baron 07.05.2006 02:40:47 | |
---|
Siis jos RO niin ostaa Adobe Pron niin minkä tahansa tiedoston saa PDF-formaattiin! My name is Baron, Sir Baron. |
DVD 07.05.2006 07:30:59 | |
---|
|
jeppeq 07.05.2006 15:23:39 (muokattu 07.05.2006 15:24:14) | |
---|
Mä kun vedän jatkossa biisintaustat puhelimella. Tarttilassa ollaan kehityksen kärjessä. Todellinen mobile band. Mietin samaa "sovellutusta" matkapuhelimesta väliaikamusan soittoon. En sitten kuitenkaan alkanut puhelinta virittämään mp3-soitantoon, koska puhelinta voi tarvita tauoilla ja on tosi kiva kun kesken biisin pärähtää "hehtaarinkokoisesta PA:sta" puhelimen soittoääni kuultavaksi ihan riittävän kovaa... (toki voi käyttää puhelimessa äänettömiä profiileja jne. ) Hommasin erillisen MP3-soittimen, jossa on lisäksi linjasisääntulo, voi tehdä samalla keikkanauhotteita ja koko on noin tulitikkuaskin luokkaa, helpohko roudattava ja sisäinen akku, ei patterivirityksiä. Vielä kun innostuis kopioimaan nuo biisit itse laitteeseen.. Valehtelisin jos väittäisin |
isojussi 08.05.2006 09:34:27 | |
---|
Mietin samaa "sovellutusta" matkapuhelimesta väliaikamusan soittoon. En sitten kuitenkaan alkanut puhelinta virittämään mp3-soitantoon, koska puhelinta voi tarvita tauoilla ja on tosi kiva kun kesken biisin pärähtää "hehtaarinkokoisesta PA:sta" puhelimen soittoääni kuultavaksi ihan riittävän kovaa... (toki voi käyttää puhelimessa äänettömiä profiileja jne. ) Mun 6630:ssa on offline-tila. Hommasin erillisen MP3-soittimen, jossa on lisäksi linjasisääntulo, voi tehdä samalla keikkanauhotteita ja koko on noin tulitikkuaskin luokkaa, helpohko roudattava ja sisäinen akku, ei patterivirityksiä. Vielä kun innostuis kopioimaan nuo biisit itse laitteeseen.. vajaa 40 kupletti-/lauluparodiatastaa muuntu mp3:siks hetkessä, eikä niitä juuri sen kauempaa siirtäny piuhaa pitkin puhelimeen. "pop-porttiin" liitettävä 3,5 mm:n stereoplugisovitin maksoi 16 egee ja saundi on oikein jees. Seuraava rojekti on tanssitaustat. Tosin hää- ym. keikoilla on joka tapauksessa oltava yleensä cd-esa messissä. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
v_m_kangas 08.05.2006 09:49:46 | |
---|
En sitten kuitenkaan alkanut puhelinta virittämään mp3-soitantoon, koska puhelinta voi tarvita tauoilla ja on tosi kiva kun kesken biisin pärähtää "hehtaarinkokoisesta PA:sta" puhelimen soittoääni kuultavaksi ihan riittävän kovaa... Vielä kun innostuis kopioimaan nuo biisit itse laitteeseen.. Ja kaikkihan sitten muistaa hankkia tallennusluvat T:ltä tuohon hommaan ;) Humppaa tai soita humppaa |
DVD 08.05.2006 10:00:13 | |
---|
...piuhaa pitkin puhelimeen. "pop-porttiin" liitettävä 3,5 mm:n stereoplugisovitin maksoi 16 egee ja saundi on oikein jees. ... "Seuraavaksi soitan puhelimella...." |
EP 08.05.2006 12:07:49 | |
---|
HOHO! Ei saat...na, jo menee pelleilyksi! :( |
Lennu 08.05.2006 12:54:19 | |
---|
HOHO! Ei saat...na, jo menee pelleilyksi! :( Ei se mitään, kunhan liksa juoksee :) |
jeppeq 08.05.2006 20:03:40 | |
---|
Ja kaikkihan sitten muistaa hankkia tallennusluvat T:ltä tuohon hommaan ;) Varmazhdi ! Muutaman kerran oon ihan levy-yhtiön edustajille ehottanut tollasia virallisia taustanauhoja. Ei o kulunut. Olkoot perkele sitten tekemättä. Tarttiskohan tehä ite shuffleja Tekniksillä ja soittaa niitä tauoilla ;) Valehtelisin jos väittäisin |
isojussi 10.05.2006 17:03:49 | |
---|
En mä puhunu väliaikamusasta mitn. Samahan se, millä ne taustat soittaa - eikö? Vai onko i-mac jotenkin uskottavampi, kuin älypuhelin? Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
AnselmiMaa 11.05.2006 10:04:20 | |
---|
Tarttiskohan tehä ite shuffleja Tekniksillä ja soittaa niitä tauoilla ;) Kierto "G - D - C#m7-5" ja panhuilulla melotiaaaaaaaaaarrgghh... Mitä sitä paskalla, ku ei oo peltookaan! |
KoskPaavo 11.05.2006 11:54:50 | |
---|
En mä puhunu väliaikamusasta mitn. Samahan se, millä ne taustat soittaa - eikö? Vai onko i-mac jotenkin uskottavampi, kuin älypuhelin? Varmaan yleisön kantilta katsoen ihan sama , ei niistä edes 1% välitä eikä niitä edes kiinnosta tietää mistä taustat tulee. Millainenhan olis sitten semmoinen komppi-OMB-systeemi ,että yks "soittaja" huutelis sointuja puhelimeen biisin edetessä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 11.05.2006 14:37:34 | |
---|
Varmaan yleisön kantilta katsoen ihan sama , ei niistä edes 1% välitä eikä niitä edes kiinnosta tietää mistä taustat tulee. Ja lopputuloksen. Millainenhan olis sitten semmoinen komppi-OMB-systeemi ,että yks "soittaja" huutelis sointuja puhelimeen biisin edetessä. Hmmm.....puheohjattu band-in-the-box? Ei liene ihan mahdoton toteuttaa jo nyt? Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
isojussi 12.05.2006 19:24:31 | |
---|
"Seuraavaksi soitan puhelimella...." TOIMI! Ja oli yleisöstä mainio juttu! JEAH! Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |