kuunsirppi 12.04.2006 09:13:29 | |
---|
Mun mielestä samaan sarjaan menee jollain tapaa Elwoodin Neiti kevät. Keväällä kevättä ja syssyllä syssyä ja sillai. komp. Noi on mukavia häävalsseja siinä mielessä, että ei oo ihan sitä samaa akselijaelina-osastoo ja ovat vähän nuorekkaampiakin. Mä diggaan noita kaikkia :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Pula-Aho 12.04.2006 09:50:54 | |
---|
Toinen vähän erilainen "häävalssi", Me vedettiin pari viikkoa sitten Ismo Alangon "Tuulipuvun tuolla puolen". Yksi erikoisimmista häävalsseista, joita on tullut vastaan. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
Ami 13.04.2006 21:51:51 | |
---|
Tällainen toive esitettiin hääparin päistä käsin. Löytyisikö palstalaisten arkistoista tuosta äänitettä kuuneltavaksi (sais plokata soinnut) tai tietoa miltä levyltä löytyy, että vois kirjastosta käydä bongaamassa.. Jos joltain löytyy valmis lappu - mahtavaa !! Mutta kuunneltavaksikin se pitäisi saada.. Minun mieleisin häävalssiksi sopivin olisi: Are you lonesome to night. tai Anniversary Song. |
Epämuusikko 14.04.2006 12:46:14 | |
---|
Ensi viikolla soi häävalssina nuoruustango. Kolmeen. Menee kai se niinkin, tilattu mikä tilattu It´s easier to give up than allways tried to go up. |
paice60 17.04.2006 17:29:40 | |
---|
Me kerran soitettiin hääjenkka, ei ollut valssia. Mielenkiintoista. Ajattelenko....siis olenko? |
Predeth1 15.07.2012 11:59:17 | |
---|
Tomtom: Moro, Multa saat lapun ja mp3:sen. Laitanko tuonne sun mailiin? Kappalehan on varsin komia, ollaan soitettu häävalssina 95% kaikista keikoista, pienellä suostuttelulla tosin. Heis. Pystyisitkö heittää tän lapun mullekkin ? Osoitteeseen skywisestar@hotmail.com Kiitos, jos pystyt :) |
KoskPaavo 16.07.2012 02:52:36 | |
---|
Ami: Minun mieleisin häävalssiksi sopivin olisi: Are you lonesome to night. tai Anniversary Song. Hoh, just. "Jäitkö yksin sä nyt?" Vallan tyköistuva hääparille. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |