. Mikä tekee kiippareista niin tuikitärkeän nykyajan tanssimusiikissa? |
Lennu 04.04.2007 11:57:21 | |
---|
Joo..haluutko turpaan, vai mitä :) Hehee, aivan. Tahtoisin minäkin kuulla viulua, jossa olis basso ja rummut mukana. |
baron 04.04.2007 12:01:50 | |
---|
Ihan oikeesti, onhan sitä iskelmä- ja tanssimusiikkia soitettu ennen kiippareiden keksimistäkin, vieläpä oikein hyvin. Mikä tekee kiippareista niin tuikitärkeän nykyajan tanssimusiikissa? Piano on keksitty 1709 http://www.uk-piano.org/history/history_1.html Millos iskelmä- ja tanssimusiikki? Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term" |