baron 21.05.2006 12:26:15 | |
---|
Pientä vinoilua huomaan. Baron korjaa. ;) Baron ei ole leikkinyt "Suomen kielen" korjaajaa kun ei narut riitä! Oon joskus kuvitellut osaavani kirjoittaa suomea, mutta kun nähnyt tekstini kielentarkastajan jäljiltä, luulot menneet. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Kumiankka 21.05.2006 12:53:47 | |
---|
Floikka ja lukot, tällaisia hevitiluttajan kitaroita on aika paljon näkynyt tanssibändien kitaristeilla. Tosi keikkahirmuilla on useimmiten joku uudehko tarjouksesta ostettu edullisempi korealainen kopiokitara kuin joku "vintage" kitara, ei haittaa roudauskolhut tai jos kitara varastetaan tai pitää jättää yöksi pakkaseen peräkärryyn. |
WanhaWetäjä 21.05.2006 21:53:11 | |
---|
Gibson Les Paul Heritage Std -80,SRV Model Fender Stratocaster + E.C Model neck valkoisella pleksillä ja sitten vielä E.C Model Fender Stratocaster.Ibanez Concorde akustinen 70-luvun alusta ja Manuel Rodriguez nylonkielinen.Basso on Squierin Japan vintage eli JV 80-luvun alkupuolelta... Hoho... Eikö siihen bluestyylin noin kahteen riffiin riittäis vaikka ukulele,perkelele....HOHO! Oikeesti,huttumusaan rittää ihan hyvin yks kitara,sitä pitää vaan osata soittaa :-) Ostan Casion kun täytän 50v... |
baron 21.05.2006 22:19:17 | |
---|
Oikeesti,huttumusaan rittää ihan hyvin yks kitara,sitä pitää vaan osata soittaa :-) Tässä mä säestän WW:tä. Tää on kitarapalstalle off-topicia, mutta mua (OK, en ymmärrä mistään mitään) jotenkin korpee, kun kiipparistit puhuu vain soundeista, musta soundeista viis, tärkeämpää olisi osata soittaa. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Riksteri 21.05.2006 23:00:15 | |
---|
Laura Voutilainen: Ihmisiähän me kaikki ollaan |
EP 21.05.2006 23:57:45 | |
---|
Eikös rock-musiikissa ainakin: "ihan sama millä sitä paskaa lapioi". |
WanhaWetäjä 22.05.2006 02:20:33 | |
---|
Eikös rock-musiikissa ainakin: "ihan sama millä sitä paskaa lapioi". No aiwan varmasti, jos SINÄ olet lapiomiehenä!!! HOHO! Ostan Casion kun täytän 50v... |
Tomtom 22.05.2006 10:26:41 | |
---|
Minä melon enimmäkseen Stratolla, omasta mielestä hyvällä sellaisella. Haaveissa olis joku ohutkoppainen puoliakustinen tyyliin 335- bigsbyllä. Aikaisemmin Gretsch Tennessee rose oli melko lyömätön soundin puolesta, mutta sitä ei oikein uskaltanut ottaa mukaan joka paikkaan retuutettavaksi. Mulla oli joskun aikaisemmin Epin Wildkat P90 mikeillä, Les Paulin kokoinen puoliontto runko ja bigsby. Se oli itseasiassa aika oiva laite kaikenmoiseen soittoon. Niitä kannattaa vilkuilla kanssa. Samaa mieltä muiden kanssa, yks monipuolinen kitara hyvällä tyylitajulla maustettuna riittää..Sellanen millä on itsestä mukava .."lapioida". "Less is less- more is more. The idea that less is more is illogical." Y.J.M. |
EP 22.05.2006 11:20:44 | |
---|
No aiwan varmasti, jos SINÄ olet lapiomiehenä!!! HOHO! OHO! Mä oon saanu WW:n vihaiseksi! Toi oli kyllä lainaus Albert Järvisen lauseesta, kun siltä kysyttiin mitä kitaroita se omistaa. :) Mulla oli Fenderin Telecaster -69, mutta myin sen muutama vuosi sitten, nyt on halppis Ibanez jossa midimikki, soundeja löytyy laidasta laitaan: nylonkielistä klassista, akustista teräskielistä, steelkitara, sähkökitaroita jne.. Itse en ole koskaan rokkia kauheesti digannu, paitsi tietysti näitä 60- luvun nostalgisia biisejä.. |
AnselmiMaa 22.05.2006 12:19:06 | |
---|
Paitsi jos soittaa Variaxilla niin voi vaikka joka biisiin vaihtaa toisen skeban ;) Yks palstalainen käsittelee ko keppiä oikein mukavasti. Ittestään tykkääminen ei oo heikkous. |
Tankero 22.05.2006 12:30:00 | |
---|
Samanlainen mutantti kuin sähkis oli vanhoillisen ajattelun omaaville alkutaipaleellaan. Aika paljon noita vanhoillisia näkyy tuolla huipputasolla pyörivän, kun vetävät Venterillä ja Kipsonilla. Se on pois oikiasta, kuten meijän kitaristi sano. Varmasti, vissiin. |
Tankero 22.05.2006 12:30:15 (muokattu 22.05.2006 12:31:24) | |
---|
Yks palstalainen käsittelee ko keppiä oikein mukavasti. Niin tekee ja yks toinen, hiukan vähemmän kirjoitteleva kans. Varmasti, vissiin. |
Rämppy 23.05.2006 09:51:23 (muokattu 23.05.2006 09:57:15) | |
---|
Mä oon kyllä tykännyt eniten stratocasterista. Sen soundipaletti sopii lähes kaikkeen musaan ainakin kohtuullisesti. Ja jotkut soundit on maailman parhaita. Lisäksi se on luotettava ja ergonominen eikä paina tonnia, kuten liian monet Gibson Les Paulit. On selän kannalta ihan eri asia vetää 5 settiä kuin puolentoista tunnin klubiveto. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Simplex 23.05.2006 12:14:56 (muokattu 23.05.2006 12:16:04) | |
---|
Mä oon kyllä tykännyt eniten stratocasterista. Sen soundipaletti sopii lähes kaikkeen musaan ainakin kohtuullisesti. Nimen omaan! Yks toimiva Stratocaster alias paskalapio toimii helvetin hienosti lähes joka tilanteessa tanssi/hää/pizzeria/firmantilaisuus/sillanavajais -keikalla. Mä joskus kantelin toistakin keppiä mukana mutta totesin jotta vittuuks sitä kun ei ketään kuitenkaan kiinnosta soitanksmä "Kangastusta" -foxin stratolla vai akustisella, turakaisille kelpaa kyllä molemmat ja en oo varma jakssaako itteäkään niin paljoa kiinnostaa että jakksais sen tähen roudailla useampia kitaroita. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Rakkauden Prinsessa 23.05.2006 13:01:20 | |
---|
Aurinko värjää sun selkäsi taa. Se laskee sun hiuksesi punaisellaa... Älä mene njet njet jne.
Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6 |
KoskPaavo 23.05.2006 13:18:14 | |
---|
Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Ukko 23.05.2006 13:22:48 | |
---|
|
half 23.05.2006 13:23:05 | |
---|
Pärjää, jos esim. saareen keikalle pitää soutaa. Opettaa myös virittämään lennossa. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |