Aihe: Sanotaan hei kesä-lavoille:)
1 2 3
Ukko
12.08.2006 11:23:25

Pieninä annoksina, kunhan vieraat ovat syöneet ensin. ;)

Ja samaa konjakkia tarjoillaan myös kuin arvovieraille, kunhan arvovieraat ovat ensin suodattaneet sen konjakin munuaistensa kautta ;)
WanhaWetäjä
12.08.2006 14:02:50

Minkähänlainen juhla-ateria on tänään tarjolla.... veikkaan että köytyy sekä kalaa että lihaa.

Eilen oli tollanen mukava veto...21-23.30,sitä ennen ruokailut alkupaloineen,viineineen..pääruokana molempia,kalaa ja lihaa,soittajille oli katettu oma pöytä ;-)

Päälle kakkukahvit ja konjakit...konjamiinit kuin myös viinit ohjasimme ainoalle autottomalle,joka sitten ne illan mittaan nautti soiton siitä kärsimättä,eli ei vetänyt niitä kaikkia heti helttaan,HOHO!

Noi tollaset privaattivedot on ihan ok,kun illan ohjelma on tiedossa ja se ilta menee täsmälleen sen mukaan:-)

Ens pe sama osasto,ihan jees!Voittaa kesälavat mennen tullen;-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
baron
12.08.2006 14:30:57

Mulla kun nuo privaattikeikat on rutiinia ja lavakeikat poikkeuksia, niin on siinä tottumattomalle jotain kivaa, kun ihmiset on tulleet paikalle nimenomaan sen tanssimusan eikä ilmaisen viinan takia.
Kyllä ne ihan eri tavalla musan hyödyntää.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Tankero
12.08.2006 14:45:56
Sä olet ihan sekasin....

Noh,peräti kolme lavakeikkaa tuli tehtyä tänä kesänä!

Turakaiset pomppivat jälleen varsin epämääräisesti ja vaikeasti ennustettavin liikesarjoin musiikin tahdissa,kuten yleensä,kerran saimme kahvi -ja makkaralippuja järkkäriltä,kuin myös limonaatia oli yhen paikan takahuoneessa kylmälaukussa...yhessä paikassa saimme jopa sämpylöitä!Ja prkl tarjosivat ILMAISEKSI *liikuttuu*makkaroita,kun oli jäänyt yli..ai niin,kotikentällä olis saanut puoleen hintaan noita myymättä jääneitä;-/

Hei...kesälavat!

Ei tule ikävä....

...ttu mä lopetan nää hommat,HOHO!

EDIT pikaisen tarkistuksen jälkeen kalenterissani olikin merkitty peräti viisi lavakeikkaa tälle kesälle:-)

Komppaan sua. Mielellään sanos iäksi hyvästit kesälavoille. Onneksi ei ollu kuin yksi lavakeikka tälle kesälle. Kahvia ja pullaa sai ja kärkkäreitä ostaa.
Pari kertaa kävin yleisönä, mutta se on sitten jo hieman toinen juttu.
Varmasti, vissiin.
Rakkauden Prinsessa
12.08.2006 15:06:25
En tiiä kehtaisko tätä kertoa, mutta mulle sattu pieni kömmähdys kesä-lavalla. Kävin vahingossa pyytämässä miestä tanssimaan. Sillä oli pitkät hiukset ja takaa-päin näytti ihan naiselta. Voi veljet että hävetti.
Mikä on pyöreä ja pyörii metsässä? Pyörimisestä tykkäävä puolukka:) Hyvää kesää:) Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6
sweet50
12.08.2006 15:19:29
En tiiä kehtaisko tätä kertoa, mutta mulle sattu pieni kömmähdys kesä-lavalla. Kävin vahingossa pyytämässä miestä tanssimaan. Sillä oli pitkät hiukset ja takaa-päin näytti ihan naiselta. Voi veljet että hävetti.

Mitäs tosta häpiämään, saaha rinsessat äijiä hakea - vai onko nimimerkissä jotain vinossa??
Sertzo S
12.08.2006 15:33:39

Mulle ei ole sattunut, mutta olen nähnyt ravintolassa ainakin kerran näin jollekin miehelle käyvän. Ei siinä mitään, on vain keksittävä nopeasti selitys, anteeksipyyntö
ja lähestyttävä toisella kerralla mieleistään edestäpäin, sekä katsotava tarkkaan näkyykö pitkätukalla leuassaan orastavaa parrankasvua.
WanhaWetäjä
12.08.2006 15:37:24

Mulla kun nuo privaattikeikat on rutiinia ja lavakeikat poikkeuksia, niin on siinä tottumattomalle jotain kivaa, kun ihmiset on tulleet paikalle nimenomaan sen tanssimusan eikä ilmaisen viinan takia.
Kyllä ne ihan eri tavalla musan hyödyntää.

Ymmärrän tuon näkökohdan kyllä...itekkin oon noita "ilmasta viinaa"- privaattivetoja ihan tarpeeks soittanut!

Me vedettiin "veteraani"-osastolle tanssimusaa se 2,5 settiä...eli Metalliliiton ay-aktivisteja(ex-luottamusmiehiä etc)/,nyt eläkeläisiä,olivat hyvin innokkaita tanssimaan,ei siellä oltu ilmasen viinan takia,olivat ollet viikon Murikassa,varmaan joku viikon loma jonka Metallilliito kustansi aktiivijäsenilleen(Murikka=ko liiton loma/kurssikeskus),nää oli sellaset päättäjäisillalliset/tanssit:-)

Varsin kiitollista yleisöä,jopa yhdet rokit vetästiin,kun pyysivät.Muuten kyllä "Satumaa"-tango tais saada suurimmat "sateet"...
jon lord
12.08.2006 19:23:30
En ole ollut tänä enkä viime kesänä enkä mene. Markkinoilla sitäkin enemmän ja ne vetää vertoja kyllä lavoille. Taukotilat yhtä mahtavat , turakaiset tuijottaa ja ruokapuoli pohjalta grillimakkaraa ym.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Ukko
12.08.2006 19:39:43

En ole ollut tänä enkä viime kesänä enkä mene. Markkinoilla sitäkin enemmän ja ne vetää vertoja kyllä lavoille. Taukotilat yhtä mahtavat , turakaiset tuijottaa ja ruokapuoli pohjalta grillimakkaraa ym.

Silläkös olet alkanut turpoamaan. Meikäläisellä se on sentään rehellinen olutvatsa.
Musiikkia korville
12.08.2006 20:01:13

Eilen oli tollanen mukava veto...21-23.30,sitä ennen ruokailut alkupaloineen,viineineen..pääruokana molempia,kalaa ja lihaa,soittajille oli katettu oma pöytä ;-)

Päälle kakkukahvit ja konjakit...konjamiinit kuin myös viinit ohjasimme ainoalle autottomalle,joka sitten ne illan mittaan nautti soiton siitä kärsimättä,eli ei vetänyt niitä kaikkia heti helttaan,HOHO!

Noi tollaset privaattivedot on ihan ok,kun illan ohjelma on tiedossa ja se ilta menee täsmälleen sen mukaan:-)

Meillä kävi tänään just niin, että sovitut ei pitäny... Hääveto ja oli sovittu, että meille ruoat ja kahvit + oma pöytä. Ei sitten ollut tulossakaan yhtäkkiä näistä ku se kahvi. Lähettiin sitten välillä käymään kotona. Siellä sai ruokaa ja muuta ja oli oma pöytäki... Ei ollu onneks kun 20 km matkaa. Kohta lähetään sitten takas ja tositoimiin.

Mites WW, teetkö vielä keikkoja sen yhden puhaltajan kans, josta oli talvella puhetta? Aattelin vaan, kun ollaan ens la sen kans samalla keikalla.
...ja tätä mieltä on MK.
WanhaWetäjä
12.08.2006 20:45:21

Meillä kävi tänään just niin, että sovitut ei pitäny... Hääveto ja oli sovittu, että meille ruoat ja kahvit + oma pöytä. Ei sitten ollut tulossakaan yhtäkkiä näistä ku se kahvi. Lähettiin sitten välillä käymään kotona. Siellä sai ruokaa ja muuta ja oli oma pöytäki... Ei ollu onneks kun 20 km matkaa. Kohta lähetään sitten takas ja tositoimiin.

