Aihe: Minulla on ongelma
1 2
vesku.ka
15.05.2006 17:52:46
Mitäs sitte ku ei osaa nuotteja eikä ole korvaakaan luotu millä soittaa...?
Ei taivaaseen hevillä pääse.
Eddy
15.05.2006 17:56:38

Kannattaa ryhtyä tanssimuusikoksi ;-)
Koskettelen soittimia...
Ukko
15.05.2006 18:00:23

Nuoriso tuolla aikoinaan väitti että kaikki oppivat kun tarpeeksi harjoittelevat. Ja moni suuttui kun väitin ettei oppi mene ihan jokaiselle perille.
Janus
15.05.2006 21:13:59

Koska osaat muodostaa järkevän lauseen jossa on alku ja loppu, hallitset reilusti enemmän kuin keskiverto m.nettiläinen.
baron
15.05.2006 21:36:30

Mä en kyllä nää muita vaihtoehtoja kuin alkaa jazzmuusikoksi.
My name is Baron, Sir Baron.
EP
15.05.2006 23:55:40
Joo itse asiassa taitaa olla kärsivällisyyden puute kun rupeaa näin loppupeleistä ajattelemaan... Mutta pakko nyt on kesän jälkeen osata ne! Tavotteena on se.

Mä oon edelleen sitä mieltä, että turha yrittää soittaa nuoteista ennenkuin olet opetellut sujuvasti ne sävelten nimet siinä viivastolla ja toinen juttu on nuottien aika-arvot!

Ne pitää tietää "unissaankin"!
Sen jälkeen se nuottien luku on paljon helpompaa.
WanhaWetäjä
16.05.2006 02:34:00 (muokattu 16.05.2006 02:37:08)

No sitten pitää soittaa ihan vaan sormilla hapuillen,tietääkseni hampailla on soitettu ainakin kitaraa,mutta ei kai sentään korvalla?

No vitsi,mutta aiheeseen liittyen melko surullinen topicci tuolla kitarpuolella,kun lapsukaiset ovat aiwan tuohtuneita kun ei saa enää ylivaikeiden tilujen tabeja imuttaa netista eikä näin ollen pääse ns perse edellä puuhun!!

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … id=d16e7a3d8945d16418299c8eee25409b

Mun mielestä melko karua kertomaa...

EDIT toki osa jengistä tajuaa myös sen että tuo on pelkästään hyvä asia,joutuu oikeesti ite plokkaileen juttuja ja korva saattaa jopa kehittyä :-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
BigPapa
16.05.2006 09:22:23

No sitten pitää soittaa ihan vaan sormilla hapuillen,tietääkseni hampailla on soitettu ainakin kitaraa,mutta ei kai sentään korvalla?

No vitsi,mutta aiheeseen liittyen melko surullinen topicci tuolla kitarpuolella,kun lapsukaiset ovat aiwan tuohtuneita kun ei saa enää ylivaikeiden tilujen tabeja imuttaa netista eikä näin ollen pääse ns perse edellä puuhun!!

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … id=d16e7a3d8945d16418299c8eee25409b

Mun mielestä melko karua kertomaa...

EDIT toki osa jengistä tajuaa myös sen että tuo on pelkästään hyvä asia,joutuu oikeesti ite plokkaileen juttuja ja korva saattaa jopa kehittyä :-)

Hoho hyvä hyvä.....tsekkasin tossa Zakk Wyldeä, never heard before mutta sehän olikin ihan periaatteessa roots miehiä.Diggaillut Albert Leetä ja tälläisiä.Tabut ....ho ho...
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)