Aihe: TV-sarjat ym
1 2 3 4 5
Tankero
20.08.2006 15:22:09 (muokattu 20.08.2006 15:22:44)
Se oli hyvä. Taisin olla koukussa siihenkin.

Mokakirjotus sattu tähän
Varmasti, vissiin.
Ukko
20.08.2006 16:38:17

Onko pakko kiertää puukkoa haavassa?

On muuten mahtava tunne kun tulee viikon reissulta ja saa katsoa koko viikon Salakkarit nauhalta. Voi sitä tunteen paloa.

Ruoskitko kenties samalla itseäsi piikkilangalla ?
uruttaja
20.08.2006 16:54:01
Ruoskitko kenties samalla itseäsi piikkilangalla ?

En, vaan nautin kulttuuriannista ilman piristeitä.
Ukko
20.08.2006 17:13:35

En, vaan nautin kulttuuriannista ilman piristeitä.

Hmm....minkälaisella lääkityksellä olet ?
uruttaja
20.08.2006 17:30:34
Hmm....minkälaisella lääkityksellä olet ?

Terveydynhuoltohenkilökunta ei löydä sopivampaa, varmaan optimissa tälle oireistolle.
Jone the Bone
20.08.2006 17:42:27

Mutta, kyllä "Poliisikoira Rex" oli sarjoista parhain. Harmi vaan, kun eivät lähetä enää edes uusintoina tuota kulttisarjaa...
Se on sama millä sitä paskaa lapioi, kunhan paska lentää (Albert Järvinen, kysyttäessä käyttämiensä kitaroiden merkkiä).
sutikomppi
20.08.2006 17:56:50
Tuli tuossa mieleen, kun pitkästä aikaa katselin Frasieria, jotta kaikki suokkarisarjani ovat tauolla. Eli Deadwood, NYPD, West Wing, Shield ja Sopranos.
Aikanaan suuri suosikkini oli Villi Pohjola.
Mitäs sarjoja te lajitoverit tykkäätte katsella?

Kyllä ehdottomasti Komisario Beck. TV1 näytti aamulla Tohtori Bramwellistä kertovaa sarjaa. Kovasti tykkäsin. Tunnustan myös katsovani Hovimäkeä. Historia kiinnostaa.

Kylläpä mennään nyt kaukana soittamisesta mutta kerran näinkin.
Mielenkiintoista on myös, kuinka lähellä Ruotsissa osataan tehdä niin laadukkaita sarjoja. Suomi jää siinäkin niin kauas hopealle, jos ei jopa pronssille. Vielä kun heittävät keihästä meitä pidemmälle niin kaik on mänt !
Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla.
uruttaja
20.08.2006 18:43:07
Kyllä ehdottomasti Komisario Beck. TV1 näytti aamulla Tohtori Bramwellistä kertovaa sarjaa. Kovasti tykkäsin. Tunnustan myös katsovani Hovimäkeä. Historia kiinnostaa.

Kylläpä mennään nyt kaukana soittamisesta mutta kerran näinkin.
Mielenkiintoista on myös, kuinka lähellä Ruotsissa osataan tehdä niin laadukkaita sarjoja. Suomi jää siinäkin niin kauas hopealle, jos ei jopa pronssille. Vielä kun heittävät keihästä meitä pidemmälle niin kaik on mänt !

Beckit katsotaan aina. Wallanderit, ne molemmat tuotantosarjat, samaten nyt tämä uusin tuttavuus Van Veetteren. Hurreilla taittuu.
clave
20.08.2006 18:44:00

Hurreilla taittuu.

komppaan tätä
Rokkimamma75
20.08.2006 18:44:54 (muokattu 20.08.2006 18:47:04)
Ja kotiäiti pääsee lataamaamaan herroille katseluvinkit: Frendit, Kaunarit ja Salkkarit jyrää - niitä kun voi tuon jälkikasvunkin kanssa seurailla... ;) jahka tuhoduo on uinumassa, addiktioita hoidetaan 4400:lla, jo mainitulla Kylmällä Ringillä eli Ozilla (joka muuten uusitaan alkaen syyskuun 11. päivä!!!!!!!!!(Adebisi on hothothot)) ja onhan noita monia muitakin mutta tuossa taitaa olla ne kaikkein parhaimmat.

Ja kun vinkkejä tuli tuolta ylempää niin kyllä tosiaan kaikki ne vanhat Beckit on loistavia (Brandbilen som försvann, Polis polis potatismos jne), uusien näyttelijnöistä en niin pidä. Ja Frasier on loistava!
Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon!
Tankero
20.08.2006 19:03:12
komppaan tätä

Ja minä myös.
Varmasti, vissiin.
Ukko
20.08.2006 19:03:29

Ja Frasier on loistava!

Sen miekin yleensä tsekkaan jos en ole jo untenmailla siihen aikaan.
jon lord
20.08.2006 20:14:29
Kaunarit ja Salkkarit jyrää - niitä kun voi tuon jälkikasvunkin kanssa seurailla... !

Meillä ei jälkikasvu katso paskasarjoja telkusta niin kauan kuin minä päätän ja toistaiseksi vielä päätän. Itse en katso teeveestä muuta kuin urheilua ja joskus jonkun leffan sekä American Chopperia jos jaksan. Teeveestä tulee nykyään niin paskaa ohjelmaa ettei siellä ole mitään katsomisen arvoista.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Rokkimamma75
20.08.2006 20:41:59
Meillä ei jälkikasvu katso paskasarjoja telkusta niin kauan kuin minä päätän ja toistaiseksi vielä päätän. Itse en katso teeveestä muuta kuin urheilua ja joskus jonkun leffan sekä American Chopperia jos jaksan. Teeveestä tulee nykyään niin paskaa ohjelmaa ettei siellä ole mitään katsomisen arvoista.

Niin siis tarkoitin että voi jälkikasvun kanssa seurailla kun ei tarvi niin tarkkaan keskittyä, pysyy siis osan kärryillä vaikka välillä kävisi vaippaa vaihtamassa, puuroa keittämässä, peppua pyyhkimässä, tappelua selvittämässä ja puhaltamassa pipiin sekä tietysti itse katsominenhan tapahtuu hyppivien päiden ohi kurkistellessa ja ipanoiden mönkiessä ja kiehnätessä päällä... eipä nuo tuon ikäiset (3 ja 1) juuri ohjelmista ole kiinnostuneet... ;)
Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon!
Ukko
20.08.2006 20:47:09

Meillä ei jälkikasvu katso paskasarjoja telkusta niin kauan kuin minä päätän ja toistaiseksi vielä päätän..

Luulossa on hyvä elää :|
C7
20.08.2006 21:42:48
Wagon Train, Bat Masterson, Sirkuspapukaija, Tri Kildare, Heikki ja Kaija ... eikä tässä vielä kaikki ...Palapeli, Puhuva hevonen, Tuttavamme Tarkat, Kaverukset ... ym. ym.
vanha, mutta elossa!
Coelhinho21
20.08.2006 22:22:50

Kukaan ei vielä maininnu OZ:ia. Parasta kerta kaikkiaan. Vois alkaa uusinnat piakkoin.

Kyllä joo, komppaan..
Kesä on filosofia ja asenne kysymys..
Coelhinho21
20.08.2006 22:24:57

Lienetkö muutenkaan.

"kokeilujen jälkeen kokeilemaan"
..niin että mitäs luulet, turha kärryille edes yrittää..
pekkajau
20.08.2006 22:31:36
OZ:ssa se valtakuvio oli kyllä todella mielenkiintoinen!

"Onnen Päivät" ja "Sydämen Asialla" sarjat on mulle just sopivia!
Coelhinho21
20.08.2006 22:31:48

Valopilkku syksyn TV tarjonnassa, Yle Teemalla tulee syyskuussa lähes kaiken TV huumorn esikuvan eli koomikkoryhmä Monty Pythonin Lentävän Sirkuksen parhaat palat vissin ainakin kahtena päivänä. Kannatta katsoa.

1.9. alkaa tulleen Monty python tavaraa ja 2.9. tuleeki sit tuutin täydeltä: parhaita koosteita, noin puolen tunnin dokkari suomalaisten koomikkojen aatoksia ja Brianin elämä kermaksi päälle.

Syksyllä alkava sarja "House" on tarkastamisen arvoinen. Sitä on Shieldin ohella tullu kateltua Canalilta..se hjuva..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)