jykke65 02.10.2006 11:44:54 | |
---|
Mä halusin maanviljelijäksi. Koko päivä paskanhajussa! No se osa ainakin on toteutunut. "Oli yksin tai porukas, ain haisee paska" Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
Begemoth 02.10.2006 11:51:16 | |
---|
Piti tulla eläintensuojelija/pelastaja. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Martso 02.10.2006 12:45:06 | |
---|
Olin mummolle sanonu kolmevuotiaana, että "sitte kun minä olen iso, niin minä juon palajon kalajaa!" On toteutunu. Virallisempi unelma myöhemmällä uhmaiällä oli kokin hommat. Sekin on osittain toteutunu. |
WanhaWetäjä 02.10.2006 15:21:56 | |
---|
Kahdeksanvuotiaana olin sanonut että isona alan ravintolamuusikoksi, eno oli kauhistellut että"älä hyvä poika" No eipä minustakaan mitään tullut...no suurperheen koti-isä nyt on kyllä jotain aika konkreettista:-) Ehkä nuorena siinsi unelma muusikon ammatista,vaan ei ollenkaan huttupuolella,päinvastoin;olin n 18 v kun näin ekat humppabändit livenä ja ihmetellen totesin mielessäni "ei noin VOI soittaa"!!!??? Myöhemmin,eli nyt,yli 30 vuoden kuluttua voin kokemuksella ja rehellisesti todeta että mikä vaan on mahdollista tällä alalla!Soittaa voi ihan mitä vaan,miten vaan,millä vaan ja missä vaan...mitä väliä,HOHO! Ostan Casion kun täytän 50v... |
Tankero 02.10.2006 21:50:50 | |
---|
Muistelen, että mulla ei ollut lapsosena mitää erityisiä haaveita. Eikä minusta mitään erityistä tullutkaan. Varmasti, vissiin. |
jon lord 02.10.2006 21:51:58 | |
---|
Muistelen, että mulla ei ollut lapsosena mitää erityisiä haaveita. Eikä minusta mitään erityistä tullutkaan. Voi prk...sun juttujas. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Lennu 02.10.2006 21:53:44 | |
---|
Sarjakuvapiirtäjä. Jotain tullut tehtyäkin. Surkeita raapustuksia. Vähän vastaavaa ku mun kitaransoittokin. "Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on."
"Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?" |
Kuulapää 03.10.2006 02:20:58 | |
---|
Liimataiseks. Eikö sitä balanssia saa pienemmälle? |
WanhaWetäjä 03.10.2006 02:33:05 | |
---|
Liimataiseks. No...miten meni?Pääsitkö tuohon niin ylevään tavoitteeseesi? Ostan Casion kun täytän 50v... |
Kuulapää 03.10.2006 02:52:07 | |
---|
No...miten meni?Pääsitkö tuohon niin ylevään tavoitteeseesi? E. Täytyy yrittää kovemmin, unelma elää vielä. Sitte myyn sulle ja sun Casiolle keikkaa. HOHO! Eikö sitä balanssia saa pienemmälle? |
WanhaWetäjä 03.10.2006 02:58:04 | |
---|
E. Täytyy yrittää kovemmin, unelma elää vielä. Sitte myyn sulle ja sun Casiolle keikkaa. HOHO! Heh... Kyllä mä luulen että mun Casiokaupat jää tekemättä...ei riitä pokeri painaa sitä playta ja olla soittavinaan... PAITSI...mitähän siitä vois saada liksaa??? Ostan Casion kun täytän 50v... |
jjylli 03.10.2006 03:47:59 | |
---|
majakanvartijaksi. haluaisin vieläkin toisinaan.. |
Ukko 03.10.2006 16:22:12 | |
---|
PAITSI...mitähän siitä vois saada liksaa??? Enempi kuin orkassa. |
Kuulapää 03.10.2006 17:27:27 | |
---|
Heh... Kyllä mä luulen että mun Casiokaupat jää tekemättä...ei riitä pokeri painaa sitä playta ja olla soittavinaan... PAITSI...mitähän siitä vois saada liksaa??? No sanotaanko näin, että nuku yösi rauhassa. Minä järkkään sulle tästä hyvän diilin. Ivalossa ois esimerkiks just sulle hyvä kotakeikka. Luonnonrauhassa, kiva paikka. Ja katotaan siihen joku jalka. Joensuuhun, irkkubaariin voisin esim yrittää. Soitellaan! Eikö sitä balanssia saa pienemmälle? |
Martso 03.10.2006 18:57:55 | |
---|
No sanotaanko näin, että nuku yösi rauhassa. Minä järkkään sulle tästä hyvän diilin. Ivalossa ois esimerkiks just sulle hyvä kotakeikka. Luonnonrauhassa, kiva paikka. Ja katotaan siihen joku jalka. Joensuuhun, irkkubaariin voisin esim yrittää. Soitellaan! Mie voisin lähteä Ivaloon kotakeikalle, niin pääsis välillä käymään kotonaki. |
Mikko T. 03.10.2006 19:04:26 | |
---|
Tähän itse topicciin voi toki vastata vastakysymyksellä "moniko tanssimusapalstalaisista on kasvanut aikuiseksi?" Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
paice60 03.10.2006 19:07:32 | |
---|
Tähän itse topicciin voi toki vastata vastakysymyksellä "moniko tanssimusapalstalaisista on kasvanut aikuiseksi?" Kirjoituksista päätellen aika harva. Mutta ei se haittaa, tässä ittekään mikään aikuinen ole, perk... Miks´ mä oon täällä? |
poppamies 03.10.2006 19:08:58 | |
---|
Aikaisesta lapsuudesta en muista mutta 7 vuotiaana halusin urkurakentajaksi. Kirkko oli aivan koulun vieressä ja siihen laitettiin uudet urut ja minä seurasin touhua silmä tarkkana. Tähän päivään mennessä en kylläkään oo tullut vielä ymmärtämään uruista hevonpaskaa... |
Mikko T. 03.10.2006 19:10:44 | |
---|
Tähän päivään mennessä en kylläkään oo tullut vielä ymmärtämään uruista hevonpaskaa... Mä ymmärrän sen verran, että kun vetelee ja painelee eri namiskoista, jossain vaiheessa alkaa tulla ääntä. Jostakin. Vissiin niistä pilleistä. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
paice60 03.10.2006 19:11:43 | |
---|
Mä ymmärrän sen verran, että kun vetelee ja painelee eri namiskoista, jossain vaiheessa alkaa tulla ääntä. Jostakin. Vissiin niistä pilleistä. Toihan pätee myös aika pitkälle naisiin kanssa, vai mitä Manjaana. Miks´ mä oon täällä? |