Mites WW, teetkö vielä keikkoja sen yhden puhaltajan kans, josta oli talvella puhetta? Aattelin vaan, kun ollaan ens la sen kans samalla keikalla.

Noi on weemäisiä kun homma ei ole sitä mitä on sovittu...muistan pari kesää sitten,piti olla "in cash"-hääveto,yllättäen se olikin toimiston kautta,käteenjäävä liksa putos samantien 80€/ukko!!!Asia ilmeni keikan jälkeen,kun kyseltiin liksoja morsiamen isältä;-/

Joo,en ole tossa enää mukana...pari tuurausvetoa tein kesällä.

Taitaa olla ihan vakimiehet nykyään,nuoria,innokkkaita kundeja,ja vanha kunnon "isohimmee"on vissiin taas kehissä solistina...
Harmaa
12.08.2006 22:10:59
Keikat harvassa, siis tosi harvassa. Mutta silloin kun keikoilla tuli käytyä niin kyllä Liperin lavan takahuone on aika legendaarinen. Ei koola pilattu.
Guido
13.08.2006 02:20:43

Teidän auto tuli vastaan meikäläistä tänään Lahden ja Villähteen välillä. Oltiin hääkeikalla Villähteellä ja kävin jo roiskasemassa kamat päivällä paikoilleen. Sulho tuli keikan päätteks tuomaan meille *jalun matkaevääks.
Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu.
riff
13.08.2006 03:21:50
Keikat harvassa, siis tosi harvassa. Mutta silloin kun keikoilla tuli käytyä niin kyllä Liperin lavan takahuone on aika legendaarinen. Ei koola pilattu.

Mitäs tuosta! Oltiin äsken Anttolan Kaikukallion lavalla. Ei takahuonetta tms tilaa ollenkaan. Vaihdettiin vaatteet lavan takana metsässä. Tuo on mun ennätys;-)
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
uruttaja
13.08.2006 03:26:17
Mitäs tuosta! Oltiin äsken Anttolan Kaikukallion lavalla. Ei takahuonetta tms tilaa ollenkaan. Vaihdettiin vaatteet lavan takana metsässä. Tuo on mun ennätys;-)

Onneksi et meikkaa kovin paljon.
riff
13.08.2006 03:27:19
Onneksi et meikkaa kovin paljon.

Hoho! Olis entisellä pystöllä tullut pikku ongelma;-))))
uruttaja
13.08.2006 03:28:09
Hoho! Olis entisellä pystöllä tullut pikku ongelma;-))))

Monella muullakin ku sillä. Pääasia että Suvivalssi taittuu.
riff
13.08.2006 03:30:21
Monella muullakin ku sillä. Pääasia että Suvivalssi taittuu.

Ja sehän taittuu!
isojussi
13.08.2006 11:24:21
Noi on weemäisiä kun homma ei ole sitä mitä on sovittu...muistan pari kesää sitten,piti olla "in cash"-hääveto,yllättäen se olikin toimiston kautta,käteenjäävä liksa putos samantien 80€/ukko!!!Asia ilmeni keikan jälkeen,kun kyseltiin liksoja morsiamen isältä;-/...

Aika paljon tommosissa tapauksissa loisin kysyvän katseen keikan sopijan puoleen. Ja jalkaa tömäkästi lattiaan, jos ruokaa ei saa, vaikka siitä on sovittu. Vittuako sen pöydän nyt niin väliä. Mä kun joudun olemaan asiakkaitten kanssa koko illan ajan muuten tekemisissä, niin mielelläni syön vaikka vaatekomerossa.

Hjuuu.... olipas taas graavilohet ja paahtopaistit. Kuuman paikan takia vitun raskas keikka, joka kyllä loppui ihmisten aikoihin - 22:30 - sillä paikassa meni aikalukot säppiin klo 23:30. Eli mä olin himassa ennen puolta yötä.

Ai niin - maksupuoli pitää AINA sopia selkeästi etukäteen. Muuten se meneekin sitten ihan miten vaan.....
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)