Sertzo S 03.05.2006 06:43:37 (muokattu 03.05.2006 06:44:03) | |
---|
Juu, ja poskien punoitus oli tullut vain raikkaasta ulkoilmasta ja reippailusta koiran kanssa. Naulankantaan! Mutta kyllä mun sääliksi sua kävi, kun flirttaileva viehkotar vietiin nenäsi edestä siellä synttärteillä. On se niin raskasta pallit täynnä pakoittaen nuoren miehen lähteä kotiin autoileen kevätyössä. |
Musiikkia korville 03.05.2006 08:07:38 | |
---|
Tais vähän tulla hölmöiltyä. Ei mitään ihmeellisen vakavaa, mut kuitenkin ois voinu jättää tekemättä. No, ens kerralla sitten. Olen hidas mutta tyhmä |
half 03.05.2006 09:08:08 | |
---|
Tais vähän tulla hölmöiltyä. Ei mitään ihmeellisen vakavaa, mut kuitenkin ois voinu jättää tekemättä. No, ens kerralla sitten. No, tulihan sitä vähän innostuttua. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 03.05.2006 09:42:31 | |
---|
Meni ihan nappiin: Kaiken Elyséen sain juotua, mitä nyt vähän jouduin täydentämään - Mumm Cordon Rouge - Freixenet - Veuve Clicquot Ponsardin - Bernard-Massard My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 03.05.2006 09:48:52 (muokattu 03.05.2006 09:49:10) | |
---|
Meni ihan nappiin: Kaiken Elyséen sain juotua, mitä nyt vähän jouduin täydentämään - Mumm Cordon Rouge - Freixenet - Veuve Clicquot Ponsardin - Bernard-Massard Aivan tuntematottomia juomia sedälle, mutta kai niissä samanlaista alkoholia on joukossa kuin peruskossussa? ;) |
baron 03.05.2006 09:51:41 | |
---|
Aivan tuntematottomia juomia sedälle, mutta kai niissä samanlaista alkoholia on joukossa kuin peruskossussa? ;) Joo, munuaiset suodattaa sen niistä esiin. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 03.05.2006 11:54:15 | |
---|
Meni ihan nappiin: Kaiken Elyséen sain juotua, mitä nyt vähän jouduin täydentämään - Mumm Cordon Rouge - Freixenet - Veuve Clicquot Ponsardin - Bernard-Massard Eikös tuota mummia pantu kainaloon ainakin ennen.. Toi viimeinen kalskahtais' traktorimerkiltä, joku "Massey-Fergusonin" kilpailija,ehkä. 8) |
Sertzo S 03.05.2006 13:12:46 | |
---|
Eikös tuota mummia pantu kainaloon ainakin ennen.. Toi viimeinen kalskahtais' traktorimerkiltä, joku "Massey-Fergusonin" kilpailija,ehkä. 8) HOOOHHH!!! Justiinsa juu ja jetsulleen, ferkusonnilla kevätkyntöön vaan. :) |
baron 03.05.2006 13:27:18 | |
---|
HOOOHHH!!! Justiinsa juu ja jetsulleen, ferkusonnilla kevätkyntöön vaan. :) http://www.bernard-massard.lu/fr/ Ettäs kehtaattekin pilkata hienoa luxembourgilaista kuohuviinimerkkiä! My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 03.05.2006 14:26:56 | |
---|
http://www.bernard-massard.lu/fr/ Ettäs kehtaattekin pilkata hienoa luxembourgilaista kuohuviinimerkkiä! Anteeksi baron, mutta kun sitä on tottunut vain näihin köyhälistöviinoihin, niin tuli vähän ilkeiltyä asiantuntemattomuuttaan. Tuotahan täytyy joskus maistaa, kunhan päätän raittiuskauteni joskus tulevaisuudessa. |
uruttaja 03.05.2006 14:29:51 | |
---|
Anteeksi baron, mutta kun sitä on tottunut vain näihin köyhälistöviinoihin, niin tuli vähän ilkeiltyä asiantuntemattomuuttaan. Tuotahan täytyy joskus maistaa, kunhan päätän raittiuskauteni joskus tulevaisuudessa. Nuo samppanjat on ihan ylimainostettuja. Pärjäävät makutesteissä samalla tavalla kuin aidot konjakit. Eli leikatut tuotteet menee heittämällä ohi. Kuten alan miehet tietää 3:n tähen Jalu voittaa yleensä 100%:n varmasti 1000 euron konjakit. |
baron 03.05.2006 14:32:59 (muokattu 03.05.2006 14:47:37) | |
---|
Nuo samppanjat on ihan ylimainostettuja. Pärjäävät makutesteissä samalla tavalla kuin aidot konjakit. Eli leikatut tuotteet menee heittämällä ohi. Kuten alan miehet tietää 3:n tähen Jalu voittaa yleensä 100%:n varmasti 1000 euron konjakit. No en nyt ihan niinkään sanoisi. Vaikka mulle mitä tahansa litkua voi juottaa viskinä tai konjakkina, niin sokkotesteissä oon erehtymättä löytänyt ranskalaisen sampanjan ranskalaisten kuohuviinien joukosta ja sampanjoiden joukosta vielä Dom Pérignonin. Vastapainoksi muissa suhteissa mulla sitten onkin halpa maku. My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 03.05.2006 14:33:40 | |
---|
Nuo samppanjat on ihan ylimainostettuja. Pärjäävät makutesteissä samalla tavalla kuin aidot konjakit. Eli leikatut tuotteet menee heittämällä ohi. Kuten alan miehet tietää 3:n tähen Jalu voittaa yleensä 100%:n varmasti 1000 euron konjakit. Täytyypä maistaa, kun päätän raittiuskauteni joskus tulevaisuudessa. Nautin sitten vain ja ainoastaan humppataiteilijoiden sivistävässä seurassa. ;) |
Sertzo S 03.05.2006 14:34:36 | |
---|
Vastapainoksi muissa suhteissa mulla sitten onkin halpa maku. Ei kai sinisilmissä sentään?
|
uruttaja 03.05.2006 14:35:18 | |
---|
No en nyt ihan niinkään sanoisi. Vaikka mulle mitä tahansa litkua voi juottaa viskinä tai konjakkina, niin sokkotesteissä oon erehtymättä löytänyt ranskalaisen sampanjan ranskalaisten kuohuviinien joukosta ja sampanjoiden joukosta vielä Dom Pèrignonin. Vastapainoksi muissa suhteissa mulla sitten onkin halpa maku. Tuosta voidaan tehdä yhteenveto että ranskalaiset kuohuviinit maistuvat epäaidoilta. Oikein kunnon Neuvostoliitossa valmistettu samppanja oli suurta kulinaarista herkkuja takavuosina. Dom Perignonit jäi hävitylle hopealle. |
uruttaja 03.05.2006 14:36:12 | |
---|
No en nyt ihan niinkään sanoisi. Vaikka mulle mitä tahansa litkua voi juottaa viskinä tai konjakkina, niin sokkotesteissä oon erehtymättä löytänyt ranskalaisen sampanjan ranskalaisten kuohuviinien joukosta ja sampanjoiden joukosta vielä Dom Pèrignonin. Vastapainoksi muissa suhteissa mulla sitten onkin halpa maku. Etiketissähän tuosta Jaloviinan ylivertaisuudesta oli tarinaa taannoin. |
baron 03.05.2006 14:38:05 | |
---|
Tuosta voidaan tehdä yhteenveto että ranskalaiset kuohuviinit maistuvat epäaidoilta. Oikein kunnon Neuvostoliitossa valmistettu samppanja oli suurta kulinaarista herkkuja takavuosina. Dom Perignonit jäi hävitylle hopealle. No joo, jos vissystä tykkää. Sovetskoje Igristoje (Suomessa ei saa sanoa shampanskoje) tehdään samalla menetelmällä eli pistetään valkkariin paineella hiilihappoa. My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 03.05.2006 14:38:30 | |
---|
Tuosta voidaan tehdä yhteenveto että ranskalaiset kuohuviinit maistuvat epäaidoilta. Oikein kunnon Neuvostoliitossa valmistettu samppanja oli suurta kulinaarista herkkuja takavuosina. Dom Perignonit jäi hävitylle hopealle. Neukkukuohukasta on nautittu aikoinaan liki kohtuuttomastikin, kun sinne lavamuusikkokautenani aikoinaan matkattiin eli Lenskiin 70-luvulla. Tuota Dom Perignonia en ole sen sijaan saanut ainakaan vielä maistaa ja arvioida. |
uruttaja 03.05.2006 14:41:23 | |
---|
No joo, jos vissystä tykkää. Sovetskoje Igristoje (Suomessa ei saa sanoa shampanskoje) tehdään samalla menetelmällä eli pistetään valkkariin paineella hiilihappoa. Vissyä just nautin. Väittävät ihan naama vakavana, että kivennäisvesissäkin on makueroja. Justiinsa joo, aivan varmasti. Kun siihen pannaa lime-esanssia, mutta pelkkä vesi maistunee edelleen pelkälle vedelle. |
baron 03.05.2006 14:48:46 (muokattu 03.05.2006 14:52:15) | |
---|
Neukkukuohukasta on nautittu aikoinaan liki kohtuuttomastikin, kun sinne lavamuusikkokautenani aikoinaan matkattiin eli Lenskiin 70-luvulla. Tuota Dom Perignonia en ole sen sijaan saanut ainakaan vielä maistaa ja arvioida. Tää Dom Pérignon on Moët & Chandonin lippulaiva, jota tehdään vain hyvinä viinivuosina vuosikertasampanjana. (Jäi lähtemättömästi mieleen, kun kerran Tallinnan laivan tax-freen tyttö laskutti sen vain tavallisena Moët & Chandonina ja heti kävin keräämässä niitä monta flindaa lisää) My name is Baron, Sir Baron. |