Tankero 26.04.2006 17:39:07 | |
---|
Ei Nostradamuskaan voinut ennustaa että tulee olemaan näin jumalaton määrä hunppamuusikoita suomessa. Mutta sen sekoiluista vois varmaan tulkita senkin. Nostradamuksen ennustuksethan on toteutuneet jälkeen päin. Varmasti, vissiin. |
R.Syke 26.04.2006 17:51:04 | |
---|
Solistit keksi, että pitkitetään kappaletta kun jengi näyttää tykkäävän. Mä olin kuitenkin huomannut sellaisen lihavan johtajan näköisen joka aluksi hyppi hurjana sellaisen söpön sihteerin näköisen kanssa , mutta kappaleen kestäessä oli jalka alkanut painaa, naama punottaa ja hengitys puuskuttaa. Mä yritin lyödä kappaletta poikki, että ei jouduttaisi elvytyshommiin, mutta nää hullut vaan jatkoi. Mä oisin jatkanut vaan ja poiminu sitten sen - luultavasti sinisilmäisen - sihteerin, kun pömppövatsa johtaja olisi viety ensin huilaamaan :D |
paice60 26.04.2006 19:11:15 | |
---|
Mä oisin jatkanut vaan ja poiminu sitten sen - luultavasti sinisilmäisen - sihteerin, kun pömppövatsa johtaja olisi viety ensin huilaamaan :D No voi hel...ti kun en minä tota keksinyt. Nyt hävettää. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
baron 26.04.2006 19:15:27 | |
---|
No voi hel...ti kun en minä tota keksinyt. Nyt hävettää. Puhutte vastoin parempaa tietoa. Sen verran mä oon paikkoja kiertänyt, että soiton loputtua paikalla ei oo kuin känniset jätkät ja pahannäköiset naiset, kaikki sinisilmät viety. Parhaiten tärppää kun menee vapaailtana soittoruokalaan, etsii sopivan sinisilmän ja sanoo: Mä oon muuten basisti! My name is Baron, Sir Baron. |
paice60 26.04.2006 19:16:41 | |
---|
Puhutte vastoin parempaa tietoa. Sen verran mä oon paikkoja kiertänyt, että soiton loputtua paikalla ei oo kuin känniset jätkät ja pahannäköiset naiset, kaikki sinisilmät viety. Parhaiten tärppää kun menee vapaailtana soittoruokalaan, etsii sopivan sinisilmän ja sanoo: Mä oon muuten basisti! Saako sillä turpaan? Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
DVD 26.04.2006 19:34:05 | |
---|
... tarjotaan kunniallinen perääntymistie niille, joiden kunto ei kestä elvytystapausten ennalta ehkäisemiseksi. Pahimmassa tapauksessa joudut hakemaan lääkärin paikalle. Silloin ei oo kellään kivaa. |
uusiipe 27.04.2006 11:20:51 | |
---|
Ei Nostradamuskaan voinut ennustaa että tulee olemaan näin jumalaton määrä hunppamuusikoita suomessa. From the North will erupt an insane humpa-humpa. Delivered up to horror by drunken executioners. In the year 2006 will cause many to be carried away, and will almost subdue the Northern area. Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
R.Syke 27.04.2006 17:08:25 | |
---|
Puhutte vastoin parempaa tietoa. Sen verran mä oon paikkoja kiertänyt, että soiton loputtua paikalla ei oo kuin känniset jätkät ja pahannäköiset naiset, kaikki sinisilmät viety. Ite kyllä sanoit, että se oli söpön näköinen :D Elämme sinulta pudonneiden tiedonmurusten varassa. |
baron 27.04.2006 17:13:07 (muokattu 27.04.2006 17:13:31) | |
---|
Ite kyllä sanoit, että se oli söpön näköinen :D Elämme sinulta pudonneiden tiedonmurusten varassa. Söpöjähän on vaikka kuinka paljon. Se vaan, että viimeisen piisin jälkeen kaikki muut hävinneet, korkeintaan basistille yksi jäljellä. My name is Baron, Sir Baron. |
jeppeq 28.04.2006 00:28:07 | |
---|
Parhaiten tärppää kun menee vapaailtana soittoruokalaan, etsii sopivan sinisilmän ja sanoo: Mä oon muuten basisti! Tuossapa etevä vappuvinkki :) Valehtelisin jos väittäisin |