Aihe: Juhannushääkeikka
1 2 3
R.Syke
03.04.2007 19:59:13
Eli siis yksin ja soittaen pelkästään oikealla kädellä. Se haluaisin nähdä mutta en kuulla :/

Hähhhääh. Yksikätinen omb! Ja kallis.
isojussi
03.04.2007 22:24:20
Saispa bändin nimen. Kun mua pyydetään hevon kuuseen, voisin suositella sitä tilalleni.

Toihan on loistava idea Barska!!!

kaikki pilkkahintabändit ohjataan paskakeikoille - eiköhän ala hinta pikkuhiljaa hinautua kohdilleen.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
mack the knife
03.04.2007 22:47:41
"Me pulitamme bändille 5 1/2 tunnin soitosta 410 euroa. Hekin soittavat ihan kaikkea laidasta laitaan...Olemme kuulleet, että on ihan hyvä bändi. Tehneet jo todella monta vuotta tätä hommaa."

Onpa niin vähän pulitusta, että en lähtis. Perkele viis ja puoli settiä ilmaiseksi.
COVS n:o 1.
Coelhinho21
03.04.2007 23:12:08

"Me pulitamme bändille 5 1/2 tunnin soitosta 410 euroa. Hekin soittavat ihan kaikkea laidasta laitaan...Olemme kuulleet, että on ihan hyvä bändi. Tehneet jo todella monta vuotta tätä hommaa."

Just, just. Justjustjust....

Saispa bändin nimen. Kun mua pyydetään hevon kuuseen, voisin suositella sitä tilalleni.

Toihan on loistava idea Barska!!!

kaikki pilkkahintabändit ohjataan paskakeikoille - eiköhän ala hinta pikkuhiljaa hinautua kohdilleen.

Mä oon niin tän ajatuksen takana..

Tänään olin jutuissa herran kanssa, joka kertoili omien tulevien viiskymppisten budjettia ja ajatusta. Bändiäni hänelle tarjosin hintaan 1000 (laitan reilusti esille, kun salailussa mielestäni mitään järkeä). Ensin piti kalliina, "kyllä sinne joku 'veljenpoika' tulee soittaman, jos noin kallis on". Kun kerroin, mitä tuo summa sisältää, niin mietti lopuksi, ei tuo ehkä niin kallis olekaan. Jäi kuitenkin vielä miettimään. (tiedän, että oli offtopiccia :-( sorry siis..)
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
baron
03.04.2007 23:19:46

Mä oon niin tän ajatuksen takana..

Tänään olin jutuissa herran kanssa, joka kertoili omien tulevien viiskymppisten budjettia ja ajatusta. Bändiäni hänelle tarjosin hintaan 1000 (laitan reilusti esille, kun salailussa mielestäni mitään järkeä). Ensin piti kalliina, "kyllä sinne joku 'veljenpoika' tulee soittaman, jos noin kallis on". Kun kerroin, mitä tuo summa sisältää, niin mietti lopuksi, ei tuo ehkä niin kallis olekaan. Jäi kuitenkin vielä miettimään. (tiedän, että oli offtopiccia :-( sorry siis..)

Tää on tätä: Ne kutsuu 200 vierasta, juottaa niille sampanjaa ja syöttää sisäfileet ja kaikki muu on viimeisen päälle ja sitten bändistä tingitään.
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
Coelhinho21
03.04.2007 23:28:55

Tää on tätä: Ne kutsuu 200 vierasta, juottaa niille sampanjaa ja syöttää sisäfileet ja kaikki muu on viimeisen päälle ja sitten bändistä tingitään.

niin surullista ja noinhan se vaan valitettavasti menee yleensä :-(
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
Anonymous-jazz
04.04.2007 00:38:58 (muokattu 04.04.2007 00:39:48)

Mä oon kyllä joka juhannus aikonut keskittyä siihen olennaiseen (juoman kaatamiseen) ja mielelläni en haluaisi soittaa samaan aikaan 5 1/2 settiä turvemusiikkia kun komppikin kärsisi setin puolessa välissä :D Kaikki soittokolleegat ovat kanssa karttaneet jussivedot pitkältä.
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
kuunsirppi
04.04.2007 07:17:18
Eipä meistä paikallaolijoista kenenkään tarvitse, kyllä joku aina hoitaa sen puolestamme.
Naimainfosta:

Just, just. Justjustjust....

Mä luin ton kanssa ja onhan siellä vieläkin halvemmalla noita. Joskus jopa 300e ja soittavat kans ihan mitä vaan ja niin kauan, kun halutaan :o/
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
kuunsirppi
04.04.2007 07:19:15

Meille tuli viime kesänä yks peruutus, kun morsio sanoi, että he satsaavatkin juhlapaikkaan enemmän (=kalliimpi) ja soittavatkin sitten levyjä :o/
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Pula-Aho
04.04.2007 19:59:22
Minua on aina ihmetyttänyt se, kuinka paljon on ihmisiä, jotka järjestävät juhliaan juhannukseen, uuteenvuoteen tms. päivään ja ovat sitten vilpittömän hämmästyneitä jopa närkästyneitä siitä, kun bändi maksaakin enemmän kuin muulloin.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Qsine
04.04.2007 20:35:01

Yksi kaverini, muuten ihan täysipäinen miesi, puoltaa juhannushäiden järjestämistä sillä logiikalla, että kyllä ystävän naimisiinmeno menee juhlapäivien edelle. Mielestäni maallikolla ja rivijuhlijalla ei kuitenkaan ole tarttumapintaa jussihäiden tunnelmaan siinä missä muusikolla.

Jos nyt ajatellaan, että ihmisen oikeat ystävät tässä maailmassa mahtuvat saman sateenvarjon alle, niin pakkasen puolelle jäädään. Toisin sanoen juhannuksena juhlapaikalle tulee kymmenisen ystävää, joille vallitseva ajankohta ei ole ongelma, loput noin 150 ihmistä lähtee kahvien jälkeen pois.

Kolme juhannuskeikkaa olen tehnyt. Jokaisessa niistä vittuuntuneisuuden on voinut aistia, ehkä jopa haistaa. Muusikoita toki hymyilyttää, mutta maksusta.

Täytyy koittaa puhua vielä ystävälleni järkeä, muuten hän järjestää jonakin vuonna ne prkln j-häät.
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
humppahanuristi
04.04.2007 20:42:43

Jaahas, on tullut jo 23.6. keikalle luvattua, niin miksikäs ei Vantaallekin voisi edellisenä iltana pyyhkäistä.

2500€, sisältää matkakulut mutta ei toivekappaleita. Ja soittoaikaa sisältyy hintaan kesäiset 2,5 tuntia. Humppaa ja rautalankaa tulee vaikka ei toivota ja "bilemusiikkia" ei soiteta vaikka toivottaisiin.
Kaikkihan sitä humppaa haluaisivat soittaa mutta ei sitä kaikki vaan osaa. - Rautalanka se bändin tiellä pitää
isojussi
04.04.2007 20:48:29
Komppia Qsine:lle.

Tosin en oo IKINÄ tehnyt juhannushääkeikkaa - enkä vittu tee.

Hääkeikkoja saa muutenkin tehdä kymmeniä per vuosi - tjaa tosin tänä vuonna pääpaino näyttäisi olevan synttärivedoilla.

Aikoinaan Jussi alkoi mukavasti soittokunnan juhannuskeikalla aattona alkuiltapäivästä, mutta ilta oli vapaa. Jotenkin pääsi hienosti juhannusfiiliksiin univormu päällä Toijalan satamassa.

Kuuntelin muuten sun musiikkipakinas radiosta eilen - oli mainio. Saako niitä jotenkin äänitteinä?
Timi
05.04.2007 20:00:37
Yksi kaverini, muuten ihan täysipäinen miesi, puoltaa juhannushäiden järjestämistä sillä logiikalla, että kyllä ystävän naimisiinmeno menee juhlapäivien edelle. Mielestäni maallikolla ja rivijuhlijalla ei kuitenkaan ole tarttumapintaa jussihäiden tunnelmaan siinä missä muusikolla.

Jos nyt ajatellaan, että ihmisen oikeat ystävät tässä maailmassa mahtuvat saman sateenvarjon alle, niin pakkasen puolelle jäädään. Toisin sanoen juhannuksena juhlapaikalle tulee kymmenisen ystävää, joille vallitseva ajankohta ei ole ongelma, loput noin 150 ihmistä lähtee kahvien jälkeen pois.

Kolme juhannuskeikkaa olen tehnyt. Jokaisessa niistä vittuuntuneisuuden on voinut aistia, ehkä jopa haistaa. Muusikoita toki hymyilyttää, mutta maksusta.

Täytyy koittaa puhua vielä ystävälleni järkeä, muuten hän järjestää jonakin vuonna ne prkln j-häät.

Aavistan jälleen jotain oikea!Hääparin mielestä on ihanaa mennä naimisiin Jussina kun se on hieno aika,mutta häävieraat vittuntuvat ko mökilläkin ois pikku bileet silloin.Sauna.jalu.kokko.naapurin elli,grilli,vene,verkot.olut,yhteislaulu,olut,laituri,olut,ja olut
Kylmän viileesti!
Timi
05.04.2007 20:02:43
Aavistan jälleen jotain oikea!Hääparin mielestä on ihanaa mennä naimisiin Jussina kun se on hieno aika,mutta häävieraat vittuntuvat ko mökilläkin ois pikku bileet silloin.Sauna.jalu.kokko.naapurin elli,grilli,vene,verkot.olut,yhteislaulu,olut,laituri,olut,ja olut

Mä en oo voimissain,antakee anteeks!
Kylmän viileesti!
jjussila
05.04.2007 22:06:42
Mä en oo voimissain,antakee anteeks!

No mikäs, totta täriset....
..ei helev...olisko noin?.....
cobham
05.04.2007 23:38:47
Saattas onnistua jussi-keikka ja 1200 € on hinta. 4 settiä kolmella miehellä ja musa on sitä mitä häissä pitääkin olla rokkia unohtamatta. p.0400-847846 Ana
WanhaWetäjä
06.04.2007 01:18:31 (muokattu 06.04.2007 02:14:13)

Saattas onnistua jussi-keikka ja 1200 € on hinta. 4 settiä kolmella miehellä ja musa on sitä mitä häissä pitääkin olla rokkia unohtamatta. p.0400-847846 Ana

Jaa brutto???Vai netto...

Toihan on trion tuplaliksa, kokolailla?Etsä tuota keikkaa tolla liksalla saa, tollahan saa jo kvintetin....tai jopa sextetin,HOHO!

Meinaatko oikeen verot maksaa tosta?Se on hyvä, silla ainakin mun mielestä KAIKKI keikat pitäis verolle pantavan, sillä saatais kaiken maailman "kotoa pois"- sukellusvenesastot WITTUUN tältä alalta!!!

Joo...mulla on ollut huono päivä ja wituttaa, wituttaa erityisesti niitten puolesta jotka vielä yrittää ammatikseen soittaa ja kaikenmoiset saatanan päivätyöläiskännipartiot pyörii tuolla huvikseen alihintaan kun on NIIN KIVAA olla keikalla....WITTU!!!
Ostan Casion kun täytän 50v...
isojussi
06.04.2007 03:24:00
...silla ainakin mun mielestä KAIKKI keikat pitäis verolle pantavan, sillä saatais kaiken maailman "kotoa pois"- sukellusvenesastot WITTUUN tältä alalta!!!

+++ ja komppia!!!

Lähdetkö mukaan, jos aletaan ajaa kotitalousvähennystä perhejuhliin? Ainakin morsiamienpelottelukampanja pitäisi mobilisoida: "Joo - sitäkin hääparia verottaja rokotti monta tonnia, kun oli sotut ja tellei maksamati..."

Joo...mulla on ollut huono päivä ja wituttaa, wituttaa erityisesti niitten puolesta jotka vielä yrittää ammatikseen soittaa ja kaikenmoiset saatanan päivätyöläiskännipartiot pyörii tuolla huvikseen alihintaan kun on NIIN KIVAA olla keikalla....WITTU!!!

Tuu syliin - oot rakas!

Keikasta pitää ottaa sen verran liksaa, että on jo sen takia kivaa.

Joopa joo - ei mulla normisti oo mitään asiaa kuppilakeikoille mun hinnoilla - Liimikset myy trioja ja kvartetteja halvemmalla.
baron
06.04.2007 09:07:50

No mites Pori 21.7?
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)