![]() 08.04.2006 10:30:23 | |
---|---|
Luojan kiitos, en ollu eilen keikalla - enkä tiä, miten tästäkään päivästä selviän !"#€%&/()=½!"#€%&/()=, mikä yskä. Jos se on sitä samaa yskää kuin joka toisella on ollut niin se menee n. kahdeksassa viikossa ohi. | |
![]() 08.04.2006 11:07:39 | |
Pyörän keksijälle myös propsit... M. Jackson on ostanut oikeudet | |
![]() 08.04.2006 11:08:40 | |
Entäs me, jotka ei mennä huomennakaan? Itse opastan nykyään lupaavaa nuorisoa homman saloihin. | |
![]() 08.04.2006 11:30:43 | |
"Mä tarvitsen keikkoja sielun virkistykseksi enkä oo nähnyt läheskään kaikkea." - "Ja jos olisit, niin veikkaan että WW:n tuntemukset olis sullekin arkipäivää..." Mitä helevettiä te kaikki marisette keikkailusta ja sen mukana tuomasta kaikesta vittumaisuudesta. Pysykää kotona niin kuin Wanha Wetäjä jos ei huvuita. Niitä ketä huvittaa riittää ja yleisölläkin on silloin hauskempaa. Olin eilen (sattumoisin) ravintolassa missä soitti Tommy's. Bändin kavereilla oli hauskaa. Jengillä oli hauskaa. Ketään ei vituttanut missään vaiheessa. | |
![]() 08.04.2006 11:31:52 | |
Eikä tarttekkaan, vaan kun kilometrit tulee täyteen, niin ne tulee täyteen...(niin kuin ehkä siinä sun siviiliduunissasi)...vaikka soittaminen on KIVAA, niin ne negatiiset johdannaiset kasvavat vain liian suuriksi: siinä ei edes päivittäiset sinisilmät tuo tarpeeksi suurta mielihyvää (vaikka kliffaa varmaan oliskin...) Mulla on niin täynnä nuo kilometrit etten mene autolla edes kauppaan jos ei ole pakko. Niin paljon on tullut autossa istuttua että en aja jos ei ole pakko. Kuviot tuli nähtyä niin totaalisesti että ymmärrän WW:n tunnot ihan tarkaan. Välillä on ihan kiva käydä heittämässä yksi keikka silloin tällöin mutta ei enää päätoimisesti. Tietenkin kun katsot jotain kaupungin toimistovirkailijaa tms. niin taitaa heilläkin olla "kilometrit" monilla täynnä. Niin "palveluhalukkaita" ja iloisia ovat, Kyllähän se kaikissa ammateissa tulee täyteen mutta muusikon ammatissa on se hyvä puoli että joka ilta on erilainen ja ihmiset vaihtuu ja saa olla hyvin pitkälle oman työnsä herra. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! | |
![]() 08.04.2006 11:40:27 | |
Juopotellut olen ja ohella yrittänyt ymmärtää joitain musiikinkuluttajia. | |
![]() 08.04.2006 11:42:08 | |
Mä tulin jo kotiin. Oli kivaa. Soitettiin hiljaa ja jengi tanssi. Uskon ylläolevan. | |
![]() 08.04.2006 14:28:50 | |
Mitä helevettiä te kaikki marisette keikkailusta ja sen mukana tuomasta kaikesta vittumaisuudesta. Pysykää kotona niin kuin Wanha Wetäjä jos ei huvuita. Niitä ketä huvittaa riittää ja yleisölläkin on silloin hauskempaa. Olin eilen (sattumoisin) ravintolassa missä soitti Tommy's. Bändin kavereilla oli hauskaa. Jengillä oli hauskaa. Ketään ei vituttanut missään vaiheessa. HOHO...ja haista ite!! Mä kirjotan omalla nimellani,omista asioistani,sun omista tiedoistas ei ilmene wittuakaan,mitä sä teet,kuka sä oot... Kerro nyt kuitenkin ne omat kilometrisi sitten??? Mun kilometrit soittajana ei ole täynnä,mä