Aihe: Tanssipalstan naiset pinoon! =) 1 2 | |
---|---|
![]() 10.10.2006 13:38:18 | |
Hyvä naiset.Me miehet haiskoon muualla. | |
![]() 12.10.2006 20:02:51 | |
Ilmoittaudun olevani edelleen hengissä, mutta hiukkasen taas kiireinen tällä hetkellä!;-) Naisimmeinen siis, laulan ja myöskin soittajan vaimo. Tyylinä pääasiassa tanssimusiikki keikoilla, mutta mieluusti muuten myös rock/pop ja uutena aluevaltauksena nyt klassinen laulu. (osoittautunut mielenkiinotiseksi, haastavaksi ja onpa kehitystäkin jo tapahtunut parin kuukauden aikana.=D mutta mikä parasta ja tärkeintä: humppa taittuu edelleen!) En laula nuoteista.Laulan rahasta! | |
![]() 12.10.2006 20:05:45 | |
Ilmoittaudun olevani edelleen hengissä, mutta hiukkasen taas kiireinen tällä hetkellä!;-) Naisimmeinen siis, laulan ja myöskin soittajan vaimo. Tyylinä pääasiassa tanssimusiikki keikoilla, mutta mieluusti muuten myös rock/pop ja uutena aluevaltauksena nyt klassinen laulu. (osoittautunut mielenkiinotiseksi, haastavaksi ja onpa kehitystäkin jo tapahtunut parin kuukauden aikana.=D mutta mikä parasta ja tärkeintä: humppa taittuu edelleen!) Hienoa, humppa ja naiset kunniaan. Täst´ mie tykkään. Miks´ mä oon täällä? | |
![]() 12.10.2006 20:09:51 | |
Ilmoittaudun olevani edelleen hengissä, mutta hiukkasen taas kiireinen tällä hetkellä!;-) Naisimmeinen siis, laulan ja myöskin soittajan vaimo. Tyylinä pääasiassa tanssimusiikki keikoilla, mutta mieluusti muuten myös rock/pop ja uutena aluevaltauksena nyt klassinen laulu. (osoittautunut mielenkiinotiseksi, haastavaksi ja onpa kehitystäkin jo tapahtunut parin kuukauden aikana.=D mutta mikä parasta ja tärkeintä: humppa taittuu edelleen!) Ihmettelinkin hieman, että missä Kainuun neito seikkailee, kun ei ole näkynyt ja kuulunut aikoihin. :) | |
![]() 13.10.2006 13:08:17 | |
Täällä täällä. Kiireinen minäki, opiskelut vie aikaa ja Patelaan totuttelu sitäki enemmän. Ku sais netin kotiin niin homma toimis paremmin. No joo, selittelyt sikseen. Trumpettia soitin pääaineena jonku 11 vuotta, tarpeen vaatiessa menee myös baritonijutut g-avaimelta. Perussoinnut ym löytyy myös pianosta (jota oon saanu kotona pahoinpidellä pienestä pitäen) ja jotain pientä kitarasta (sitä en kyllä oikeastikaan osaa). Nykyään laulu yrittäis olla se oma instrumentti, mutta tällä hetkellä kolossaalista turhautumista aiheuttaa syysflunssa joka jatkuu, jatkuu ja jatkuu.. Opetteluasteella oon muutenki, mutta ajoittain oma ääni jopa jo miellyttää. Olin m.netin suurkuluttaja, nykyään vain pikaisesti ehin pyörähtää satunnaisesti ja oon ihan pihalla jutuista *huoh* | |
![]() 13.10.2006 13:14:52 | |
Täällä täällä. Kiireinen minäki, opiskelut vie aikaa ja Patelaan totuttelu sitäki enemmän. Ku sais netin kotiin niin homma toimis paremmin. No joo, selittelyt sikseen. Trumpettia soitin pääaineena jonku 11 vuotta, tarpeen vaatiessa menee myös baritonijutut g-avaimelta. Perussoinnut ym löytyy myös pianosta (jota oon saanu kotona pahoinpidellä pienestä pitäen) ja jotain pientä kitarasta (sitä en kyllä oikeastikaan osaa). Nykyään laulu yrittäis olla se oma instrumentti, mutta tällä hetkellä kolossaalista turhautumista aiheuttaa syysflunssa joka jatkuu, jatkuu ja jatkuu.. Opetteluasteella oon muutenki, mutta ajoittain oma ääni jopa jo miellyttää. Olin m.netin suurkuluttaja, nykyään vain pikaisesti ehin pyörähtää satunnaisesti ja oon ihan pihalla jutuista *huoh* Lainastossahan on hyvä käydä netissä. Samoin Pintissä. En tosin tiedä kaukanako asut,mutta keskustassa liikkuissa voi hyvin käydä. Varmasti, vissiin. | |
![]() 13.10.2006 13:23:25 | |
Lainastossahan on hyvä käydä netissä. Samoin Pintissä. En tosin tiedä kaukanako asut,mutta keskustassa liikkuissa voi hyvin käydä. Juu koulussa on ok koneet, siellä siis. Ei jaksa kirjastoon asti.. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)