Aihe: Elämää juoksuhaudoissa
1 2 3 4 5 6 7
riff
12.12.2006 21:04:17
No prkl....jos äijät tulee moottorikelkoilla/poroilla kapakkaan, niin Lapissa ollaan?

Meinaan tänne loistoHotelliin http://www.kurenkoski.fi/

Mä olen ollut vissiin tuolla?Ainakin se oli lippuriskikeikka, jota ei tosin meille koskaan kerrottu...paljastui vaivihkaa muuten!Vai onko siellä joku muukin mesta?

Taitaa olla tuolla oikeen liimataiset kehissä?

Kerran mentiin edellisen solistimme kanssa tuonne keikalle, olisko pari vuotta sitten ja Snellman oli unohtanut ilmottaa siitä missään tiedotus/mainontavälineissä. Parisenkymmentä henkeä oli kai paikalla. Voi, voi, kunhan ei olis persnettoa tullut...
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
paice60
12.12.2006 21:05:23
Kerran mentiin edellisen solistimme kanssa tuonne keikalle, olisko pari vuotta sitten ja Snellman oli unohtanut ilmottaa siitä missään tiedotus/mainontavälineissä. Parisenkymmentä henkeä oli kai paikalla. Voi, voi, kunhan ei olis persnettoa tullut...

Sellasta se joskus on, kovaa.
Miks´ mä oon täällä?
EP
12.12.2006 21:10:47
No prkl....jos äijät tulee moottorikelkoilla/poroilla kapakkaan, niin Lapissa ollaan?

Meinaan tänne loistoHotelliin http://www.kurenkoski.fi/

Mä olen ollut vissiin tuolla?Ainakin se oli lippuriskikeikka, jota ei tosin meille koskaan kerrottu...paljastui vaivihkaa muuten!Vai onko siellä joku muukin mesta?

Taitaa olla tuolla oikeen liimataiset kehissä?

No, varmasti on!

Bändit, solistit ja ohjelmatoimistot;
Ottakaa yhteyttä Pertti Snellman 0400 648239 tai Riitta Snellman 0400 606263.
Järjestämme keikkoja Kurenkoskeen 100% liput + ruoka + majoitus.

Toi herättää heti epäilyksen.. 8))

..ja kuvagalleriassa: Ei näytettäviä kuvia! :)
uruttaja
12.12.2006 21:24:55
No, varmasti on!

Bändit, solistit ja ohjelmatoimistot;
Ottakaa yhteyttä Pertti Snellman 0400 648239 tai Riitta Snellman 0400 606263.
Järjestämme keikkoja Kurenkoskeen 100% liput + ruoka + majoitus.

Toi herättää heti epäilyksen.. 8))

..ja kuvagalleriassa: Ei näytettäviä kuvia! :)

Nämät henkilöt on sen paikan omistajia. Rahaliikenteeseen sotkeutuu sitten liimikset.
EP
12.12.2006 21:41:38
Nämät henkilöt on sen paikan omistajia. Rahaliikenteeseen sotkeutuu sitten liimikset.

Juu, ymmärsin mutta aattelin vaan, että taitaa olla kovakin puute pänteistä ku yleensä ei noita yhteystietoja ole tuolla tavalla esillä!

..ja karaokkee näkkyy olevankii ja muuta pelleilyä ohjelmassa. :)
VanhaSika
12.12.2006 22:52:54
Tuota minä kyselin niitä tabuja en sitä onko pudasjärvi lapissa tai onko kurenkoski hyvä kapakka. Eli saisko niitä mistään.
paice60
12.12.2006 22:54:47
Tuota minä kyselin niitä tabuja en sitä onko pudasjärvi lapissa tai onko kurenkoski hyvä kapakka. Eli saisko niitä mistään.

Tätä tää on, koita kestää.
Miks´ mä oon täällä?
baron
12.12.2006 22:54:47

Pitäiskö mennä kitarapalstalle?
Mun käsitykseni mukaan tabut on ne laput, jotka voi repiä ilman että haittaa soittamista.
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
EP
12.12.2006 22:56:47

Nuotti löytyisi! Oon niin vanhanaikainen..
baron
12.12.2006 22:58:05 (muokattu 12.12.2006 22:59:34)

Nuotti löytyisi! Oon niin vanhanaikainen..

No nuotithan löytyy joka jätkältä tällä palstalla, mutta entäs tabuttelijat?

PS: Kelpaaks kiipparitabut?
VanhaSika
12.12.2006 23:02:08
Öhöm kiippari tabut? Sori ku en näistä oo oikeen perillä mutta voihan niitä kokeilla.. Ite oon paljo harjotellu Guitar Prolla.
baron
12.12.2006 23:05:26

Öhöm kiippari tabut? Sori ku en näistä oo oikeen perillä mutta voihan niitä kokeilla.. Ite oon paljo harjotellu Guitar Prolla.

Niissä näytetään, mitä kosketinta painetaan kiippareissa.
EP
12.12.2006 23:06:41

Eiks siinä oo sellasta konvertteria jolla saa pianotaput kitaratapuiks?
vesku.ka
13.12.2006 00:03:35
Katsokaapas threadin aloitajan liittymispäivä ja paikkakunta...taas näitä rehellisiä lapinmiehiä,HOHO!

...taitaa olla Raaka Arskan sukulaisia..lukkoa?

Prkl...hae Suomen kartta ja kato onko ko. paikkakunta Lapissa! HÄ?
Ei taivaaseen hevillä pääse.
WanhaWetäjä
13.12.2006 00:04:13

Paljon?Kaski tuntia, kaksi päivää, kaksi vuotta?
Silti ei "Elämää juoksuhaudoissa"taitu ilman tabeja?

Voin ilmoittaa että harjoittelusi on mennyt ns hukkaan...
Tuo ei nimittäin ole takuulla rakenteeltaan/soinnuiltaan niitä maailman vaikeimpia biisejä?
Ostan Casion kun täytän 50v...
vesku.ka
13.12.2006 00:06:07
Paljon?Kaski tuntia, kaksi päivää, kaksi vuotta?
Silti ei "Elämää juoksuhaudoissa"taitu ilman tabeja?

Voin ilmoittaa että harjoittelusi on mennyt ns hukkaan...
Tuo ei nimittäin ole takuulla rakenteeltaan/soinnuiltaan niitä maailman vaikeimpia biisejä?

Osaatko ite ees Emmaa tai Jambalayaa vetää ilman papereita?
Ei taivaaseen hevillä pääse.
WanhaWetäjä
13.12.2006 00:09:15

Prkl...hae Suomen kartta ja kato onko ko. paikkakunta Lapissa! HÄ?

Mitä?Täällähän kaikuu... kaikuu...kaikuu......jaa niin, mies väänettynä rrrrrautalangasta saapui... saapui... saapui paikalle!HOHO!
Kyllä Pudasjärvi on mulle sitä synkintä ja sysimustaa aluetta jonne en konsaan...konsaan...konsaan haluaisi enää palata..lata...tat...ta,HOHO!

Pimeyden ytimessä ollaan.....siellä!No,Ranua, tuo sarvikuonojen tyyssija, tietty, mutta se on ihan toinen tarina!!
Tankero
13.12.2006 01:52:48
Mitä?Täällähän kaikuu... kaikuu...kaikuu......jaa niin, mies väänettynä rrrrrautalangasta saapui... saapui... saapui paikalle!HOHO!
Kyllä Pudasjärvi on mulle sitä synkintä ja sysimustaa aluetta jonne en konsaan...konsaan...konsaan haluaisi enää palata..lata...tat...ta,HOHO!

Pimeyden ytimessä ollaan.....siellä!No,Ranua, tuo sarvikuonojen tyyssija, tietty, mutta se on ihan toinen tarina!!

Ranua tunnetaan mysö absoluuttisena nollapisteenä. Lähti sieltä mihin lähti niin meiningit paranee.
Varmasti, vissiin.
WanhaWetäjä
13.12.2006 02:15:18

Osaatko ite ees Emmaa tai Jambalayaa vetää ilman papereita?

Tarvitaanko noihin paperit?Ylioppilas sellaisetko, kenties, vai mitkä?Ei löydy kun ajokortti, sekin vaan ha-mallia...

Osaan nuo sekä bassolla, kitaralla että kiippareilla ja voin vaikka vielä laulaa, sen Emmankin,HOHO!

Ja vaikka toisen äänen,jos kolmannenkin...
Eddy
13.12.2006 02:25:14
Oisko kellään Jambalayan sointulappuja? Ajattelin ryhtyä rock-muusikoksi...
Koskettelen soittimia...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)