half 29.06.2006 15:34:52 | |
---|
Poltan, poltan prle. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
riff 29.06.2006 16:25:50 | |
---|
Palaa. Joskus myös päreet mutta harvemmin. Olisko tulta...? Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Tankero 29.06.2006 16:46:53 | |
---|
Kohta kuus vuotta savutonna. Taitaa vähentyä tupakointipaikat tulevaisuudessa. Ravintolat menee kohta savuttomiksi ja jenkeissä puuhaavat nyt kieltoa työpaikoille. Sieltä se sitten leviää. Varmasti, vissiin. |
manjaana 29.06.2006 16:48:15 | |
---|
Kohta kuus vuotta savutonna. Taitaa vähentyä tupakointipaikat tulevaisuudessa. Ravintolat menee kohta savuttomiksi ja jenkeissä puuhaavat nyt kieltoa työpaikoille. Sieltä se sitten leviää. Eipä tuo maata kaada.. maanantai ei mittään, tiistai ei mittään, keskiviikko, torstai ei mittään.. |
Sertzo S 29.06.2006 18:33:10 (muokattu 29.06.2006 18:33:39) | |
---|
Onkos aihe nimeltään Tanssimuusikko ja alkoholi ollut milloin viimeksi täällä esillä? En viitsinyt käyttää nyt hakua tähän. Muista pöntön sekaisin saavista eri mömmöistä ei varmaan kukaan uskaltane kertoa, jos on kokeillut. Minä en ole koskaan kokeillut, enkä kokeile. |
DVD 29.06.2006 19:08:39 | |
---|
Onkos aihe nimeltään Tanssimuusikko ja alkoholi ollut milloin viimeksi täällä esillä? En viitsinyt käyttää nyt hakua tähän. Muista pöntön sekaisin saavista eri mömmöistä ei varmaan kukaan uskaltane kertoa, jos on kokeillut. Minä en ole koskaan kokeillut, enkä kokeile. No ei siitä vissiin oo sen kummemmin ollut milloinkaan mitään juttua. Muuta kuin että olisinko m.m minä kerran ohimennen kysynyt josko te kaikki tänne kirjoittavat ootte jonkun asteen juoppoja. Itse en käytä viinaa olenkaan tänäpäivänä. "Joint" sätkää tuli jonkun verran kokeiltua 60 luvulla kun oli muodissa mutta ei sen jälkeen. |
Meisseli 29.06.2006 19:10:59 | |
---|
2 askia päivässä keikkareissulla.kännissä vielä enemmän. Selvinpäin varmaan vähän alle aski. Sääli vaan että on aina joko keikalla tai kännissä.. Naiset hakee mua tanssimaan,vaan en lähde twistaamaan,koska en oo Travolta ja on niin hikiki.
www.strangefruit-band.com |
KoskPaavo 29.06.2006 19:53:38 | |
---|
Diapameja joskus tuli napsittua lääkärin määräyksestä, sapattivuosi soittohommista kävi niin raskaaksi, sitten uudestaan soittamaan parikymmentä vuotta sitten, niin sen koommin ei noihin ole tarvinnut puuttua. Toki polkupyörän sisäkumia olen pääni ympärillä joskus pitänyt. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankero 29.06.2006 19:56:07 | |
---|
No ei siitä vissiin oo sen kummemmin ollut milloinkaan mitään juttua. Muuta kuin että olisinko m.m minä kerran ohimennen kysynyt josko te kaikki tänne kirjoittavat ootte jonkun asteen juoppoja. Itse en käytä viinaa olenkaan tänäpäivänä. "Joint" sätkää tuli jonkun verran kokeiltua 60 luvulla kun oli muodissa mutta ei sen jälkeen. Heh, oli muodissa. Niinpä. Varmasti, vissiin. |
jon lord 29.06.2006 22:03:21 | |
---|
Onkos aihe nimeltään Tanssimuusikko ja alkoholi ollut milloin viimeksi täällä esillä? En viitsinyt käyttää nyt hakua tähän. Muista pöntön sekaisin saavista eri mömmöistä ei varmaan kukaan uskaltane kertoa, jos on kokeillut. Minä en ole koskaan kokeillut, enkä kokeile. Enpä ole kerinnyt täällä poikkeamaan aikoihin, on ollut kiireitä. Niinkuin monet täällä tietävät ensi vuonna keväällä tulee ????10 vuotta raittiutta täyteen. Kuukausi sitten lopetin Panacodien syönnin ja yöunet ovat parantuneet ja syventyneet n. 2 tunnilla. Tupakkiahan en ole koskaan oikein kunnolla polttanut ja vieraita naisiakaan en yli 15 vuoteen joten ei musta taida enää olla muusikoksi. Parempi kai siirtyäkin tuonne temppeli puolelle. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
DVD 30.06.2006 00:23:27 | |
---|
... Parempi kai siirtyäkin tuonne temppeli puolelle. Temppeli puoli on OK. Kappelin puolelle asti ei kannata mennä. Siis vielä minun mielestä. |
Humppamies_R 30.06.2006 01:05:42 | |
---|
Palaa juu normaalisti aski päivässä.Keikalla vartin taukoon kaksi kessua jne. Eli tien päällä ja kaljapäissään palaa vähän enemmän. Kaksi vuotta sitten olin 1,5 kk vetämättä mutta paloi sitten päreet kun ei hallituksen nalkutus laantunut pätkääkään joten aloitin uudelleen. Nortti jäi ja papiljottikojootti lähti.. Rahat on loppu mutta haitaria en myy!!! |
Heikki L. 30.06.2006 02:31:59 | |
---|
Savuton kausi menossa. Mä oon lopettanut jo kolme kertaa... Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
DVD 30.06.2006 07:46:51 | |
---|
Savuton kausi menossa. Mä oon lopettanut jo kolme kertaa... Lopettaminen on helppoa. Mulla on paljon kavereita jotka on lopettanut vaikka kuinka monta kertaa. |
työläinen 30.06.2006 14:59:52 | |
---|
Savuton kausi menossa. Mä oon lopettanut jo kolme kertaa... No hyvä. Mä taisin olla ikään kuin vastuussa yhdestä sun savuttoman kauden loppumisesta... vai miten se siellä Lapissa meni? "Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... " |
työläinen 30.06.2006 15:01:27 | |
---|
Palaa juu normaalisti aski päivässä.Keikalla vartin taukoon kaksi kessua jne. Eli tien päällä ja kaljapäissään palaa vähän enemmän. Kaksi vuotta sitten olin 1,5 kk vetämättä mutta paloi sitten päreet kun ei hallituksen nalkutus laantunut pätkääkään joten aloitin uudelleen. Nortti jäi ja papiljottikojootti lähti.. Mulla lähti molemmat. "Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... " |
paice60 30.06.2006 16:00:17 | |
---|
Enpä ole kerinnyt täällä poikkeamaan aikoihin, on ollut kiireitä. Niinkuin monet täällä tietävät ensi vuonna keväällä tulee ????10 vuotta raittiutta täyteen. Kuukausi sitten lopetin Panacodien syönnin ja yöunet ovat parantuneet ja syventyneet n. 2 tunnilla. Tupakkiahan en ole koskaan oikein kunnolla polttanut ja vieraita naisiakaan en yli 15 vuoteen joten ei musta taida enää olla muusikoksi. Parempi kai siirtyäkin tuonne temppeli puolelle. Parempi se onkin käyttää pelkästään tuttuja naisia. Muuten , en polta. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
ninmari 30.06.2006 16:05:17 | |
---|
Palaa..ja ehkäpä liikaa.Menee ainakin aski päivässä ihan helposti. Tauolla tulee poltettua kaksi, riippuu siitä pitääkö ehtiä myös syödä. Viinasten kanssa menee kaksi askia yhdessä illassa. Tupakoinnin lopettamista oon harkinnut aika vakavasti viime aikoina.Seurauksena on luultavasti kymmenen kilon painon nousu,eikä sekään kai ihan terveellistä ole,kun en ole hoikka tyttö muutenkaan.. En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
Ukko 30.06.2006 17:27:24 | |
---|
Tupakkiahan en ole koskaan oikein kunnolla polttanut ja vieraita naisiakaan en yli 15 vuoteen joten ei musta taida enää olla muusikoksi. . Siis olet joskus polttanut vieraita naisia ? |
Tankoprinssi 01.07.2006 16:37:32 (muokattu 01.07.2006 16:37:46) | |
---|
Lapsena aloitin ja nyt on jo yli 30 vuotta aktiivista savuttelua takanapäin. Lähdenpä vetäsemään "perssavut" ja sitten keikalle. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |