hmm... 18.11.2002 14:35:25 | |
---|
Huilisti V*ttunen ei vastannut kysymykseen ja muutenkin aika naiivia tekstia "aikuiselta", hoho. |
MeatPie 18.11.2002 15:47:53 | |
---|
Montakos kuolematonta rock-klassikkoa sinä itse sitten oletkaan tekaissut? Mee poika kotiis kasvamaan, onkos sulla vielä edes ikää ravintolakeikkoihin? Sitä paitsi, tuolla asenteella tehtynä sulle ei siitä todellakaan edes maksettaisi... Niin, jos aivosi olisivat hernettä suuremmat, ymmärtäisit, että tarkoitan sitä, että en alkaisi soittamaan pelkästään rahan takia musiikkia josta en pidä :) |
Smoke on the tanssilattia 18.11.2002 16:06:22 | |
---|
"Ööh, tuota niitähän voi soittaa ja sovittaa joko hyvin tai huonosti. Itse kotona yleensä kuuntelen mieluiten vanhempia heavybändejä, mutta sitä kun ei voi tanssia niin ei voi -muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (esim. Purplen Place in line)." Valssiaskelinko vetelet Place in linea? Käy se niinkin, jos et ole vielä kokeillut :) Vanhana purplediggarina voin kertoa sinulle, ja muillekin, että Deep Purplen tuotanto sisältää lukemattomia biisejä joita voi tanssia joko rockhenkisesti tai muunneltuna "vanhoihin askeliin". Saattaa kuulostaa oudolta, mutta näin se vain on. Jos homma ei luonnistu, on kyseessä rytmi- tai tanssitajun puute, tai sitten molemmat.
|
Neljä Ruuvia 18.11.2002 16:08:08 | |
---|
Niin, jos aivosi olisivat hernettä suuremmat, ymmärtäisit, että tarkoitan sitä, että en alkaisi soittamaan pelkästään rahan takia musiikkia josta en pidä :) Eiköhän se olis parempi jos kaikki soittaistte vaan musaa.Hyvää ja huonoa.Rahasta ja ilman.Sillä tavoin,pojat, pääsee vähän pitemmälle. |
toinen tanssija 18.11.2002 20:55:39 | |
---|
Valssiaskelinko vetelet Place in linea? Käy se niinkin, jos et ole vielä kokeillut :) Sorry...mä oon nainen ja mun täytyy tanssia sitä mitä mies vie, toivottavasti ei sentään vie valssina nelijakoiseen musiikkiin :-) . Place in line on bluesia ja sitä voi tanssia esimerkiksi boogie woogiena. Onhan niitä tanssittavia muitakin, juuri tässä yhtenä sunnuntaina salilla mentiin Child in time argentiinalaisena tangona -eksoottinen elämys..kiitokset Oskulle. |
Blue Moon 21.11.2002 03:08:55 (muokattu 21.11.2002 03:39:51) | |
---|
Minusta nykyajan(ja vanhan ajan) tanssibiisit ovat niin uskomattoman huonoja, kliseisiä, tylsiä ja ärsyttäviä, etten soittaisi niitä mistään hinnasta. Menee ohi varsinaisen aiheen mutta jotenkin nostaa aina kylmän hien pintaan, kun lukee tällaisia yleistyksiä ihan mistä vaan musiikkityylistä. =) Enpä ole tanssimuusikko mutta mun mielestä esm. vanhat 40-50-60 luvun iskelmät on usein kaikkea muuta kuin kirjoittamaasi. Hienoja sävelmiä ja hyviä tekstejä taidolla soitettuina ja laulettuina sekä mielenkiintoisesti sovitettuina. Kuulee, että niitä oli tekemässä ihmiset, joilla oli sekä ammattitaitoa että näkemystä musiikista. :) EDIT: Kirjoitusvirheitä korjattu. |
MeatPie 21.11.2002 17:20:59 | |
---|
Menee ohi varsinaisen aiheen mutta jotenkin nostaa aina kylmän hien pintaan, kun lukee tällaisia yleistyksiä ihan mistä vaan musiikkityylistä. =) Enpä ole tanssimuusikko mutta mun mielestä esm. vanhat 40-50-60 luvun iskelmät on usein kaikkea muuta kuin kirjoittamaasi. Hienoja sävelmiä ja hyviä tekstejä taidolla soitettuina ja laulettuina sekä mielenkiintoisesti sovitettuina. Kuulee, että niitä oli tekemässä ihmiset, joilla oli sekä ammattitaitoa että näkemystä musiikista. :) EDIT: Kirjoitusvirheitä korjattu. No joo, lähinnä kai yritin sanoa, että en pidä tanssimusiikista. Eivät ne biisit välttämättä silti huonoja ole...
|
Blue Moon 22.11.2002 15:40:59 | |
---|
No joo, lähinnä kai yritin sanoa, että en pidä tanssimusiikista. Eivät ne biisit välttämättä silti huonoja ole... Pakkohan siihen oli takertua, kun nimenomaa kirjoitit, että biisit on "uskomattoman huonoja". =) Mielestäni kandee pitää korvat auki joka musiikkityylin osalta vaikkei tyylistä ihmeemmin edes pitäsi. Varsinkin jos itse puuhastelee musiikin parissa. Saattaa vaikka oppia jotain tai saada ideoita "omaan" juttuunsa. Tää nyt oli vain mun mielipide. |
MeatPie 22.11.2002 21:27:48 | |
---|
Pakkohan siihen oli takertua, kun nimenomaa kirjoitit, että biisit on "uskomattoman huonoja". =) Purin silloin tunteitani lähinnä nykyajan Yölintuja ja muita kohtaan, vaikka koko "tanssimusiikki-genreen" viittasinkin.
|
Anonymous-jazz 17.05.2006 02:03:12 (muokattu 17.05.2006 02:03:40) | |
---|
Tulipa tuossa mieleeni, että olisi hauska tietää, kuinka moni teistä tanssimuusikoista soittaa tanssimusiikkia pelkästään rahan takia? Itse en siihen ryhtyisi suurin surminkaan. Minusta nykyajan(ja vanhan ajan) tanssibiisit ovat niin uskomattoman huonoja, kliseisiä, tylsiä ja ärsyttäviä, etten soittaisi niitä mistään hinnasta. HOHO tell me about it... Miksikö soitan turvemusaa keikoilla ? "jazziahan minäkin olisin aina halunnut soittaa, mutta opintotuella/opintolainalla/humpatuurauksilla tulee maksalaatikko pöytään" |
Sertzo S 17.05.2006 08:22:01 | |
---|
Tulipa tuossa mieleeni, että olisi hauska tietää, kuinka moni teistä tanssimuusikoista soittaa tanssimusiikkia pelkästään rahan takia? Itse en siihen ryhtyisi suurin surminkaan. Minusta nykyajan(ja vanhan ajan) tanssibiisit ovat niin uskomattoman huonoja, kliseisiä, tylsiä ja ärsyttäviä, etten soittaisi niitä mistään hinnasta. "Asiantuntija" on ilmaissut mielipiteensä. HAH HAA! |
half 17.05.2006 08:41:24 | |
---|
"Asiantuntija" on ilmaissut mielipiteensä. HAH HAA! Mistään hinnasta ? Useimmat " taiteilijat " lähtevät riemusta kiljuen keikalle kolmasosalla humpanrutkuttajan liksasta kuulemma. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Epämuusikko 17.05.2006 09:20:16 (muokattu 17.05.2006 09:23:48) | |
---|
Miksi soittaa humppaa rahasta kun voi soittaa omia taidepläjäyksiä ja saada pokelta vittuilua ja baarin takana turpaan? Kyllä maailmaan hyvää iskelmää mahtuu, biisilistaa voi muokata ja kaikkiin bändeihin ei tarvitse mennä (jos pää ei jostain syystä kestä metsänkukkia tjsp) jos rahkeet riittää oman soittoseuransa tarkentamiseen/kohentamiseen. Voipi olla että nämä historiankieltäjät purevat hammasta huttukeikoilla koska tanssimusiikki "siellä, missä he sille altistuvat" ei kuullosta hyvältä. Eli heidän soittamillaan keikoilla. HOHO tell me about it... Miksikö soitan turvemusaa keikoilla ? ....kun et saa siitä tarpeeksesi kotona? Kaiken lisäksi maailman turhin nosto. Hyvä pojat. Its easier to give up than allways tried to go up. Bustard #1 |
JK 17.05.2006 10:38:43 (muokattu 17.05.2006 13:42:19) | |
---|
HOHO tell me about it... Miksikö soitan turvemusaa keikoilla ? Tämänkö takia piti nostaa neljä vuotta vanha aihe esiin??? Kova pyrky sulla ainakin on keikoille basistina/rumpalina/kosketinsoittajana... EDIT: Lisää nyt ainakin tuohon jäsenkuvakseesi että soitat myös sitä bassoa rumpujen ja koskettimien lisäksi. Saattaa olla että ei tuurauskeikkoja tule kovin paljon sillä meriitillä että omistaa pari bassoa.. |
M.i.k.key 17.05.2006 12:58:39 | |
---|
Kova pyrky sulla ainakin on keikoille basistina/rumpalina/kosketinsoittajana... Sanos muuta... Möllisty! |
EP 17.05.2006 13:03:14 (muokattu 17.05.2006 13:08:30) | |
---|
Tulipa tuossa mieleeni, että olisi hauska tietää, kuinka moni teistä tanssimuusikoista soittaa tanssimusiikkia pelkästään rahan takia? Itse en siihen ryhtyisi suurin surminkaan. Minusta nykyajan(ja vanhan ajan) tanssibiisit ovat niin uskomattoman huonoja, kliseisiä, tylsiä ja ärsyttäviä, etten soittaisi niitä mistään hinnasta. Nuori ja noin asennoitunut, ei hyvä. :o/ Jaa, tää olikin vanhapaska juttu, mitähän mieltä aiheen aloittaja on nykyään? |
baron 17.05.2006 13:22:28 | |
---|
Nuori ja noin asennoitunut, ei hyvä. :o/ Jaa, tää olikin vanhapaska juttu, mitähän mieltä aiheen aloittaja on nykyään? Olihan mullakin valintatilanne: Soittaa himassa jatsia tai keikoilla humppaa, ei ollut vaikea valinta. My name is Baron, Sir Baron. |
EP 17.05.2006 13:34:45 | |
---|
Olihan mullakin valintatilanne: Soittaa himassa jatsia tai keikoilla humppaa, ei ollut vaikea valinta. Freeze: jazziahan minäkin olisin aina halunnut soittaa, mutta humpalla tulee maksalaatikko pöytään :) |
Timi 17.05.2006 13:39:27 | |
---|
Minä teen rahan takia! Kylmän viileesti! |
KoskPaavo 17.05.2006 13:41:33 | |
---|
Tulipa tuossa mieleeni, että olisi hauska tietää, kuinka moni teistä tanssimuusikoista soittaa tanssimusiikkia pelkästään rahan takia? Itse en siihen ryhtyisi suurin surminkaan. Minusta nykyajan(ja vanhan ajan) tanssibiisit ovat niin uskomattoman huonoja, kliseisiä, tylsiä ja ärsyttäviä, etten soittaisi niitä mistään hinnasta. Sun progenäytteesi sisältää juuri nuo argumentit. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |