Aihe: Haluan käydä vieraissa!
1 2 3
uruttaja
20.04.2006 21:52:16
Sullekin tuttu mies. Ja rehvit tapahtu muuten patelassa!

Patela on syntinen paikka.-
EP
20.04.2006 21:53:08

Taitaa olla oikea "Soho"! 8)
manjaana
20.04.2006 21:54:34

Hmmm, alkaa melkeen pelostaa koko vierailu sinne...
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
uruttaja
20.04.2006 21:55:09
Hmmm, alkaa melkeen pelostaa koko vierailu sinne...

Tämä on tosi paha paikka.
manjaana
20.04.2006 21:56:12
Tämä on tosi paha paikka.

Huomasin, sokkorehvejä ja ruokkoja hyh hyh...
riff
20.04.2006 22:01:09
Patelan reissuista jää aina jonkinasteisia vammoja! Jos ei muuta niin Uruttajan tooper-esat raatelee.
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
manjaana
20.04.2006 22:05:32
Patelan reissuista jää aina jonkinasteisia vammoja! Jos ei muuta niin Uruttajan tooper-esat raatelee.

To jos on vaan hindessä niin heti käyn kesyttään... :o)
EP
20.04.2006 22:09:51
To jos on vaan hindessä niin heti käyn kesyttään... :o)

..jaa uruttajan? 8))
uruttaja
20.04.2006 22:09:56

Pelkkä ohiajo aiheutta traumoja.
manjaana
20.04.2006 22:14:24
..jaa uruttajan? 8))

Hih, sillä on ihan oma kesyttäjä....
DVD
20.04.2006 22:42:14
..Eli ilmoittaudun tuuraamaan humppabändiin laulajan postille joskus mahdollisesti syksyllä. Palkkiolla ei niin hirveää väliä, kunhan omat kulut saa peittoon...

Hyvä homma! Jotkut tuossa tosin ihmetteli mikset pyydä kunnolla palkkaa. Eikai missään niin mene että ensin pyydetään helvetisti palkkaa ilman mitään näyttöä. Minusta lähdet ihan oikealla tavalla liikkeelle. Ensin työnäyte ja sitten palkka.
Tosin voisit laittaa jonkun pienen näytteen laulutaidoistas niin kaikilla olisi vähän helpompi suhtauta ja ottaa yhteyttä.
EP
20.04.2006 22:49:59 (muokattu 20.04.2006 23:02:37)
.. kunhan omat kulut saa peittoon.

Toisaalta kun aattelee, niin eihän tuo nyt välttämättä kovin edullinen tarvii olla.
Eihän myö tiietä minkä laissii kuluihin hää on tottunu? :)

Tullu vaa vähä varovais..

(Liimatainen: "Menkää sinne ja hoitakaa keikka, saatte kuulkaa KOVAT rahat!")
baron
20.04.2006 22:54:49 (muokattu 20.04.2006 22:55:22)

Toisaalta kun aattelee, niin eihän tuo nyt välttämättä kovin edullinen tarvii olla.
Eihän myö tiietä minkä laissii kuluihin hää on tottunu? :)

Mä sain pari vuotta sitten ihan kivan hääkeikkatuuraustarjouksen ja mä tykkään hääkeikoista ja ajattelin, että jännä kokemus päästä vieraaseen bändiin ja ne kysy liksasta ja mä sanoin, että mä mitään tarvitse ja peruivat välittömästi tarjouksen:

Opetus: Vaikka kuinka kiva keikka tarjolla, pyydä mieluummin liikaa, pitävät sua kovana soittajana!
My name is Baron, Sir Baron.
jmercy
21.04.2006 01:53:08
Mä sain pari vuotta sitten ihan kivan hääkeikkatuuraustarjouksen ja mä tykkään hääkeikoista ja ajattelin, että jännä kokemus päästä vieraaseen bändiin ja ne kysy liksasta ja mä sanoin, että mä mitään tarvitse ja peruivat välittömästi tarjouksen:

Opetus: Vaikka kuinka kiva keikka tarjolla, pyydä mieluummin liikaa, pitävät sua kovana soittajana!

Huumori huumorina, mutta miksei pysyisi omana itsenään. Jos olet arvoisesi soittaja, ei sitä tarvitse erikseen mainostaa. Kyllä ne ihmiset huomaa, tai sit ei.
Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä...
Jzzka
21.04.2006 08:42:57

Hyvä homma! Jotkut tuossa tosin ihmetteli mikset pyydä kunnolla palkkaa. Eikai missään niin mene että ensin pyydetään helvetisti palkkaa ilman mitään näyttöä. Minusta lähdet ihan oikealla tavalla liikkeelle. Ensin työnäyte ja sitten palkka.

Selvennän vielä:

Keikkaa on ihan riittävästi perheelliselle, työssä käyvälle miehelle, eli villakoiran ydin ei ole se, että tehdään tämä yksi keikka ja sen jälkeen tuuraillaan sitten normiliksalla. Ei tässä siis mikään "Ensimmäinen keikka alennuksella teaserina ja sitten loput hyvällä hinnalla. Kun ostat ensimmäisen halvemmalla, saat kaupan päälle normihintaisia keikkoja." Ellei joku tietysti halua tällaista diiliä tarjota: Ensimmäinen keikka ilmaiseksi ja loput kymmenen "tonni käteen, enkä roudaa".

Älkää siis tarttuko tuohon rahahommaan, ei se ole mikään tekijä tässä asiassa. Kunhan mainitsin. Eli vaikuttimet asiaan luettavissa toivottavasti ensimmäisessä viestissäni.

Tosin voisit laittaa jonkun pienen näytteen laulutaidoistas niin kaikilla olisi vähän helpompi suhtauta ja ottaa yhteyttä.

Tässä on pieni ongelma. Kaikki äänitetyt/levytetyt näytteet ovat taas sitä kuuluisaa copyright-osastoa, sekä tuolta klassiselta puolelta ja rokkipuolelta. Enkä suoraan sanottuna tunne uutta lainsäädäntöä senkään vertaa kuin edellistä. Jotenkin tuollainen kotiäänittely ei ole minulta onnistunut. No perskeles, pyydä pikaviestillä numeroa, niin saat puhelinmusiikkia :-) Ilmoitat vain halutun ohjelmiston etukäteen. Jos muodostuu suosituksi, perustan maksullisen linjan.
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
baron
21.04.2006 08:50:07 (muokattu 21.04.2006 08:55:00)

Keikkaa on ihan riittävästi perheelliselle, työssä käyvälle miehelle

Mä luulen, että mä oikeesti ymmärrän, mitä sä ajat takaa.

Nää kymmeniä vuosia ja kymmeniä bändejä keikkailleet ei voi ymmärtää, että jollain voi olla ihan oikeesti kiva käydä tutustumasta, miten muualla hommat hoidetaan ja oppia joko hyödyllisiä tai varottavia asioita.
My name is Baron, Sir Baron.
AnselmiMaa
21.04.2006 08:53:28

Mä luulen, että sä luulet, että mä luulen tietäväni, että sä tiedät..?!?
(offtopic, sorry. levoton pe tulossa..)
Usko pois. Mun kanssa on ihan mukavaa.
Musiikkia korville
21.04.2006 08:54:14

Samoin ja kyllä noi muutkin ymmärtää, kunhan kerjäävät taas vähän huomiota tjsp.
Olen hidas mutta tyhmä
Musiikkia korville
21.04.2006 08:55:19

Mä luulen, että sä luulet, että mä luulen tietäväni, että sä tiedät..?!?
(offtopic, sorry. levoton pe tulossa..)

Mulla on vähän samat fiilikset, että tulee levoton päivä... hmmm... mitähän keikalla tapahtuu.
Olen hidas mutta tyhmä
Jzzka
21.04.2006 09:08:37

Nää kymmeniä vuosia ja kymmeniä bändejä keikkailleet ei voi ymmärtää, että jollain voi olla ihan oikeesti kiva käydä tutustumasta, miten muualla hommat hoidetaan ja oppia joko hyödyllisiä tai varottavia asioita.

Plussa. Kiitos kun joku ymmärtää :-)
Suurilla johtajilla on suurimmat patsaat ja eniten pulunkakkaa päässään -AVS
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)