Aihe: 5 tunnin setti
1 2 3 4
Kukko
13.06.2006 11:41:53

Hei kaikki pitkästä aikaa...Me ollaan vedetty miltei aina tuo 5 settiä. Kun oon jutellu kollegojen kanssa niin se on yleensä aika max. mitä olen kuullu, tanssilavoilla/ravintolassahan on eri juttu.
Selkeintä tosin on yksityistilaisuuksien kohdalla sopia tuo kellonaika jonka välillä soitetaan (22-02 tms.)
Nuo em. ehdotukset ( rakas, äidin pikkupoika yms.) toimii aina ihan s**tanan hyvin, mutta tuo teidän setti kuulosti tosi kiehtovalta,joten sitä tavaraa loppuiltaan, menee varmaan täysillä (kun on vetäny ilmaista viskiä kaksin käsin)

Meillä oli poikkeuksellisen kivat hääkeimit viimeksi. Tuota finnhits -osastoa tarjoiltiin, mutta kaikkein kovimman suosion sai silti humppa/foxi/rautalanka-sekoitus Mahtavaa...Edelleen on perushuda voimissaan.
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
Sertzo S
13.06.2006 12:02:07 (muokattu 13.06.2006 12:02:32)
, mutta kaikkein kovimman suosion sai silti humppa/foxi/rautalanka-sekoitus Mahtavaa...Edelleen on perushuda voimissaan.

Mihinkäs se perushuda nyt yhtä-äkkiä minnekään katoaisi?
AnselmiMaa
13.06.2006 12:07:28
Mihinkäs se perushuda nyt yhtä-äkkiä minnekään katoaisi?

Niimpä. Sen (humppamusiikkin) kuoleentumisaikahan on kaksi kertaa pidempi kuin hiilen, joka periaatteessa on ikuista...
Ittestään tykkääminen ei oo heikkous.
R.Syke
13.06.2006 12:15:34
Itse olen omin silmin tuon nähnyt 29 ammattimuusikkovuoden aikana että tanssiravintola - ja paritanssikulttuurin harrastaminen vähenee vuosi vuodelta.Ja tähän on turha vetää mitään "Tanssii tähtien kanssa"-juttua , koska se ei sitä pelasta.

Melankolikko ;) Muistas nyt 70-80 -lukua, jolloin parista irtauduttiin tyystin, kun diskot iski maihin.

Silloin sen huomasi. Vaan tää disko- karaoke-omb-junkutus alkaa juuri nyt tympiä huvittelevaa joukkoa...

Käyn repiin hetken molnikkaa...
KoskPaavo
13.06.2006 12:27:10
Melankoliikki tosin, mutta pakko olla realisti.Montako ns. perinteistä tanssiravintolaa on esim. J:kylässä? Siis missä bändi vetää viittä iltaa viikossa? Muutamaan vuoteen en ole tuolla käynyt mutta villi arvaukseni on että yksi.Tai sanotaan että ei yhtään.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Jzzka
13.06.2006 12:41:47

Mitä häihin tulee, joita varmaan jokainen täällä palstalla roikkuvista on tehnyt, niin hyvät kekkerit on tärkeimmät. Mitään maata mullistavaa niissä ei tapahdu. Ikinä. Viis settiä ei toteudu, odotteluun menee ainakin kaks settiä. Nakellaan sukkanauhoja ja bestmäni pitää puheen jne. Odottelua se on. Hyvien kekkereiden takaamiseksi olkaa myös valmiita lainaamaan PA:ta kaikkiin ihme lehmänkutsuntahuutokisoihin ja semmoseen paskaan, niitä on aina. Kunhan joku bändin ukko seuraa, ettei se "kaverin gettoplasterilla pileet hoitanut" naapurin Erkki aja kamoja paskaksi.

Eli toisin sanoen. Reippaalla mielellä ihmisiä viihdyttämään, tai sitten ihan vitusti liksaa. Suosittelen näiden yhdistelemistä.

Tässä kirjoituksessa oli harvinaisen paljon asiaa ja harvinaisen osuvasti ilmaistuna. Plussa.
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
paice60
13.06.2006 13:42:30
Melankoliikki tosin, mutta pakko olla realisti.Montako ns. perinteistä tanssiravintolaa on esim. J:kylässä? Siis missä bändi vetää viittä iltaa viikossa? Muutamaan vuoteen en ole tuolla käynyt mutta villi arvaukseni on että yksi.Tai sanotaan että ei yhtään.

no Hovissa on bändit neljä iltaa viikossa, tosin aina eri bändit eli viikolla neljä bändiä.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
KoskPaavo
13.06.2006 13:52:09
no Hovissa on bändit neljä iltaa viikossa, tosin aina eri bändit eli viikolla neljä bändiä.

Toisin sanoen sitä tanssivaa jengiä yritetään saada sinne sillä bändien ja "tähtien" vaihtuvuudella, jos tää ns. "perinteinen" tanssikulttuuri olis voimissaan noinhan ei ravintolan tarvis tehdä.Mutta teidän vielä aktiivien kannalta tietysti tuokin on parempi.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
TiVe
13.06.2006 15:03:42
Tarkoituksena olisi vetää sellainen 4-5 tunnin setti (oi kyllä !) taukojen kanssa. Ilmeisesti jotain 30 kappaleen luokkaa siitä tulee. Kysymykseni koskeekin sitä mitä ihmettä meidän pitäisi soittaa ? Kohderyhmä on ilmeiseti 30-60 vuotiaita yritysjohtajia ja sijoittajia (hienot puvut ja kalliit autot). Voisiko joku luonnehtia kappaleita ja musiikkityylejä ja vaikka laatia 30 kappaleen ehdotuksen siitä mitä kannattaisi soittaa ? Yhteeseemme kuuluu kitaristi, basisti, kosketinsoittaja, rumpali ja laulaja.

