Aihe: Minäkin haluan tanssimuusikoksi
1 2 3
vanhami
25.05.2006 01:06:36
Kiitos, Elli. :) Tai sitten rohkaistun joku päivä laittamaan ilmoituksen johonkin palstalle. "Haitaristi etsii bändiä. Ei minkäänlaista kokemusta. Tuo nuotit, minä soitan. Yhteydenotot nimimerkille Mikä ihmeen midi?" ;)

Tuohon miinaan ei kannata astua, nimim kokemusta on. Tulee meinaan aika värikkäitä kontakteja...

Toisaalta nykyinen lepäbändi löytyi juuri noin.

Ota tästäkin ny sitte selkoa.
jeppeq
25.05.2006 05:31:41
Niin, unohdin mainita, että tämä on myös yksi ongelma. Eli keskeltä Keski-f*cking-Pohjanmaata, lähimpään kaupunkiin lähes sata kilometriä ja sielläkin on ehkä noin yksi tanssiravintola. :) Ei silti, kyllähän nykyisillä kulkuvälineillä pitkäkin matka taittuu rattoisasti. Mutta joo, siis vastauksena: Keski-Pohjanmaalta.

Tuleppa pölisemään kaarelliseen hoviin ens lauantakiehtoona, puhutaan viisaita :)
Valehtelisin jos väittäisin
Landola59
25.05.2006 12:10:11
Niin, unohdin mainita, että tämä on myös yksi ongelma. Eli keskeltä Keski-f*cking-Pohjanmaata, lähimpään kaupunkiin lähes sata kilometriä ja sielläkin on ehkä noin yksi tanssiravintola. :) Ei silti, kyllähän nykyisillä kulkuvälineillä pitkäkin matka taittuu rattoisasti. Mutta joo, siis vastauksena: Keski-Pohjanmaalta

Etpä ole ainoa. Mistä päin keskipohjanmaata tarkalleen? Kannuksessa asustaa hän. Lampin lavalle omaa showta vetämään.
Kaikki oikeudet kirjoitusvirheisiin pidätetään.
stagestar
25.05.2006 13:02:29
Aune voi olla ihan oikeakin.

Toki! kyllä !
rok rok !!!
isojussi
25.05.2006 21:51:49
Parasta olis tosiaan päästä jonkun kehiä tuntevamman bändiin ja päästä "vanhan mestarin" opastamana tulkitsemaan Kusenpolttamat 1 - 15.

Itse oon aikoinaan aloittanu kaiken maalman vanhijen ukkojen haitaripartioissa, eikä siitä pitkässä juoksussa ole haittaakaan ollut vaan päinvastoin, kun on muistanut jatkuvasti pyrkiä etiäpäin.
Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö"
Puavali
25.05.2006 23:26:34
... Haluan tanssimuusikoksi...

Elä menetä toivoasi, sillä tuosta voi parantua!
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
WanhaWetäjä
26.05.2006 00:53:35 (muokattu 26.05.2006 00:55:33)

Elä menetä toivoasi, sillä tuosta voi parantua!

HOHO!Toi oli hyvä!

Mä olen nähnyt tän kuvion nyt ja tasan tarkkaan tarpeeksi perinjuurin että vihdoinkin ymmärsin lopettaaa hutunsoittamisen,tai ainakin vähensin ihan minimiin(1-2keikkaa/kk),kaipuuta ei ole jäänyt,pari kitaraakin kiikutin kaniin turvaan,ettei vaan tulis myytyä poies...varmaan vois ton kiipparinkin kiikuttaa...miksei bassonkin:-)

Vois ainakin kieltäytyä tuurauksista kun ei oo kamoja,HOHO!Toki se basistin pesti yy kaa koo "Mikä laatikko...?DEESTÄ!"Ok!!...haitaripartiossa kiinnostaa aina,siis keikka/vko pohjalta ;-)

Kyllä tänä päivänä kannattaa katella ihan muita juttuja,tuo tanssikuvio kuolee käsiin,ainakin kapakeissa,sen tietää kaikki asianomaiset eli soittajat jotka kapakoissa (huttu)keikkaa tekevät suht tuntemattomilla perusbändeillä,melko hiljaista on,vai mitä ootte mieltä?

