Aihe: Sävelradion lopettaminen
1 2 3 4
Simplex
02.06.2006 08:05:39

Ei ole kanava paskimmasta päästä mutta ei todellakaan mitään kansankulttuuria tässä olla tuhoaassa. En mä käsitä mitä helvetin adressia te nyt tässä kasailette. On kai sitä suurempia asioitakin murehdittavana suomenmaassa kuin joku sävelradio. Kukaan ei täällä paasaa sotaveteraanien puolesta, kuinka moni käy luovuttamassa verta? Sitä paitti onhan noita jannetulkkia ja maritataavitsaisia renkuttavia kanavia ihan kylliksi(liikaa) muutenkin.
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
AnselmiMaa
02.06.2006 08:21:35
Jos et veikkaa, et voi voittaa.
Ittestään tykkääminen ei oo heikkous.
omarklah
02.06.2006 08:24:40

Minä kauan, kauan aikaa sitten kirjoitin nimeni addressiin, jossa kerättiin nimiä, että saataisiin rockradio Yleen. Hienoa oli se silloin joskus. Varsinkin kun se rockradio silloin myös sitten tuli. Ei mennyt muste kynästä hukkaan...
Tää sit sanois tälleen...
pekkajau
02.06.2006 10:36:28
Muistan aikoinaan kun ensimmäiset paikallisradiot tuli. Niissä oli todella jotain originellia ja paikallista. Varsinkin silloisen asuinpaikkani paikallisradion urheilutoimittajan kunnon" NMT-pöhinä"- raportit ja erilaiset selostukset ovat jääneet mieleen. Setrzo setä varmaan tunteekin R. Karjalaisen joka noita silloin raportteja antoi radio Savonmaassa?
Kirjoitin mitä kirjoitin!
chromazone
02.06.2006 10:48:17
Ei ole kanava paskimmasta päästä mutta ei todellakaan mitään kansankulttuuria tässä olla tuhoaassa. En mä käsitä mitä helvetin adressia te nyt tässä kasailette. On kai sitä suurempia asioitakin murehdittavana suomenmaassa kuin joku sävelradio. Kukaan ei täällä paasaa sotaveteraanien puolesta, kuinka moni käy luovuttamassa verta? Sitä paitti onhan noita jannetulkkia ja maritataavitsaisia renkuttavia kanavia ihan kylliksi(liikaa) muutenkin.

Ilmeisesti et lukenut aloitustekstiä, motiivini on täysin henkilökohtainen. Sotaveteraanit ja verenluovutukset eivät valitettavasti kuulu tämän keskustelun piiriin, voit keuhkota niistä ihan rauhassa jossain muualla. Jos sulle on se ihan ok, että valtio hieman "kaunistelee" kilpailuasetelmia omien taajuuksiensa eduksi niin ei siinä sitten mitään. Eihän siinä sun vaimosi työpaikka mene.
Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä.
KoskPaavo
02.06.2006 10:53:12
Mä olen joskus pohtinut sitä, miksi esim . YLEx:llä on juonto-ohjelmia, missä pitää olla kaksi juontajaa,Sieltä tulee nimittäin väliin limittäin sellaista "muka"huumoripaskaa ettei mitään rajaa.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
pekkajau
02.06.2006 11:26:49
Mä olen joskus pohtinut sitä, miksi esim . YLEx:llä on juonto-ohjelmia, missä pitää olla kaksi juontajaa,Sieltä tulee nimittäin väliin limittäin sellaista "muka"huumoripaskaa ettei mitään rajaa.

Toinen juontaja on varmaan Turusta ja toinen juontaja on Porista? Niillä seuduillahan se huumori kukkii tunnetusti!
EP
02.06.2006 11:32:25
Mun mielestä yhtiöiden ulkomaalaisille myyntiin ja töiden siirtämiseen halvan- työvoiman maihin pitäisi saada joku laki.
Tässäkin tapauksessa kun MTV ja sen mukana Sävelradio myytiin ruotsalaisille!
uruttaja
02.06.2006 11:37:22

Sen sais myydä Venäjälle koko Ylex:n.
pekkajau
02.06.2006 11:40:20
Sen sais myydä Venäjälle koko Ylex:n.

Eikös sitä Ylex:ää vois lähettää paksua kaapelia pitkin pelkästään ja ainoastaan tuonne Ryslandiaan niin pysyi työpaikat Suomessa mutta kaikki paska menis ryssille!
uruttaja
02.06.2006 11:41:30
Eikös sitä Ylex:ää vois lähettää paksua kaapelia pitkin pelkästään ja ainoastaan tuonne Ryslandiaan niin pysyi työpaikat Suomessa mutta kaikki paska menis ryssille!

Ideana toteuttamiskelpoinen ja lämpimästi kannatettava. Se on oikeasti huonosti toimitettua paskaa, mitä ne sieltä suoltaa.
chromazone
02.06.2006 12:33:33
Se on oikeasti huonosti toimitettua paskaa, mitä ne sieltä suoltaa.

Näissä makuasioihin liittyvissä keskusteluissa olisi kiva nähdä useammin se "minun mielestäni"...
Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä.
man9
02.06.2006 12:34:51

kävisivät allekirjoittamassa adressin osoitteessa http://www.adressit.com/savelradio

Allekirjoitettu on. Tsemiä!
chromazone
02.06.2006 12:40:15
Allekirjoitettu on. Tsemiä!

Kiitos tack!
uruttaja
02.06.2006 13:21:29
Näissä makuasioihin liittyvissä keskusteluissa olisi kiva nähdä useammin se "minun mielestäni"...

Ai niin, ei sitä aina muista. Minun mielestäni Ylex on ala-arvoinen radiokanava. Jos se olisi kaupallinen, niin nurin olisi ollut jo.
R.Syke
02.06.2006 19:35:34 (muokattu 02.06.2006 19:44:01)
Silloin, kun kuuntelen, kuuntelen paikallista tai sitten Radio-Suomea, kuten nyt.

Ja nythän pyörii tää levytoivejuttu, mikä on ihan ok näin saunassa käytyä ja kesälomaa käynnistellessä, suuta muikistellessa ja makkaroita kypsytellessä.

Sävelradion lopettaminen saa tapahtua. En itke. En kirjoita adressiin nimeä.

Jaa tosta listasta unohtu toki toi jalo ja kylmä saunakalja :)

Keu.
EP
02.06.2006 19:51:49
YleX: ää en ole kuunnellut, mutta Sävelradion genre on sopiva n.40+ , eli ei mitään jumputusta aamusta iltaan.
Riksteri
02.06.2006 22:14:03
Sävelradion lopettaminen saa tapahtua. En itke. En kirjoita adressiin nimeä.

Vanhan kuolema on uuden alku ja ehkäpä demokraattisesti valitut kansanedustajat osaavat ajatella yhteistä hyvää kokonaisvaltaisesti siten, että muutokset tapahtuvatkin vain muutosta tiedostamattaan vastustavien ennakkoluuloisten ihmisten omaksi parhaakseen.
turisija
02.06.2006 22:40:10
Joutaa lopettaan, ohtaan naula.

.. lussa, lussa.. aivan .. koko kanava, ei pärjää nykymaailimassa tuomone...
DVD
02.06.2006 22:48:27
Joutaa lopettaan, ohtaan naula.

Yleensä näin käy kun asioille ei ole tarvetta. En ole koskaan tietoisesti kuunnellut, enkä kuuntele.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)