Aihe: Tanssisaluuna Sedulle,tanssibändit veks..
1 2
uruttaja
20.04.2006 10:53:57
Nuorena miehenä mentiin Ähtärin Mesikämmeneen keikalle Paronin kanssa ja siellä oli sellainen hyvin "homahtava" hovimestari. Se sanoi mulle että mä voin näyttää noi pukuhuoneet tuut sä vaikka kattomaan. Mä säikähdin ja sanoin basistille että mee sää.

Eikö ole hyvä. ettei ole ihan Eilan markkinat.
jon lord
20.04.2006 10:56:49
Eikö ole hyvä. ettei ole ihan Eilan markkinat.

Hah hah haaa...rupes melkein naurattamaan..
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
uruttaja
20.04.2006 10:58:09
Hah hah haaa...rupes melkein naurattamaan..

Muistappa veliseni tasa-arvoaika.
jon lord
20.04.2006 11:01:34
Muistappa veliseni tasa-arvoaika.

Mun tasa-arvo on sitä että kuuntelen kun kolme"akkaa" huutaa kotona ja minä olen työhuoneessani hiljaa. Tänä aamuna viimeksi kun 6 vuotias lähti äitinsä kanssa hammaslääkäriin. "ei nää housut oo hyvät. En mä laita näitä mä haluun spiderman paidan päälle en mä laita näitä". Että semmoista meillä tasa-arvoa.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
kimmoke
20.04.2006 22:30:51

Käytiin tuolla viime kuussa muistaakseni, kun paikka veteli viimeisiään... Tosi huono ilmapiiri oli henkilökunnan kesken. Kun baari oli pistetty kiinni, ne vaan raivos toisilleen. En mä silloin edes tienny, että sitä ollaan lopettamassa. Mut ajattelin kyllä, että ei voi meno tollasena jatkua!

Joo, samaa tunnelmaa oli meilläkin. Paskanen paikka ja henkilökunnan/keittiön lattiat täynnä lasia yms. Pukari siivoomatta edelliseltä bändiltä...nooh kyllä mäyräkoira-peffflettien (ei meitin) päällä pysty istuun soffalla ;)
...ruokaa onneks saatiin.
Jäi vähän huono maku kun ekaa kertaa olin siinä läävässä soittamassa (kaiketi viimeisen).
Soitan humppaa, lyökää siis vanhoilla sukilla ja vastoillla.
Tankero
21.04.2006 12:47:33
en provosoi en. tanssiorkesterissa aikanaan vähän aikaa soittaneena tein havainnon: tanssiravintoloissa henkilökunta tuntui olevan enimmäkseen kyrpä otsassa koko ajan ja tanssiorkesterin kohtelu oli heidän taholtaan karmeaa (ei tietenkään aina). rokkitouhuissa ei törmää tämmöiseen kovinkaan usein. osaako joku kertoa mistä moinen johtuu?

Johtuu varmaan siitä, että oot käynyt väärissä paikoissa soittamassa.
Mun kokemuksen mukaan tanssiravintoloiden henkilökunta on lähes sataprosenttisesti asiallista/mukavaa.
Varmasti, vissiin.
baron
21.04.2006 13:42:49

Johtuu varmaan siitä, että oot käynyt väärissä paikoissa soittamassa.
Mun kokemuksen mukaan tanssiravintoloiden henkilökunta on lähes sataprosenttisesti asiallista/mukavaa.

Ainakin mä oon kokenut asennetta, että samassa veneessä ollaan, samanlaisia duunareita.
My name is Baron, Sir Baron.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)