![]() 30.05.2006 11:04:21 | |
---|---|
Eipä muistu nyt mieleen että olisi ikinä itse keikalla ollessa suurempaa tappelua juhlijoiden keskuudessa syntynyt. Otsikkoa hieman mukaillen otan tällaisen esille. Mitä jos itsellä suoraan suomeksi sanottuna Vit*ttaa ja muutenkin on huonot fiilarit ja keikalle pitäisi lähteä. Löytyykö pepsodent-hymy takataskusta välittömästi kun nouset lavalle vai oletko siellä myrtsinä mutta hoidat kuitenkin hommasi? Itse kuulun kyllä tuohon jälkimmäiseen, vaikka mä nyt kuulemma olen muutenkin varsin totinen kun soitetaan. Hymyä ja iloistamieltä pitäisi keikalle mukaan saada mutta minkä sille voi kun luoja on totiseksi tallaajaksi luonut. Tykkään kyllä esiintyä ja olla siinä värivalojenloisteessa ihmisten töllisteltävänä yleensä, mutta sellainen showmeininki puuttuu juonnoista yms. Satsaan mieluummin täysillä lauluun ja soittoon. Ei taivaaseen hevillä pääse. | |
![]() 30.05.2006 12:15:23 | |
Eipä muistu nyt mieleen että olisi ikinä itse keikalla ollessa suurempaa tappelua juhlijoiden keskuudessa syntynyt. Otsikkoa hieman mukaillen otan tällaisen esille. Mitä jos itsellä suoraan suomeksi sanottuna Vit*ttaa ja muutenkin on huonot fiilarit ja keikalle pitäisi lähteä. Löytyykö pepsodent-hymy takataskusta välittömästi kun nouset lavalle vai oletko siellä myrtsinä mutta hoidat kuitenkin hommasi? Itse kuulun kyllä tuohon jälkimmäiseen, vaikka mä nyt kuulemma olen muutenkin varsin totinen kun soitetaan. Hymyä ja iloistamieltä pitäisi keikalle mukaan saada mutta minkä sille voi kun luoja on totiseksi tallaajaksi luonut. Tykkään kyllä esiintyä ja olla siinä värivalojenloisteessa ihmisten töllisteltävänä yleensä, mutta sellainen showmeininki puuttuu juonnoista yms. Satsaan mieluummin täysillä lauluun ja soittoon. Kannattee hommata sellanen bändi, että lakkaa vi..ttamasta heti kun astuu keikkabussiin, mulla onki.Hemmetin hyvä porukka! Kukkakeppistandit rulettaa!! | |
![]() 30.05.2006 12:29:25 | |
Eipä muistu nyt mieleen että olisi ikinä itse keikalla ollessa suurempaa tappelua juhlijoiden keskuudessa syntynyt. Otsikkoa hieman mukaillen otan tällaisen esille. Mitä jos itsellä suoraan suomeksi sanottuna Vit*ttaa ja muutenkin on huonot fiilarit ja keikalle pitäisi lähteä. Löytyykö pepsodent-hymy takataskusta välittömästi kun nouset lavalle vai oletko siellä myrtsinä mutta hoidat kuitenkin hommasi? Itse kuulun kyllä tuohon jälkimmäiseen, vaikka mä nyt kuulemma olen muutenkin varsin totinen kun soitetaan. Hymyä ja iloistamieltä pitäisi keikalle mukaan saada mutta minkä sille voi kun luoja on totiseksi tallaajaksi luonut. Tykkään kyllä esiintyä ja olla siinä värivalojenloisteessa ihmisten töllisteltävänä yleensä, mutta sellainen showmeininki puuttuu juonnoista yms. Satsaan mieluummin täysillä lauluun ja soittoon. Jos ei naurata, niin ei naureta, kyllä jämpti on näin..... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. | |
![]() 30.05.2006 12:31:58 | |
Eipä muistu nyt mieleen että olisi ikinä itse keikalla ollessa suurempaa tappelua juhlijoiden keskuudessa syntynyt. Otsikkoa hieman mukaillen otan tällaisen esille. Mitä jos itsellä suoraan suomeksi sanottuna Vit*ttaa ja muutenkin on huonot fiilarit ja keikalle pitäisi lähteä. Löytyykö pepsodent-hymy takataskusta välittömästi kun nouset lavalle vai oletko siellä myrtsinä mutta hoidat kuitenkin hommasi? Itse kuulun kyllä tuohon jälkimmäiseen, vaikka mä nyt kuulemma olen muutenkin varsin totinen kun soitetaan. Hymyä ja iloistamieltä pitäisi keikalle mukaan saada mutta minkä sille voi kun luoja on totiseksi tallaajaksi luonut. Tykkään kyllä esiintyä ja olla siinä värivalojenloisteessa ihmisten töllisteltävänä yleensä, mutta sellainen showmeininki puuttuu juonnoista yms. Satsaan mieluummin täysillä lauluun ja soittoon. Näitä tilanteita on tullu ja tulee joskus satunnaisesti, joskus on tällainen kausi. Sitä nyttemmin "yrittää" ainakin olla neutraalin näköinen siellä lavalla vaikka v..tuttas ja sitten heti kympillä. Joskus aiemmin tuli "ilmaistua itteään selvemmin" nyt on tullu "lähes huomaamattomuus, mutta hiljaisuus" jo tilalle. Ei tarvi olla kummoinen asia ku menee kiviä ja kuminaa suuhun, ja siitähän tuo sitten lähtee.. Ei välttämättä vika/syy/aiheuttaja ole ees peilistä löydettävissä aina. Samat, toistuvat maneerit ei vaan välttämättä jatkuvasti innosta. Joskus yleisöstä saa inspiraation, jos sieltä sattuu saamaan vastakaikua. La keikalla vanhempi ukko teki hevitervehdyksen ja väkisinhän tuo laitto naurattamaan ja tartti vastata siihen samalla mitalla. Sitten helpotti taas. Valehtelisin jos väittäisin | |
![]() 30.05.2006 12:39:04 (muokattu 30.05.2006 12:39:25) | |
Kannattee hommata sellanen bändi, että lakkaa vi..ttamasta heti kun astuu keikkabussiin, mulla onki.Hemmetin hyvä porukka! Bändissä on hyvä henki ja yleensä keikkareissut on mukavia ei siinä mitään. Muut asiat voi joskus vi*uttaa niin paljon että bändikavereiden positiivinen energia ei riitä fiiliksiä nostamaan. Ei taivaaseen hevillä pääse. | |
![]() 30.05.2006 12:55:34 | |
Ei ole tainnut minun keikkahistoriani aikana parketilla tapella kukaan, yleensä jossain baaritiskillä tai eteisessä kahakka alkaa ja sen onkin järkkäreiden ansiosta ohi, ennen kuin kukaan ehtii tajuta mitään. Sen sijaan joissain paikoissa on kaatunut kaiutin joskus tanssiparin rymähdettyä humpan pyörteissä lauteille..Usein tätä tapahtuu sellaisissa paikoissa, joissa ei ole kunnon kaiteita lavan edessä tai lava on tanssijoiden kanssa lähes samalla tasolla.=) Joskus olen toisella kädellä pitänut mikkiä laulaessani ja toiselle kädellä tyrkkinyt liian lähelle horjahtaneita tanssijoita takaisin omalle alueelleen..En yhtään kyllä muista missä.. Multa itseltä ärripurri kyllä lähtee jo melkein samalla ovenavauksella kuin tuleekin.Hymy irtoaa keikalla, joskus enemmän, joskus vähemmän.Fiilis kai riippuu aika paljon paikan tunnelmasta ja ihmisistä. Tekohymyn makua oli joulun 1999 ja uudenvuoden 2000 jälkeen keikoilla kun isä kuoli liikenneonnettomuudessa viikkoa ennen joulua.Oon tänäkin päivänä ylpeä itsestäni,että pystyin tekemään sovitut keikat.. En laula nuoteista.Laulan rahasta! | |
![]() 30.05.2006 13:01:39 (muokattu 30.05.2006 13:02:23) | |
Tekohymyn makua oli joulun 1999 ja uudenvuoden 2000 jälkeen keikoilla kun isä kuoli liikenneonnettomuudessa viikkoa ennen joulua.Oon tänäkin päivänä ylpeä itsestäni,että pystyin tekemään sovitut keikat.. Isäni kuoli v.1987 Juhannuspäivänä väkivallan uhrina. Sain seuraavana aamuna soiton tapahtuneesta. Illalla keikalle humpanrutkutukseen oli vain lähdettävä. | |
![]() 30.05.2006 13:06:12 | |
Kerran Vaasassa pikkujoulujen aikaan heppu pisti toista lahjakkaasti turpaan aivan esiintymiskorokkeen edessä. Meillä oli juuri menossa hurrihumppaa "Kauneimmat hetket ...". Meinasi vähän hymyilyttää :) Humppaa tai soita humppaa | |
![]() 30.05.2006 13:09:07 | |
Isäni kuoli v.1987 Juhannuspäivänä väkivallan uhrina. Sain seuraavana aamuna soiton tapahtuneesta. Illalla keikalle humpanrutkutukseen oli vain lähdettävä. "Työterapia" on hyväksi tuollaisessa tilanteessa. Ei merkittävääkään menetystä tarvitse 24/7 murehtia. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't | |
![]() 30.05.2006 13:14:46 | |
"Työterapia" on hyväksi tuollaisessa tilanteessa. Ei merkittävääkään menetystä tarvitse 24/7 murehtia. Näinhän se menee. Mulla on vaan tapana mennä liiaksikin tunteilla mukaan musiikkiin ja lauluun ja siksipä piti kyllä tuossa tilanteessa tosissaan vääntää tunnepuolen OFF-nappia,ettei kesken millenium-bileiden ala itkeä kuin pesusieni lavalla.=) Parasta "työterapiaa" silloin olivat pienet lapset, jotka pitivät kyllä huolta siitä, että aamuisin oli vaan noustava sängystä ja tehtävä arkirutiinit hammasta purren. En laula nuoteista.Laulan rahasta! | |
![]() 30.05.2006 13:34:44 (muokattu 30.05.2006 13:39:08) | |
En usko, että lähtisin, vastaavassa tilanteessa. Jokaisen henk.koht. asia, meillä kuoli kitaristi -78 ja keikalle mentiin seuraavana päivänä samaan paikkaan, missä se oli tapahtunut. Pakko ei olisi ollut (force majeur) ja ohjelmatoimistostakin olisivat hommanneet toisen bändin tilalle, itse en olisi lähtenyt mutta kun muut oli sitä mieltä, että mennään niin.. :/ | |
![]() 01.06.2006 13:41:48 | |
Seitsemän kertaa seitsemän tai Tsingis Khan vois mennä aika hyvin turpaanvedon taustamusana. Hullujenhuoneelta ei hauskuus lopu.
www.strangefruit-band.com | |
![]() 01.06.2006 16:45:39 (muokattu 01.06.2006 16:46:39) | |
james bondin teema siitä torvinostatuksesta eteenpäin | |
![]() 02.06.2006 17:35:35 | |
Kyllä se joskus varsinki jos kank-esa painaa päälle, niin hymy ei irtua, ei sitte millään. Mutta hei, messua tullee senki eestä! katteleppa ihte | |
![]() 02.06.2006 18:01:19 | |
Seitsemän kertaa seitsemän tai Tsingis Khan vois mennä aika hyvin turpaanvedon taustamusana. Bonanzan tunnari sopii myös. | |
![]() 02.06.2006 18:06:15 (muokattu 02.06.2006 18:06:47) | |
Bonanzan tunnari sopii myös. ...vaan seuraavaksi vois kokeilla a) Baby Elephant Walk'ia...? b) Don't Worry Be Happy'a...hah? | |
![]() 02.06.2006 20:24:49 | |
En usko, että lähtisin, vastaavassa tilanteessa. Jokaisen henk.koht. asia, meillä kuoli kitaristi -78 ja keikalle mentiin seuraavana päivänä samaan paikkaan, missä se oli tapahtunut. Pakko ei olisi ollut (force majeur) ja ohjelmatoimistostakin olisivat hommanneet toisen bändin tilalle, itse en olisi lähtenyt mutta kun muut oli sitä mieltä, että mennään niin.. :/ Kun minun lapseni kuoli niin parin tunnin varoitus ajalla kaverit hommas tuuraajan. sanoin että tänään ei oikein keikkahommat maistu ja voi olla että lähden kesken illan meneen. Saivat hommattua tuuraajan, enkä olis kyllä voi voinutkaan tehdä hommia muutamaan iltaan. Kun menin seuraavalla viikolle keikalle (tuttu paikka)tutut ottivat vastaan hienosti ja olivat suruissaan mutta muutamat kiersivät kaukaa ja välttelivät. Ymmärsin myöhemmin sen että he pelkäsivät itse omaa reaktiotaan ja sitä mitä sanoisivat. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 02.06.2006 20:36:54 | |
Kun minun lapseni kuoli niin parin tunnin varoitus ajalla kaverit hommas tuuraajan. sanoin että tänään ei oikein keikkahommat maistu ja voi olla että lähden kesken illan meneen. Saivat hommattua tuuraajan, enkä olis kyllä voi voinutkaan tehdä hommia muutamaan iltaan. Kun menin seuraavalla viikolle keikalle (tuttu paikka)tutut ottivat vastaan hienosti ja olivat suruissaan mutta muutamat kiersivät kaukaa ja välttelivät. Ymmärsin myöhemmin sen että he pelkäsivät itse omaa reaktiotaan ja sitä mitä sanoisivat. No huhhuh. Tuo tunne tuli tutuksi, kun huomenna lakitettava nuorimmaiseni sairasti vakavaa sairautta 90-92. Silloinkin monet tutut välttelivät, koska eivät tienneet miten päin pitäis olla. Valitettavasti ne jäivät sitten sinne unholaan. Ehkä ne eivät olleet oikeita ystäviä. Loppuvuodesta 90 aloin tekemään keikkaa, se vei ajatukset sopivasti mukavammille vesille. | |
![]() 02.06.2006 20:47:52 | |
Jaa-a. Kyllä se kyynisyys taitaa astua monellakin peliin ennen pitkää. Silti: Kuoleminen on osa elämää. | |
![]() 02.06.2006 20:50:13 | |
No huhhuh. Tuo tunne tuli tutuksi, kun huomenna lakitettava nuorimmaiseni sairasti vakavaa sairautta 90-92. Silloinkin monet tutut välttelivät, koska eivät tienneet miten päin pitäis olla. Valitettavasti ne jäivät sitten sinne unholaan. Ehkä ne eivät olleet oikeita ystäviä. Loppuvuodesta 90 aloin tekemään keikkaa, se vei ajatukset sopivasti mukavammille vesille. Me ihmiset ollaan siitä ihmeellisiä, ettei tiedetä miten toimia ääritilanteissa, usein riittäisi se , että oltaisiin, ei siinä suuret puheet merkitse.. Erittäin suuria asioita ihmisille tapahtuu, joutuu niitä nieleksimään jokainen vuorollansa. MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)