Aihe: humpparumpali
1 2 3 4 58 9 10 11 12
baron
21.05.2006 23:07:23

Eiköhän hyvällä rumpalilla (humpalla tahi ilman) ole taimi kohallaan, tyylitajukin olisi hyvä olla sekä nuotinlukutaito mukavaa. Ja sitten vielä kun osaisi laulaa ja olisi muutenkin mukava mies eikä pahemmin piereskelisi ja tarjoo kaikille aina oluet jne...Hei. Kuvasin juuri itseni paitsi se taimi, tyylitaju, nuotinlukutaito, laulutaito, mukavuus, piereskely ja oluen tarjoilu, mutta muuten kuin juuri minä.

Mä en tiedä mitä hienouksia te vaaditte, mutta jos humpparumpali vetäisi oikealla hetkellä ja humppabasisti samaan aikaan oikean sävelen, niin se riittäisi mulle humppakompiksi.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
paice60
21.05.2006 23:09:36
Mä en tiedä mitä hienouksia te vaaditte, mutta jos humpparumpali vetäisi oikealla hetkellä ja humppabasisti samaan aikaan oikean sävelen, niin se riittäisi mulle humppakompiksi.

No vaatimattomana miehenä en kauheasti kehtaisi kehua, mutta HELEVETIN kova jätkä olen.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
EP
21.05.2006 23:16:45

Tämä on tullut kyllä huomattua useiden kiipparistien ( ja haitaristien)kanssa soittaessa. :)
paice60
21.05.2006 23:17:17
Tämä on tullut kyllä huomattua useiden kiipparistien ( ja haitaristien)kanssa soittaessa. :)

Aika paha että on melkein hyvä.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
Timi
22.05.2006 07:33:15

Humpparumpali vetäisee aina oikealla hetkellä!
Kylmän viileesti!
Sertzo S
22.05.2006 08:41:39
Humppa taittuu aina ainakin bassolla stanan hyvin, vaikka en ole koskenut koko soittimeen aikoihin. Haitarinsoittoni on kyläpelimannin rutstaitutaa tasoa, josta kuitenkin humpan tunnistaa vaivattomasti. Hyvä rumpali onkin sitten basistin paras ystävä.
Tunnen joitain oivia kalvotaiteilijoita. :)
KoskPaavo
22.05.2006 09:14:42 (muokattu 22.05.2006 09:16:21)
Mun mielestä nuo pomppivat polkkaa tuolla videolla
Hyvä humpparumpali lyö sekunnilleen oikein, näin eräs turakainen analysoi
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
baron
22.05.2006 09:43:53 (muokattu 22.05.2006 09:45:49)

No jos sekunnin tarkkuus riittää, niin kaikki humpparumpalithan on hyviä.

Edit: Ihan huvikseen, tempo 120, kaksi iskua sekunnissa ja ne pitäisi saada osumaan oikealle sekunnille.
Tohon mäkin pystyisin.
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't
Fuzzy Boner
22.05.2006 09:48:18
Rumpalin pitää pystyä soittamaan samat jutut hiljaa. Hiljaa soittaminen on mulle tärkeimpiä juttuja rumpalilla. Tietty soiton pitää olla timanttia, mut sehän on itsestäänselvää.
MÖLLISTY
baron
22.05.2006 09:49:30

Rumpalin pitää pystyä soittamaan samat jutut hiljaa. Hiljaa soittaminen on mulle tärkeimpiä juttuja rumpalilla. Tietty soiton pitää olla timanttia, mut sehän on itsestäänselvää.

Mun rumpali pystyy!
Sillon sähkörummut ja mastervolyymia vaan lounaaseen.
TiVe
22.05.2006 10:20:08

Totta..."Suomalainen Humppa-tanssi" oli polkkaa. Siinä nähdään, että
kaikkeen painettuun sanaan ei kannata luottaa.

-T-
jon lord
22.05.2006 10:38:18

Ihan samoilla linjoilla. Täällä keski-Suomessa on eräs joka pystyy soittamaan hiljaa mutta tanakasti samalla. Kiva olla lavalla kun komppi tulee tanakasti mutta pää ei soi viikkokausia keikan jälkeen.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Sertzo S
22.05.2006 10:41:21
Totta..."Suomalainen Humppa-tanssi" oli polkkaa. Siinä nähdään, että
kaikkeen painettuun sanaan ei kannata luottaa.

-T-

M. A. Numminen sanoi jossain haastattelussa, että suomalaiset rock-muusikot soittavat jenkkaa, mutta eivät valtaosin tajua sitä. Tämän kertomani vapaan referaatin lausumastaan muistaakseni olen säilönyt jollekin c-kasettinauhoistani kokoelmiini.
EP
22.05.2006 11:02:52
Mun rumpali pystyy!
Sillon sähkörummut ja mastervolyymia vaan lounaaseen.

Sähkörummut on ihan jees!
Eddy
22.05.2006 11:12:32

Varustettuna sähkötuolilla...
Koskettelen soittimia...
veeka
22.05.2006 11:41:15

Ei prk! Perusteluja.
"ei vaivaa kiire, ei dressi"
uruttaja
22.05.2006 11:46:04
Ei prk! Perusteluja.

Komp. Kovasti. ei tarvii perusteluja.
KoskPaavo
22.05.2006 11:48:52
Ei prk! Perusteluja.

Asiahan ei tietysti minulle kuulu (M. Niemi), mutta jos sähkökitara on ihan jees ja sähköpiano on myös niin miksei sähkörummut.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Timi
22.05.2006 11:54:21
Asiahan ei tietysti minulle kuulu (M. Niemi), mutta jos sähkökitara on ihan jees ja sähköpiano on myös niin miksei sähkörummut.

Juh!Ja nestekaasukäyttöiset urut!
Kylmän viileesti!
jjussila
22.05.2006 12:18:15
Juh!Ja nestekaasukäyttöiset urut!
Eiks se riitä, että moni urkuri toimii nesteellä...
... ja kyllä jämpti on näin!?..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)