Kiitän.

Kuten tässä on moneen kertaan jo mainittu niin biisejä 45 min settiin menee
12-14 eli kokonaismäärä es. neljälle setille 48 - 56.

Tuota yleisöä kannattaa vähän miettiä. Ensinnäkin se, että onko porukassa
ollenkaan naisia? Tanssimusiikkia on turha soittaa pelkälle mies porukalle.

Toisekseen voisin kuvitella, että he istuvat pöydissä ja keskustelevat...joten
volyymit pitää olla aika alhaiset jos soitatte samassa tilassa ja toisekseen
musan pitäisi olla "harmitonta kuuntelu musaa" ellei jopa "hissimusiikkia".

-TiVe-
R.Syke
13.06.2006 15:58:51 (muokattu 13.06.2006 15:59:13)
Toisin sanoen sitä tanssivaa jengiä yritetään saada sinne sillä bändien ja "tähtien" vaihtuvuudella, jos tää ns. "perinteinen" tanssikulttuuri olis voimissaan noinhan ei ravintolan tarvis tehdä.Mutta teidän vielä aktiivien kannalta tietysti tuokin on parempi.

Niin, Paavo. Ja ei tarvi viikkoa kärsiä siitä samasta setistä ( samoista setistä) ;)

Elä yritä. Oot kalakkis ;) Kohta uusww.
R.Syke
13.06.2006 17:00:36
Niin, Paavo. Ja ei tarvi viikkoa kärsiä siitä samasta setistä ( samoista setistä) ;)

-Ja kohtahan tuo on siis 30 täynnä, nich?
EP
13.06.2006 19:56:30
Kuten tässä on moneen kertaan jo mainittu niin biisejä 45 min settiin menee
12-14 eli kokonaismäärä es. neljälle setille 48 - 56.

Tuota yleisöä kannattaa vähän miettiä. Ensinnäkin se, että onko porukassa
ollenkaan naisia? Tanssimusiikkia on turha soittaa pelkälle mies porukalle.

Toisekseen voisin kuvitella, että he istuvat pöydissä ja keskustelevat...joten
volyymit pitää olla aika alhaiset jos soitatte samassa tilassa ja toisekseen
musan pitäisi olla "harmitonta kuuntelu musaa" ellei jopa "hissimusiikkia".

-TiVe-

Kyllä ne taustamusiikit kannattaa soittaa levyltä, se on täysin turhauttavaa soittaa kilpaa jonkun helvetillisen puheensorinan kanssa! Ja anteeksi. :/
R.Syke
13.06.2006 20:15:06 (muokattu 17.06.2006 21:04:55)
Kyllä ne taustamusiikit kannattaa soittaa levyltä, se on täysin turhauttavaa soittaa kilpaa jonkun helvetillisen puheensorinan kanssa! Ja anteeksi. :/

Mitä? Nyt en puheensorinalta saa selvää...
baron
13.06.2006 21:11:00

????
Musta on todella kivaa soittaa se taustamusa: Soittaa pitää, mutta kuulua ei saa!!
Aina joku sua kuiteskin kuuntelee ja sä soitat sille/niille ja meille tulee sielujen symppaus!!

Mä oikeesti tykkään taustamusakeikoista!!!
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
EP
13.06.2006 21:15:18
????
Musta on todella kivaa soittaa se taustamusa: Soittaa pitää, mutta kuulua ei saa!!
Aina joku sua kuiteskin kuuntelee ja sä soitat sille/niille ja meille tulee sielujen symppaus!!

Sorry! :( Nyt unohdin vallan pianistit, tottakai tuo kuuluu asiaan ilman muuta..
Timi
13.06.2006 21:43:16
????

Moikka Baron!
Minä kirjoitin hirmuisen määrän tekstiä äsken,mutta kun nää näppylät menee sekaisin eli jotain taas katosi..Sitä paitsi mä kadotin mitä olin taas runoilemassa.Meittin bändi,siis Antsu,Tapsa ja Mä. Ei silleen suuntauduttu tuohon taustamusahommiin,tosin tuota saadaan soittaakin,Tuo 5 tunnin setti on ihan tavallista raflakeikoilla,jopa 6 settiä pitää tempaista.
Kylmän viileesti!
KoskPaavo
13.06.2006 21:58:08

Näin on , oon muusikkohommasta työkyvyttömyyseläkkeellä, haitaristiksi aion seuraavassa elämässä.Silloin kun tuota ravintola/tanssimuusikkohommaa tekee ihan oikeasti ammatikseen , perspektiivi on toinen, money talks.
R.Syke
13.06.2006 21:59:04 (muokattu 13.06.2006 22:00:36)
????

Baron. Pidä pokeri. ´Minä en voi. ouhhh,. tuli vitulla päähän... outyyt oalala
Snowflower
17.06.2006 21:00:01
Kaks ja puoli kiloeuroa laskutuksella ei liene paha hinta siitä hommasta. Plus että kabinetissa syötiin lehmän sisuslihaa punaviinikastikkeella ja semmosta perunamuussista uunissa tehtyjä kakkuja.

Upeaa, että teillä on tuollaisia keikkoja!
baron
17.06.2006 22:51:04

Kaks ja puoli kiloeuroa laskutuksella ei liene paha hinta siitä hommasta. Plus että kabinetissa syötiin lehmän sisuslihaa punaviinikastikkeella ja semmosta perunamuussista uunissa tehtyjä kakkuja.

Upeaa, että teillä on tuollaisia keikkoja!

2500??
Ei mulla onnistu. Eurot kymmenesosaan, mutta tarjoilupuoli parempi.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)