BigPapa 26.05.2006 12:51:05 | |
---|
rokki on vaa sellast jo tehtyjen biisien kopioimist vaa tykkä'nää.. Tohon selvennystä ja musiikkinäytettä kehiin... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Martso 26.05.2006 12:53:14 (muokattu 26.05.2006 12:56:19) | |
---|
Tohon selvennystä ja musiikkinäytettä kehiin... Älä BP jaksa dropata ja provosoitua. Kyllä sie oot nyt jo nähny mikä täällä on meininki, ei se siitä muutu miksikään. :) |
TiVe 26.05.2006 12:54:28 | |
---|
Moi. Eli kysyisin arvoisilta(toivottavasti) tulevilta kolleegoilta otsikossa mainittua kysymystä. Itselläni se tapahtui syksyllä 2002.... Enpä sanoisin, että kohdallani on kysymys rakkaudesta, mutta kyllä mulla kiinnostus tanssimusaan on lähtenyt tanssimisen kautta. Nykyään tanssimusiikki on paljon enemmän kuin humppa, valssi, vango,.. kyllä keikoilla vedetään musaa laidasta laitaan. -TiVe- |
ÄM 26.05.2006 12:59:10 | |
---|
Meikä on meidän "hää"-bändissä vissiin ainut, joka oikeesti tykkää soittaa tanssimusaa. Nykyään tosin on ruvennu ilmenemään, muissakin samoja merkkejä; jätkät oikein välillä ehdottelee, että haluis soittaa sen ja sen tanssibiisin jne, eli hyvään suuntaan mennään. Mä oon aina ollu iskelmädiggari ja sitä kautta siitä samasta biisien tunnelmasta nauttii soittaessakin, vaikka periaatteessa se mitä tykkään soittaa ja mitä kuunnella on kaksi aivan eri asiaa. Ei kai Jenkkis sentään, kattokaa nyt aina ensin profiilista rekisteröitymis aikaa ym. Toki jos Jenkka on ollut niin ovela, että on jo vuosia sitten luonut valmiiksi vara-miniä, niin sehän vasta ovelaa oliskin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Tankero 26.05.2006 12:59:49 | |
---|
Kuhilas, oikeasti, mitä vitun palautetta tässä nyt on tullu? Asia erikseen, jos Jenka on tullu takasin. Rinsessahan alkoi heti itkeen WW:n kommentista. Varmasti, vissiin. |
BigPapa 26.05.2006 13:00:46 (muokattu 26.05.2006 13:01:02) | |
---|
Älä BP jaksa dropata ja provosoitua. Kyllä sie oot nyt jo nähny mikä täällä on meininki, ei se siitä muutu miksikään. :) No noinhan se on....asenteita vois toki hiukan tarkistaa, jos mahdollista, sitä kun itse on soitellut kaikenlaista, niin jotenkin ei tälläinen yksisilmäisyys aina aukee...; / Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
ÄM 26.05.2006 13:01:20 | |
---|
Rinsessahan alkoi heti itkeen WW:n kommentista. No kun ei tunne porukoita, otaksun. Tostahan syttyis täys sota monilla muilla palstoilla. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Martso 26.05.2006 13:01:53 | |
---|
Rinsessahan alkoi heti itkeen WW:n kommentista. WW:n kommentit ei yleensä ole palautetta, vaan just kommentointia. Ei vaan, tää TM on välillä lievästi sanottuna hyvinki sisäänlämpiävä paikka. |
Tankero 26.05.2006 13:04:44 | |
---|
WW:n kommentit ei yleensä ole palautetta, vaan just kommentointia. Ei vaan, tää TM on välillä lievästi sanottuna hyvinki sisäänlämpiävä paikka. No okei, käsitteet pitäis muistaa määritellä. Miten niin välillä? Piiri pieni pyörii. Varmasti, vissiin. |
Rakkauden Prinsessa 26.05.2006 13:06:10 | |
---|
Eikö tuollainen tablettien ehdottelu ole enemmänkin haukkumista kuin palautteen antamista? Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne.
Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6 |
Tankero 26.05.2006 13:09:28 | |
---|
Eikö tuollainen tablettien ehdottelu ole enemmänkin haukkumista kuin palautteen antamista? Siitäpä voit sopia keskenäs. Täällä on eräillä henkilöillä vähän eidiplomattinen tyyli ilmaista itseään. Varmasti, vissiin. |
ÄM 26.05.2006 13:20:19 | |
---|
Siitäpä voit sopia keskenäs. Täällä on eräillä henkilöillä vähän eidiplomattinen tyyli ilmaista itseään. Nii, eikä ne pahaa tarkoita, ainakaan ihan hirveen pahaa. Kyllä täältä sopasta aina pystyy sen sanomankin seulomaan, lukee vaan ne kommentit, joilla on itselle arvoa. Mutta TM-palstan persoonallisuuden tekee justiin mm. WW:n kommentit ja jos ei kyydissä kestä, niin seuraavalla asemalla pois. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
KoskPaavo 26.05.2006 13:54:02 | |
---|
Mä aattelin ottaa uudeksi alter-egoksi nimim. "silkkiperse" ja sitten heittäytyä naiiviksi alottelijaksi ja sitten loukkaantua kovin kaikesta. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Sandy 26.05.2006 13:55:03 | |
---|
Eikö tuollainen tablettien ehdottelu ole enemmänkin haukkumista kuin palautteen antamista? Se oli hjyymoria, jy nou? Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
ÄM 26.05.2006 14:06:54 | |
---|
Mä aattelin ottaa uudeksi alter-egoksi nimim. "silkkiperse" ja sitten heittäytyä naiiviksi alottelijaksi ja sitten loukkaantua kovin kaikesta. Aivan loistava idea. Sitten vois perustaa yhden nimimerkin ihan vaan vittuilua varten, joka vaan vittuilis, eikä puhuis yhtään asiaa. Ja yks vois olla semmonen säälin kerääjä. Sais sanoo ihan mitä vaan, eikä oma ykkös nimimerkki tahraantuis (jos se nyt enää on pelastettavissa). Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
TiVe 26.05.2006 14:11:35 | |
---|
....Ei vaan, tää TM on välillä lievästi sanottuna hyvinki sisäänlämpiävä paikka. ...mitä suurimmassa määrin... |
uruttaja 26.05.2006 14:21:46 (muokattu 26.05.2006 14:22:23) | |
---|
...mitä suurimmassa määrin... Höpö höpö. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jos joku kiipparistipalstalla pääsääntöisesti kirjoittava kirjoittaa tänne, niin sille vastataan ja sen kirjoituksia kommentoidaan ihan tuosta noin. Mutta jos esim. minä kirjoitan kiipparistipalstalle, niin eipäs aiheuta minkäänlaista liikettä. Se on oikea sisäpiirikerho. HOHO. Jos näistä mnetin, tai varsinkaan tm-palstan, jutuista vetää herneen nenään, niin ei tällä alalla pärjää. Tulee liimataisen kanssa viimeistään paska housuun. |
M.i.k.key 26.05.2006 14:26:05 | |
---|
Höpö höpö. Ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jos joku kiipparistipalstalla pääsääntöisesti kirjoittava kirjoittaa tänne, niin sille vastataan ja sen kirjoituksia kommentoidaan ihan tuosta noin. Mutta jos esim. minä kirjoitan kiipparistipalstalle, niin eipäs aiheuta minkäänlaista liikettä. Se on oikea sisäpiirikerho. HOHO.
Höpö höpö ittelles! Möllisty! |
isojussi 26.05.2006 14:34:43 | |
---|
WW:n kommentit ei yleensä ole palautetta, vaan just kommentointia. Ei vaan, tää TM on välillä lievästi sanottuna hyvinki sisäänlämpiävä paikka. HOHO - sähän loivaa tekstiä pistät. "Toijalan rautatieasemalta kuului hajanaista kommentointia..." Mutta asiaan: Mulle ainakin tanssimusaa sisältyy valtava määrä äärimmäisen hienoo musaa, joita on kerrasta toiseen yhtä upeeta vetää. Mä oon kotona pienestä pitäen saanu kuulla OIKEITA alan huippuja, Malmsteenia, Virtaa, jne. Oon aina tykänny hyvistä iskelmistä. Pikkupoikana lempimusaani oli Valittujen palojen "kasettipino", jossa oli ykköshittejä eri vuosikymmeniltä - taisi alkaa jostain 40-luvulta. Siinä tuli tutuksi niin Perry Como, kuin Carpenterskin. Toki Elvis oli puolijumala ja Easy Livingiä huudatettiin mankasta. Se, että moni wanhemman polwen edustaja on turhauttanut itsensä tanssimusiikilla, on ihan heidän oman mielikuvituksen ja viitseliäisyyden puutteiden vika. Me keski-iän korvalla olevat tai vähän nuoremmat (niinku vaikka Martzo) ei olla niin fakkiutuneita ja meillä on enemmän rohkeutta kokeilla ja vetää tanssikeikalla monipuolisempaa musaa. Kohta tulee turpaan..... Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
AnselmiMaa 26.05.2006 14:40:37 | |
---|
reilu meininki. Ittestään tykkääminen ei oo heikkous. |