Mun totaalista lopettamispäätöstäni edesauttoi edellinen keikka...oli niin witun kova kiipparisti että mä ajattelin että jos sillä on huonosti keikkaa niin woi wittu!!

Kuin myös tajusin sen että mä en ikinä voi tulla niin hyväksi soittajaksi että oisin omaan soittooni tyytyväinen,joten paree lopettaa ennen varsinaista raakiksi tulemista :-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
bluesteel
26.05.2006 11:03:15

Itekin voisin tehdä humppakeikkaa. Oiskohan basistille kysyntää? En kyllä omista autoa enkä edes vahvistinta...
uruttaja
26.05.2006 11:05:14
Itekin voisin tehdä humppakeikkaa. Oiskohan basistille kysyntää? En kyllä omista autoa enkä edes vahvistinta...

Kitaristille olis.-
Rakkauden Prinsessa
26.05.2006 12:24:24
haitaripartiossa kiinnostaa aina,siis keikka/vko pohjalta ;-)

Anteeksi tietämättömyyteni mutta mikä on haitaripartio? Kuulostaa hassulta termiltä josta voi helposti saada hassuja kaksoismerkityksiä:)
Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne. Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6
EP
26.05.2006 12:31:28
HOHO!Toi oli hyvä!

Mä olen nähnyt tän kuvion nyt ja tasan tarkkaan tarpeeksi perinjuurin että vihdoinkin ymmärsin lopettaaa hutunsoittamisen,tai ainakin vähensin ihan minimiin(1-2keikkaa/kk),kaipuuta ei ole jäänyt,pari kitaraakin kiikutin kaniin turvaan,ettei vaan tulis myytyä poies...varmaan vois ton kiipparinkin kiikuttaa...miksei bassonkin:-)

Vois ainakin kieltäytyä tuurauksista kun ei oo kamoja,HOHO!Toki se basistin pesti yy kaa koo "Mikä laatikko...?DEESTÄ!"Ok!!...haitaripartiossa kiinnostaa aina,siis keikka/vko pohjalta ;-)

Kyllä tänä päivänä kannattaa katella ihan muita juttuja,tuo tanssikuvio kuolee käsiin,ainakin kapakeissa,sen tietää kaikki asianomaiset eli soittajat jotka kapakoissa (huttu)keikkaa tekevät suht tuntemattomilla perusbändeillä,melko hiljaista on,vai mitä ootte mieltä?

Mun totaalista lopettamispäätöstäni edesauttoi edellinen keikka...oli niin witun kova kiipparisti että mä ajattelin että jos sillä on huonosti keikkaa niin woi wittu!!

Kuin myös tajusin sen että mä en ikinä voi tulla niin hyväksi soittajaksi että oisin omaan soittooni tyytyväinen,joten paree lopettaa ennen varsinaista raakiksi tulemista :-)

Kuulostaa kyllä siltä, että oot jo kaikkesi antanu tanssimusiikkiin.
Ei ku hyviä eläkepäiviä vaan! :)
BigPapa
26.05.2006 12:38:56 (muokattu 26.05.2006 12:39:48)

Kuulostaa kyllä siltä, että oot jo kaikkesi antanu tanssimusiikkiin.
Ei ku hyviä eläkepäiviä vaan! :)

Pelle se vaan p..kaa jauhaa täällä.Mulla tuli humpanveivausmittari täyteen jo 1980...sen jälkeen onkin ollu hauskaa kun on soittanut sitä mistä ihan ite pitää eli rockia ja bluesia yms.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Aune
28.05.2006 18:20:54
Mulla tuli humpanveivausmittari täyteen jo 1980...sen jälkeen onkin ollu hauskaa kun on soittanut sitä mistä ihan ite pitää eli rockia ja bluesia yms.

Siinäpä se, mutta mulla kun ei ole edes ollut vielä mahdollisuutta kokeilla tuota humpanveivaamista. Sitä paitsi ennemmän mä humpasta tykkään kuin rockista ja bluesista. Eikä niitä paljon haitarilla vedellä. Tai siis jotkut vetää, mutta se nyt ei ainakaan ole meikäläisen juttu.

Tänne oli tullut vaikka kuinka paljon viestejä sen jälkeen kun poistuin maisemista. Mitä tarkoittaa että jenkka haiskahtaa? Onko se joku insaidertermi?
Elämässä on tärkeää vain rakkaus ja haitarinsoitto. Eikä välttämättä tuossa järjestyksessä.
R.Syke
28.05.2006 18:23:52
Onhan siellä se Ropos-Jussi, sehän vois tietää noista bändeistä, Soinista on mies.

Prh. Roponen on OMB-miähiä nykyisin (veljensä kanssa)!
Aune
28.05.2006 18:23:55
Etpä ole ainoa. Mistä päin keskipohjanmaata tarkalleen? Kannuksessa asustaa hän. Lampin lavalle omaa showta vetämään.

No siitä toisesta K-P:n seutukunnasta. Ei mua haittaa, mennään vaan. ;)
Elämässä on tärkeää vain rakkaus ja haitarinsoitto. Eikä välttämättä tuossa järjestyksessä.
EP
28.05.2006 18:30:34 (muokattu 28.05.2006 18:32:23)
Suattaapi olla vähä vii...llakin ossuutta asijjaan, se jenka haisomine tarkottaa, että eppäillee ettet sie ookkaa "aune" vaan iha yks' toinen.. :)
Aune
28.05.2006 18:38:35
Laitappa Pohjoisartistien ilmoitustaululle mainos itestäsi. Siellä taitaa olla nytkin yksi haitaristin paikka auki.

Näyttää aivan liian rohvessionaaliselta. Ei tuonne kehtaa laittaa ilmoitusta, jossa sanotaan ettei minkäänlaista keikkakokemusta. Siinä hanuristi-ilmoituksessa haettiin just midihanuristia.
R.Syke
28.05.2006 18:43:21
Näyttää aivan liian rohvessionaaliselta. Ei tuonne kehtaa laittaa ilmoitusta, jossa sanotaan ettei minkäänlaista keikkakokemusta. Siinä hanuristi-ilmoituksessa haettiin just midihanuristia.

Ettei minihanuristia?
Aune
28.05.2006 18:45:41
Suattaapi olla vähä vii...llakin ossuutta asijjaan, se jenka haisomine tarkottaa, että eppäillee ettet sie ookkaa "aune" vaan iha yks' toinen.. :)

Hehee, kiitos tulkkauksesta. :) No ei mun nimi oikeasti Aune oo. Narrasin. Se on vaan mun lempinimi. Aika eksoottisia nimiä täällä on porukalle annettu, jos jokainen toimii ristimänimellään. ;)
Aune
28.05.2006 19:01:43
Parasta olis tosiaan päästä jonkun kehiä tuntevamman bändiin ja päästä "vanhan mestarin" opastamana tulkitsemaan Kusenpolttamat 1 - 15.

Mä uskon myös, että tämä olis varmasti se paras juttu tässä tilanteessa. Toivottavasti napsahtaa. Kyllä mä vielä sen ilmoituksen johonkin lykkään jos en muuten löydä "vanhoja mestareita". Yhdellä tutulla on onneksi tanssibändejä välittävä ohjelmatoimisto. Sekin käski laittaa sivuilleen ilmoituksen. Kivempi olis, kun joku esittelis suoraan naamatusten että hei, tässois tämmönen ihminen, se soittaa haitaria.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)