soitan himassa lähes joka päivä,mutta saatana sentään en varmasti huttua tai iskelmää vaan jotain josta itse pidän... Ei mua keikkailu wituta,mulla on vaan ollut huono tuuri tai omaa laiskuuttani olen "joutunut" vetään sellasissa ryhmissä pari viime vuotta että en moista toivo kellekkään,mm kulut on sitä luokkaa että ei järkeä,siksi haluan ns vetää henkeä ja miettiä asioita koska mulla on siihen nyt mahdollisuus :-) Mitä tulee tosimuusikoihin...ne on ihan jossain muualla kun tällä palstalla,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta:-) Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 08.04.2006 14:30:13 | |
Juopotellut olen ja ohella yrittänyt ymmärtää joitain musiikinkuluttajia. Joko on kääntyny kohmeloksi.. | |
![]() 08.04.2006 14:50:27 | |
Mitä tulee tosimuusikoihin...ne on ihan jossain muualla kun tällä palstalla,muutamaa poikkeusta lukuunottamatta:-) Jeah! hoho Möllisty! | |
![]() 08.04.2006 15:20:44 (muokattu 08.04.2006 15:24:30) | |
Mielestäni tuon otsikon pitäisi olla: "Keikkamuusikot taitaa olla keikalla" Keikkailu on tiimityötä ja siinä vaikuttaa yhteishenki homman mielekkyyteen ratkaisevasti, lisäksi musiikillisten näkemysten erovaisuus saattaa vaikuttaa. Riippuen kuinka paljon näihin asioihin nyt yksittäinen soittaja pystyy yleensäkkään vaikuttamaan, joskus enemmän joskus vähemmän, toisinaan ei lainkaan. Riippuu ihmisestä itsestään haluaako, pystyykö ja kuinka pitkään soittamaan pahimmassa tapauksessa samat biisit illasta toiseen, itse vaikuttamatta niiden esitystapaan millään tavalla. Täähän Tanssimusiikki -palsta, eikä pelkästään Keikkamuusikko -palsta. | |
![]() 08.04.2006 15:32:01 | |
Niin mennäänkin :) Jotku on ollu tiistaista asti. Varmasti, vissiin. | |
![]() 08.04.2006 15:32:46 | |
Himassa ollaan. Mies, tai nainen, joka ompi nokkakärryt keksinyt, on historiamme ehkä viisaimpia olentoja. Pyörän keksijälle myös propsit... Inkkarit oli muuten tolloja, kun ne ei älynnee rattaan päälle. Varmasti, vissiin. | |
![]() 08.04.2006 15:53:36 | |
Ainut muusikko,S.S ,jonka tunnen on jo sammunut! Mongolooliainen kurkkulaulu ja didjeridun soittaminen on ok! | |
![]() 08.04.2006 16:02:17 (muokattu 08.04.2006 16:10:00) | |
Mielestäni tuon otsikon pitäisi olla: "Keikkamuusikot taitaa olla keikalla" Keikkailu on tiimityötä ja siinä vaikuttaa yhteishenki homman mielekkyyteen ratkaisevasti, lisäksi musiikillisten näkemysten erovaisuus saattaa vaikuttaa. Riippuen kuinka paljon näihin asioihin nyt yksittäinen soittaja pystyy yleensäkkään vaikuttamaan, joskus enemmän joskus vähemmän, toisinaan ei lainkaan. Riippuu ihmisestä itsestään haluaako, pystyykö ja kuinka pitkään soittamaan pahimmassa tapauksessa samat biisit illasta toiseen, itse vaikuttamatta niiden esitystapaan millään tavalla. Hyvä Ellipelli...sähän puhut vaihteeks ihan asiaa:-) Kyllä tänäkin päivänä levittäytyy monta sangen erilaista/eritasoista hutturevohkaa eri puolille Suomea,toiset ihan huvin vuoksi ja että saa olla himasta pois,toiset ihan työkseen!Joitakin wituttaa jo valmiiksi se että joutuu taas vetään ne samat biisit,ja solisti korjaa potin... Aivan satavarmasti jokunen soittaja katselee tänäkin päivänä haikeana mökkisaunojen savuja,kun matkaa on takana 200km ja edessä 300km,ja kenties salaa mielessään miettii syntyjä syviä olemisestaan ja ammatinvalinnastaan ... Ja se hiljaisuus keikkabussissa on joskus käsin kosketeltavaa,ei vaan kellään ole mitään sanottavaa...*tsih* Mulle tuo havahtumisen kohta synkkään todellisuuteen on usein ollut siinä Jämsän jälkeen,Himoksesta etippäin ja sitten nuo Korpilahden tienoot,ja sitten Viitasaari...kaunis kesäiltapäivä,hikinen bussi,kuuma kuin helvetissä...usein on ihan suoraan ja kaunistelematta wituttanut ja ajatukset on olleet suuniilleen "mitä wittua mä täällä teen..." Oma lukunsa on pimeät loskakelit ja se sama 300-500km matkaa...ei voi olla aina hauskaa,vaikka tuota mitenpäin yrittää positiiviseksi kääntää? Mutta se mikä mua joskus vähän ihmetyttää ja ärsyttää on eräiden palstalaisten käsittämättömän erheellinen kuva keikkailun ihanuudesta AMMATTINA,VARSINKIN kun kyseessä on jatkuvasti ne pari-kolme tyyppiä,jotka eivät OLE IKINÄ keikkabändeissä soittaneet;-) Silti arvostellaan kärkkäästi ammattiartisteja/bändejä/tes-soittajia leipääntyneiksi,kun homma on joskus vähän väsynyttä ja vedetään rutiinilla... Wittu!!!Eivät kaikki voi olla luontaisia pellejä ja harteliineja ja tukka putkella pienessä hiivassa jatkuvasti"wittu kun on kivaa"-tyyliin sauhuavia idiootteja,osa meistä on ihan oikeita ja ajattelevia ihmisiä,HOHO! Joskus parikymppisenä keikkailu voi olla tuota "kohti uusia seikkailuja"-osastoa,kun sitä sen 10-15 vuottakin tekee,niin eiköhän se siitä tasaannu? Jos asiaa rupee oikeen ajatteleen? Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 08.04.2006 16:08:32 | |
Tosimuusikko = puuduttanut itsensä tekelmällä liikaa työtä liian halvalla ikävässä porukassa ja ikävissä olosuhteissa? Iskee se väsymys kuule meille "propellihatuillekin" välillä. Meidän vaan pitää muistaa, että se moninkertainen tessi lakkaa hyvin äkkiä juoksemasta, jos sen näyttää. Tänään keikkamatkaa 2 km. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. | |
![]() 08.04.2006 16:15:23 | |
Tosimuusikko = puuduttanut itsensä tekelmällä liikaa työtä liian halvalla ikävässä porukassa ja ikävissä olosuhteissa? Iskee se väsymys kuule meille "propellihatuillekin" välillä. Meidän vaan pitää muistaa, että se moninkertainen tessi lakkaa hyvin äkkiä juoksemasta, jos sen näyttää. Tänään keikkamatkaa 2 km. HOHO!Joo,ei ole klovnin osa helppo,ei! Ostan Casion kun täytän 50v... | |
![]() 08.04.2006 16:26:38 | |
Joko on kääntyny kohmeloksi.. Nyt on! | |
![]() 08.04.2006 16:30:44 | |
Ainut muusikko,S.S ,jonka tunnen on jo sammunut! Vittu, minä en enää ole keikkamuusikko, vaan entinen sellainen ja sammun silloin kuin minua huvittaa! | |
![]() 08.04.2006 16:32:31 | |
Mielestäni tuon otsikon pitäisi olla: "Keikkamuusikot taitavat olla keikalla" . | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)