isojussi 09.04.2006 19:00:37 | |
---|
....ehdoton 1. pystö... Tää on jo niin suuri kunnia, että pitäää laittaa CV:hen. WW:llä on hyvä maku. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jeppeq 09.04.2006 20:22:37 | |
---|
Tässä mun toivekokoonpano toimenkuvineen... Ellipell/midibasso&midikitara,midilaulu/midinuotinnus/ohjelmiston rakentaminen/midivastaava/kansiovastaava IsoJ/sekvensseriohjelmointi,ehdoton 1. pystö,pasuuna,tuuba,trumpetti,koskettimet,vasuribasso,percussion(mikä vaan),kuparitakki,kapellimestari,myynti(Tarttilan aluemyyntipäällikkö),kotisivut&muu PR-toiminta+seremoniamestari&stand up- komiikka,OMB Baron/piano,taustalaulu,"sinisilmien"metsästys,clave-vastaava+teorialuennot,myynti kehä I Laulaja/2. pystö,tamburiini,gongat,rytmimuna,kudonta,virkkaus,ristisanat,kahvia&pullaa,huolto Vanhami/haitari,virvokkeet,taustalaulu,myynti(Etelä-Suomi) bgo/mitä vaan Paice60/sähkörummut,laulu,taustalaulu,hevivastaava JeppeQ/basso,taustalaulu,tarvittaessa tai jopa mielellään 3. pystö,vasuribasso myös taittuu tosta vaan&äänentoisto,kuljetukset,myynti muu Suomi ....mä luulen että se ois tässä!Tässä mitään pelkäämätön kokoonpano juhliin kuin juhliin! Taitas olla melko vaarallinen ryhmä.. Kiitän kunniasta - woihan wasuripasso ! Taidan mennä jo maanantaina vaihtamaan nykyisen pirssin ryhtipenkkimersuun, vaikka vanhaan kalankuljetusautoon, pääsee hetimmiten oikeisiin fviifiksiin. Mites kitarointi, elli vissin vetää ne midillä ? Ja kitarakamat kuljetetaan tietty siinä parhaimmalla istumapaikalla, etteivät loukkaannu. Valehtelisin jos väittäisin |
paice60 09.04.2006 20:31:17 | |
---|
Taitas olla melko vaarallinen ryhmä.. Kiitän kunniasta - woihan wasuripasso ! Taidan mennä jo maanantaina vaihtamaan nykyisen pirssin ryhtipenkkimersuun, vaikka vanhaan kalankuljetusautoon, pääsee hetimmiten oikeisiin fviifiksiin. Mites kitarointi, elli vissin vetää ne midillä ? Ja kitarakamat kuljetetaan tietty siinä parhaimmalla istumapaikalla, etteivät loukkaannu. Eiköhän ne rummut pistetä sinne etupenkille. Pistetäänkö bändi pystyyn ja keikalle ja näytetä mistä se bändi pissii? Ajattelenko....siis olenko? |
isojussi 09.04.2006 20:32:33 | |
---|
Eiköhän ne rummut pistetä sinne etupenkille. Pistetäänkö bändi pystyyn ja keikalle ja näytetä mistä se bändi pissii? Sopii. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
BigPapa 09.04.2006 20:34:01 | |
---|
Freejatsiako on tulossa.....ihquu... Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
paice60 09.04.2006 20:40:44 | |
---|
Freejatsiako on tulossa.....ihquu... Eikun tiukkaa musaa humpasta rockiin. Ootte vaan kateellisia kun ette pääse meidän Dream Teamiin. Ajattelenko....siis olenko? |
baron 09.04.2006 21:06:06 | |
---|
Eikun tiukkaa musaa humpasta rockiin. Ootte vaan kateellisia kun ette pääse meidän Dream Teamiin. Kyllä se WW itsekin mahtuisi kitaratilut vetämään! My name is Baron, Sir Baron. |
paice60 09.04.2006 21:08:21 | |
---|
Kyllä se WW itsekin mahtuisi kitaratilut vetämään! Niinhän mä jo tossa ehdotin eikä se laulupuolikaan sillä WW:llä ole ihan niitä heikoimpia. Ajattelenko....siis olenko? |
jeppeq 09.04.2006 21:11:46 | |
---|
Niinhän mä jo tossa ehdotin eikä se laulupuolikaan sillä WW:llä ole ihan niitä heikoimpia. Mitä näistä kirjotteluissta oon lukenu riveiltä sekä väleistä, taitaa olla "virheetöntä elämää ja kitaransoittoa" -uskonnon täysin sisäistänyt kulkija. Hyvä niin. Täydellisiä ihmisiä tarvitaan erottamaan jyvät akanoista. Valehtelisin jos väittäisin |
BigPapa 09.04.2006 21:20:59 (muokattu 09.04.2006 21:21:40) | |
---|
Eikun tiukkaa musaa humpasta rockiin. Ootte vaan kateellisia kun ette pääse meidän Dream Teamiin. Monta Dream Teamia ovat koonnet vanhan kuppilassakin...; / Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
paice60 09.04.2006 21:22:06 | |
---|
Monta Dream Teamia ovat koonnet vanhan kuppilassakin...; / Vai Bad Dream Team? Ajattelenko....siis olenko? |
jjussila 09.04.2006 21:25:37 | |
---|
Vai Bad Dream Team? Wellcome to my night mare... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
baron 09.04.2006 21:26:53 | |
---|
Vai Bad Dream Team? Wet Dream? My name is Baron, Sir Baron. |
Timi 09.04.2006 23:01:53 | |
---|
Minä,minä,minä kans! |
paice60 09.04.2006 23:59:04 | |
---|
Minä,minä,minä kans! Kyllä sinne mahtuu. Tehdään ISO bänti. Ajattelenko....siis olenko? |
BigPapa 10.04.2006 09:07:50 | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
jon lord 10.04.2006 11:04:48 | |
---|
Huom!! Paice60 onnistuu hevin ja muun vetäminen akustisilla rummuillakin. On kokemusta monen vuoden ajalta. Lisäksi kerran hyppäsi viikon varoitus ajalla tuuraamaan meidän Purple coveriin ja veti kaikki biisit ulkoa. Niin että vittuilkaa vaan ne joilla on varaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 10.04.2006 12:23:15 | |
---|
Nimetään kolme unelmajoukkuetta eri tarkoituksiin. Bilebändiksi miehistö vaikka koriksen tapaan, viisi Hannu Möttölää ja YMCA pitäisi taittua. Humppabändiin kuusi pelaajaa, lätkän tapaan, Tupu, Hupu ja Lupu ja akuankkamusiikkia. Salonkiorkesteriin 11 soittajaa fudiksen tapaan, Litmanen keulille ja Green Fields pitäisi hallita tyylinmukaisesti. Bilebändiin: COB -kokoonpano, viisi kiipparia, Pussy Boner, Notefix, M.i.k.key, Baron ja Uruttaja. Lisäksi viisi varamiestä. Humppabändiin: Sertzo, Irtihumpasta, JaskaaPakoon, WanhaWetäjä, Kuhilas ja Martso. Lisäksi muutama ketjullinen vaihtopelaajia. Salonkiorkesteriin: Isojussi voisi tähän nimetä 11 henkisen kokoopanon. Voi kauhiapaikka. Mitenkähän mut on rankattu mun idoleiden Dream Teamiin. Tottakait mielellään ja suurella kunnioituksella otan paikan vastaan. Taittumispuolestahan tässä yhteydessä ei kannata edes keskustella. |
WanhaWetäjä 10.04.2006 12:26:17 | |
---|
Huom!! Paice60 onnistuu hevin ja muun vetäminen akustisilla rummuillakin. On kokemusta monen vuoden ajalta. Lisäksi kerran hyppäsi viikon varoitus ajalla tuuraamaan meidän Purple coveriin ja veti kaikki biisit ulkoa. Niin että vittuilkaa vaan ne joilla on varaa. No se nyt ois puuttunut notta Purplea noposista,prima vista miehet,HOHO! En mä mitään wittuile,mä nyt en vaan tunne ketään tanssipalstan rumpalia tai siis Paice60 on ainoa jota uskalsin tarjota tuohon...öh... huippukokoonpanoon,kun tiesin että hommat taittuu,myös hevi;-) Miten täällä on niin witun tosikkoa jengiä nykyään,wähän kun yrittää keventää tunnelmaa niin heti luullaan että wittuillaan....HOHO! Onhan tuo varsin .....öh..... mielenkiintoinen kokoonpano,eikö? No hyvä on sitten,tässä tulee mun OIKEE Dream Team,sellanen että jos mä ite osaisin OIKEESTI jotain niin tossa ois varmaan kiva vetää: -WW kitara,laulu,taustalaulu -Pussy P,piano,synat,saapuilu?whatever it is... -le Haba,basso,lavashow -note,arrit,"hissivastaava"...HOHO! -mikkey,Hammond-urku ja poppisynat ja kirkaimitaatiot??/taustalaulu...ja HAITARI!!! -Martso,trumpetti,taustalaulu -herra Rapu 2.kitara,rajoitettu määrä tilutusta,tukanheitto -Steely Sam,ehdoton 1.pystö,kitara,pasuuna,taustalaulu ja muut pelit/kapellim./arrit -Aisa,suvereeni 2. pystö,akustinen skitta,taustalaulu -sitte rumpali tuolta COB-osastolta,joku hyvä,kai niitä on? -samoin fonisti -ja percussion-esa myös.... -ja pari mimmiä taustakuoroon Tää olis sellanen notta ehkä taittus,kai? Ja yy kaa :"Paratiisi..-amolli...soolo lähtee siitä geestä..." Ostan Casion kun täytän 50v... |
jon lord 10.04.2006 12:51:53 | |
---|
Sorry WW , ei tässä ollut mitään. aistin kyllä tuon "vitsin" kirjoituksesi takaa. Väsymystä päällä kovan työjakson ja eilisen messun jälkeen. Mutta oikeassa olet että Purplea ei voi vetää prima vistana. Sen takiahan kysyttiin Paicea koska tiedettiin että se osaa ulkoa nuo ja loput pystyy "klaaraamaan". No semmoista. Mutta se kombo josta muualla puhuttiin minä,sinä ja hessu vois joskus vetää yhden tai kaksi keikkaa. Vois olla ihan mukava kokemus. Välillä mullakin "keittää" etenkin kovan työjakson jälkeen. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |