Aihe: Keikkupussi??
1 2 3
Musiikkia korville
03.04.2006 08:17:42

Me kuleksitaan (mallina) sellasella VW LT:llä. Varustelutaso ei oo häävi, mut me kyllä yleensä nukutaan matkat. 4 sänkyä on ja kyllä se vaan on luksusta heittää pitkäkseen keikan jälkeen. Webasto on ja ne sängyt, ei paljon muuta.
Olen hidas mutta tyhmä
jon lord
03.04.2006 11:36:05
Kaikkein hurjin oli nuorena poikana kun kuljettiin keikoilla "pahvi Commerilla". Se vaati jo pioneeri henkeä. Paice60 vois kertoa niistä enemmän esim. silloin kun mun bassokaappi putos kesken matkan Commerin katolta.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Tankoprinssi
03.04.2006 12:32:10 (muokattu 03.04.2006 12:32:46)

Fiat Ducato, jossa laiton "tavaratilapenkki" tai Volvo 850 farkku ja perävaunu.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
paice60
03.04.2006 21:57:29
Kaikkein hurjin oli nuorena poikana kun kuljettiin keikoilla "pahvi Commerilla". Se vaati jo pioneeri henkeä. Paice60 vois kertoa niistä enemmän esim. silloin kun mun bassokaappi putos kesken matkan Commerin katolta.
Joo silloin nuorna miehenä kuljettiin keikoilla niin että koska meillä ei ollut kellään korttia, niin haitaristin isä ajoi. Rummut, bassokaappi, PA vehkeet ja haitari, kolme soittajaa ja kuski ja autona...valehtelematta, FIAT 600. Oli hiukka korkea pino katolla.
Myöhemmin saatiin autoksi Commer joka painoi varmaan tonni. Oli niin paikattu. Kerran taas mentiin keikalle ja auton katolla olivat bassokaappi ja PA kaapit. Tultiin ylämäkeen ja kun mäki loppui, niin vastatuuli otti kamoihin kiinni ja kaikki tippui asfaltille. Ei siinä mitään ihmeempää tapahtunut, kulmat vähän pyöristyi, mutta sen verran oli hauskaa että haitaristin kanssa istuttiin kaiteella ja naurettiin kippurassa. Kuski oli vihainen: Ei tässä mitään nauramista ole. Että tämmösiä nuoruusmuistoja.
Ajattelenko....siis olenko?
asdfg
04.04.2006 09:36:42
Joo silloin nuorna miehenä kuljettiin keikoilla niin että koska meillä ei ollut kellään korttia, niin haitaristin isä ajoi. Rummut, bassokaappi, PA vehkeet ja haitari, kolme soittajaa ja kuski ja autona...valehtelematta, FIAT 600. Oli hiukka korkea pino katolla.

Meillä oli joskus kloppina treenikämpälle mennessä kusiaisessa basso- ja kitaravahvistin, laulukamat (2kpl 4x12" kaappia), rummut, soittimet ja kolme soittajaa. Mitään ei ollut katolla.

Takapenkin kaverille jäi muutama sentti penkin reunaa, apukuskilla oli rummut sylissä...
Pieni rumpalipoika
04.04.2006 19:43:30

apukuskilla oli rummut sylissä...

Tuplasetti? Hoho. Mut se auto joo...Mesen 207 vm.78. 2+4 henkeä, kalliimmat stesset kuin auto, tunnelmavalot ja muutenkin mukava. Moottori vaihdettu 2,2l 64 heppaiseen dieseliin (alkup. 2,4l/68hv). Loistava peli, nimeltään Myrskytuuli ja ton vehkeen kans ikinä ei tule kiire ;-D
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Timi
04.04.2006 22:42:52
Me mennään tyylikkäästi valkoisella Dodge Ram Van B250 6 hengen pakulla .Sisällä trendikäs harmaa verhoilu,lokoisa pehmeä istuin kuljettajan vieressä,houkutteleva leveä takapenkki joka antaa leppoisat unet humpan uuvuttamalle taiteilijalle,himmeä loisteputki yövalaistus ettei kuljettaja häikäisty,neljän kaiuttimen Hi Fidelity äänentoisto ,pehmenee sievästi, kokolattiamattojen vaientaessa voimakkaan V8 moottorin kyydittämän matkan kohti uusi hurjia seikkailuja musiikin lumottuun mailmaan.Ja tietty kotia kanssa!Soittovälineet lepäävät turvallisesti vankan väliseinän takana,sälekaihtimien varustettujen suurien ikkunoiden ympäröivän kuljetustilan lämpimässä tilassa.Tehokkaat halogeenivalot valaisevat ajurin näkökentän luoden turvallisen matkan keralla laadukkaiden nastarenkaiden,näin talvikeleillä.Ihailevat katseet seuraavat Amerikan autotekniikan huippua lipuessamme läpi hiljaisten,öisten kaupunkien.
paice60
04.04.2006 22:47:20
Me mennään tyylikkäästi valkoisella Dodge Ram Van B250 6 hengen pakulla .Sisällä trendikäs harmaa verhoilu,lokoisa pehmeä istuin kuljettajan vieressä,houkutteleva leveä takapenkki joka antaa leppoisat unet humpan uuvuttamalle taiteilijalle,himmeä loisteputki yövalaistus ettei kuljettaja häikäisty,neljän kaiuttimen Hi Fidelity äänentoisto ,pehmenee sievästi, kokolattiamattojen vaientaessa voimakkaan V8 moottorin kyydittämän matkan kohti uusi hurjia seikkailuja musiikin lumottuun mailmaan.Ja tietty kotia kanssa!Soittovälineet lepäävät turvallisesti vankan väliseinän takana,sälekaihtimien varustettujen suurien ikkunoiden ympäröivän kuljetustilan lämpimässä tilassa.Tehokkaat halogeenivalot valaisevat ajurin näkökentän luoden turvallisen matkan keralla laadukkaiden nastarenkaiden,näin talvikeleillä.Ihailevat katseet seuraavat Amerikan autotekniikan huippua lipuessamme läpi hiljaisten,öisten kaupunkien.

Toi on liian hienoo. Humppa vaatii hieman enemmän alkeellisuutta. Kun kulkuneuvo on karumpi, osaa arvostaa humpan hienovaraisia säikeitä jotka hellivät tanssikansaa, joka antaa ansaitut aplodit humpan herkkien sävelien tulkitsijoille.
Timi
04.04.2006 23:17:41
Toi on liian hienoo. Humppa vaatii hieman enemmän alkeellisuutta. Kun kulkuneuvo on karumpi, osaa arvostaa humpan hienovaraisia säikeitä jotka hellivät tanssikansaa, joka antaa ansaitut aplodit humpan herkkien sävelien tulkitsijoille.

Aikaisemmin minulla oli jopa täyspitkä 12 metrinen Scania keikkabussi, varustettuna kattoterassilla,6 hengen makuusijoilla,vastakkain asetetuilla istuimilla,pöydät välissä.Tuonkin duunasin sen takia että tuli pikku rundi Koillis-Suomeen.Heh. Riikosen kanssa kahdestaan. Ja päätin ottaa perheen ns:lomamatkalle. .Oli se läyhää myöhemminkin, nykyisen Trion kanssa karauttaa Lohjan Seurahuoneen eteen,täältä tulee Bändi!Kisullekkin lainasin aikoinaan heidän Lapin rundille ja Biancaa ajoin keikoille.Sitten tuli eräs kaveri ja kysyi?Onko tuo myydä?Oli!
paice60
04.04.2006 23:19:29
Aikaisemmin minulla oli jopa täyspitkä 12 metrinen Scania keikkabussi, varustettuna kattoterassilla,6 hengen makuusijoilla,vastakkain asetetuilla istuimilla,pöydät välissä.Tuonkin duunasin sen takia että tuli pikku rundi Koillis-Suomeen.Heh. Riikosen kanssa kahdestaan. Ja päätin ottaa perheen ns:lomamatkalle. .Oli se läyhää myöhemminkin, nykyisen Trion kanssa karauttaa Lohjan Seurahuoneen eteen,täältä tulee Bändi!Kisullekkin lainasin aikoinaan heidän Lapin rundille ja Biancaa ajoin keikoille.Sitten tuli eräs kaveri ja kysyi?Onko tuo myydä?Oli!

Onkos sun bändissä rumpalille paikkaa, meinaan jos noi autot on noin hienoja niin mitähän se palkka mahtaa olla.
Pieni rumpalipoika
04.04.2006 23:32:20

Onkos sun bändissä rumpalille paikkaa, meinaan jos noi autot on noin hienoja niin mitähän se palkka mahtaa olla.

300e/veto, mut joutuu maksaan Scanian polttoölj...siis dieselit. Hoho.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Timi
04.04.2006 23:33:27

Kyllä varmaan mua parempi rumpali bändiin löytyy heti vaikka sinusta mutta tuo perskeleen kalusto pitää rumpalin rahoittaa kanssa.Palkasta ollaan sovittu että alle Liiton liksojen ei mennä!Se on jämpti!
paice60
04.04.2006 23:36:04
Kyllä varmaan mua parempi rumpali bändiin löytyy heti vaikka sinusta mutta tuo perskeleen kalusto pitää rumpalin rahoittaa kanssa.Palkasta ollaan sovittu että alle Liiton liksojen ei mennä!Se on jämpti!

Toi oli vähän niinkuin vitsi. Mä olen jo hyvässä bändissä,mutta hyvä että alle minimin ette lähde. Tuo on hienoa suoraselkäisyyttä.
Timi
04.04.2006 23:39:36
300e/veto, mut joutuu maksaan Scanian polttoölj...siis dieselit. Hoho.

Jessus!Ei kai tommosii liksoi saa kuin jotku huiput?Ei me niin kamalan monta keikkaa ole jouduttu rahoittamaan.Ylpeänä täytyy myöntää,joskus ollaan jääty myös voiton puolelle.Ei tosin lippuriskikeikoilla.
Timi
04.04.2006 23:49:19
Toi oli vähän niinkuin vitsi. Mä olen jo hyvässä bändissä,mutta hyvä että alle minimin ette lähde. Tuo on hienoa suoraselkäisyyttä.

Sitten ko täältä huumori loppuu ja pikku nälväily ja kaikki muu hauskuus plus avuliaisuus ja neuvominen ja kannustus ja kivat kollegat ja muuten vaan kliffa jutustelu on syytä lyödä hanskat naulaan.

Tämän kirjoitti Timi!

Ps.Jaa kuinka hyvässä bändissä?Kamalaa ajatella että joku minun tilalla ja tulisi vieläkin parempi bändi!
paice60
04.04.2006 23:54:39
Sitten ko täältä huumori loppuu ja pikku nälväily ja kaikki muu hauskuus plus avuliaisuus ja neuvominen ja kannustus ja kivat kollegat ja muuten vaan kliffa jutustelu on syytä lyödä hanskat naulaan.

Tämän kirjoitti Timi!

Ps.Jaa kuinka hyvässä bändissä?Kamalaa ajatella että joku minun tilalla ja tulisi vieläkin parempi bändi!

Aina sitä pitää vähän toisen huumoria koetella. Tosiasiahan on että aina on joku sinua parempi ( muttei minua, HAH HAH), siitä ei pääse mihinkään. Tämä bändi missä olen on ihan toimiva systeemi. Keikkaakin on ihan mukavasti. Ei nyt välttämättä maailman paras bändi, mutta meillä on hyvä fiilis ja sehän jo kertoo paljon, vai mitä.
Timi
05.04.2006 00:02:22
Aina sitä pitää vähän toisen huumoria koetella. Tosiasiahan on että aina on joku sinua parempi ( muttei minua, HAH HAH), siitä ei pääse mihinkään. Tämä bändi missä olen on ihan toimiva systeemi. Keikkaakin on ihan mukavasti. Ei nyt välttämättä maailman paras bändi, mutta meillä on hyvä fiilis ja sehän jo kertoo paljon, vai mitä.

Eihän tuo muuta tarvitse!Se on siinä.Aivan sama kuin meidänkin kundien kanssa.Täytyy olla kliffaa.
isojussi
05.04.2006 08:30:02
....Sen sijaan sitä miettii elämän kulkua ja heittoja 609:n pystysuorissa penkeissä.

Jonka bongasin eilen Lempäälän kohdalla.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
magnetman 004
05.04.2006 22:11:00

Kun täällä kerran kaikesta keskustellaan niin kertokaahan millaisilla vehkeillä keikoille liikahdatte?

Mertsumiehiä, Mertsumiehiä... 609 -88, 8+1, viis-kuus miestä mahtuu selälleen r...piip...n
Makuasia - sano koira kun muniaan nuoli.
Musiikkia korville
06.04.2006 07:54:18

Eilen pamahti matkalla rengas. Sittenpä sattu olee vähän rimpulat avaimet eikä saatu renkaan pultteja auki. Apua järjesty kuitenkin, mutta sillä kaverillakaan ei ollu tarpeeks vahvoja vehkeitä.
No, loppujen lopuks päästiin jatkaa matkaa. Seistiin siinä tien vieressä kuitennii liki puoltoista tuntia...
Olen hidas mutta tyhmä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)