Aihe: Humppamuusikoiden kesän avajaiset 3.6.2007
1 2 3 4
manjaana
13.03.2007 23:52:58
Aikoinaan juuvva killitettiin viikko kunnolla loppuun käytettyä Joutsan sahtia eikä mitään vierteen lirua yksillä kulttuurin ja musiikin kyllästämillä kesäjuhlilla. Loppuviikosta alkoi kusikin olla kun bostikkia! Seuraavalla viikolla piti sitten olla koko viikko viltin alla krokotiilejä ja liskoja piilossa! Tuon kokemuksen jälkeen ei ole tehnyt mieli sahtia!

Heh, meinasi hymyilyttää ihan ääneen asti... ;D
Homma hoidossa
baron
14.03.2007 00:16:09

Aikoinaan juuvva killitettiin viikko kunnolla loppuun käytettyä Joutsan sahtia eikä mitään vierteen lirua yksillä kulttuurin ja musiikin kyllästämillä kesäjuhlilla. Loppuviikosta alkoi kusikin olla kun bostikkia! Seuraavalla viikolla piti sitten olla koko viikko viltin alla krokotiilejä ja liskoja piilossa! Tuon kokemuksen jälkeen ei ole tehnyt mieli sahtia!

Hei hei: Mä haluan ehdottomasti Lammille, mäkin haluan kokea tuon. Onko todella mahdotonta hoitaa, että sunnuntaina paikalle saapuvilla ei olisi riittäväää määrää tarjolla?
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
Sertzo S
14.03.2007 08:06:18 (muokattu 14.03.2007 08:06:38)
Armeija-aikanani olin kerran häissä soittamassa, jossa oli sahtia ylen paljon tarjolla ja soittajatkin saivat sitä kannuittain lavan taakse nautittavakseen. Krapula oli kova seuraavana päivänä tällä viestimiehellä.
Jaskaa pakoon
14.03.2007 08:55:55
lomakeskus Lammilla Kuohijärven rannalla

Tuo Kuohijärvi kuulostaa jotenkin pelottavalta...
Sertzo S
14.03.2007 09:13:48 (muokattu 14.03.2007 09:14:54)

Sanoppa muuta!
Salavettu, mikä salavettu! Enpä ota riskiä. Sahtikrapulassaan kun tuolla sitten aamulla herää, niin ääni on tuotakin päivitellessä yllättäen kuin eunukilla, kun "kulkuset" ovat yön aikana kadonneet. :/
half
14.03.2007 09:15:06
Armeija-aikanani olin kerran häissä soittamassa, jossa oli sahtia ylen paljon tarjolla ja soittajatkin saivat sitä kannuittain lavan taakse nautittavakseen. Krapula oli kova seuraavana päivänä tällä viestimiehellä.

Minähä en semmoista paskaa juo. Se on mixattukin sillee.
R.Syke
14.03.2007 09:19:00
Sanoppa muuta!
Salavettu, mikä salavettu! Enpä ota riskiä. Sahtikrapulassaan kun tuolla sitten aamulla herää, niin ääni on tuotakin päivitellessä yllättäen kuin eunukilla, kun "kulkuset" ovat yön aikana kadonneet. :/

Vaan tietäähän kaikki jutun sahtikoirasta?
KoskPaavo
14.03.2007 10:31:47 (muokattu 14.03.2007 10:31:56)

Liittynee nimi kuitenkin siihen Porraskosken kuohuntaan.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Mikko T.
18.03.2007 01:17:59 (muokattu 18.03.2007 01:18:27)

Hei hei: Mä haluan ehdottomasti Lammille, mäkin haluan kokea tuon. Onko todella mahdotonta hoitaa, että sunnuntaina paikalle saapuvilla ei olisi riittäväää määrää tarjolla?

Paikallinen sahtimarket, kuten kirjoitin, on auki ko. päivänä. Jos sieltä tavara loppuu, sit ei mahda mittää.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
half
18.03.2007 20:05:44
=====

Tähän mennessä ilmoittautuneet (päivitetty 18.3.)

korgie
KoskPaavo
baron
laulaja
tiina62
Anonymous-jazz
Qsine
half
Tankoprinssi
20.03.2007 20:02:12

Meilläpäin ne ei oo häät eikä mitkään missä ei ole sahtia tarjolla. Joten paljon häissä keikkalevana on sitä tullut juotua ja joka tekijäjällä se on erilaista.

Silloin sahti on hyvää kun seuraavana aamuna istuu WC-pytylle ja kertapamauksen (joka on tosi kova)jälkeen kurkistaa sinne pyttyyn, niin valkoiset emaliosat ovat aivan tasaisen ruskeina niinkuin ne olisi ruiskulla maalattu ja parasta on se, että se vesi siellä keskellä on edelleen juomakelpoista.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
isojussi
20.03.2007 22:09:34
Kyl mä tuun.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Qsine
21.03.2007 21:25:45

Jos passaa, niin kovin kernaasti talteenottaisin näiden kinkereiden yhteydessä teiltä keikkajutun jos toisenkin. Monen humppaaja-kehäketun yhtäaikainen läsnäolo on paitsi harvinaista herkkua, myös juttujen keruun kannalta hedelmällistä.
"Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!"
Anonymous-jazz
21.03.2007 21:28:42 (muokattu 21.03.2007 21:29:42)

HOHO mä olin soittokunta-aikoinani sen erän korsuorkesterin kanssa Hartolan kunnantalolla ja sahtiahan siellä tarjottiin pöytään. Isäntä oikein perusteli, että kuinka oluessa on paljon lisäaineita ja sahdissa taas ei. No sahtia kului musiikkiluutnantilla ja parilla muulla eräläisellä kiitettävästi ja kun yksikköön päästiin niin kaikkien kolmen heistä piti juosta p*skalle.
Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?"
half
23.03.2007 19:40:38 (muokattu 23.03.2007 20:01:30)
=====

Tähän mennessä ilmoittautuneet (päivitetty 18.3.)

korgie
KoskPaavo
baron
laulaja
tiina62
Anonymous-jazz
Qsine

half
Hank guitar

Jätkä ei tiedä, että se on kuskina. Mä saan olla oma itseni jo tullessa l. yöreissu x 2.
isojussi
23.03.2007 23:10:02
Ai mä en siis kelpaa messiin?
vanhami
23.03.2007 23:10:59

Appiukko turauttaa aina kesäloman aluksi sellaset pari kolkytlitraa hyvä, oikeasti hyvää sahtia kesälomajuomisiksi ja vieraille mökillä tarjottavaksi. Ellei ne liskot tapa, ja se toivomasi kuula, niin se vahvasti viljainen paskan haju tappaa läheiset ainakin.

Kyseisestä juomasta tykkään varsin kovasti henk. koht.

Kyseiseen tilaisuuteen vahva ehkä. Katellaan miten tämä kevät lähtee tässä perheen kanssa menemään. Ei uskalla vielä vapaita pyydellä. Hissun kissun täällä vaan omassa huoneessa lonkkua kiskoa.
baron
23.03.2007 23:11:44

Ai mä en siis kelpaa messiin?

Jos otat lehmäpuvun messiin niin voidaan harkita:-)
Mark Levine: "Dissonance is not a pejorative term"
isojussi
23.03.2007 23:26:56
...Hissun kissun täällä vaan omassa huoneessa lonkkua kiskoa.

Ryystä varovasti.
isojussi
23.03.2007 23:28:11 (muokattu 23.03.2007 23:28:46)
Jos otat lehmäpuvun messiin niin voidaan harkita:-)

Se maksaa.

Huomautin vain että Half jätti sujuvasti huomiotta keskiviikkoisen ilmoittautumiseni.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)