Tankero 25.03.2006 21:30:07 | |
---|
Kyllä mirri on ihana. Niin on. Tykkään ruokkia niitä, kun tulevat pihaan. Varmasti, vissiin. |
R.Syke 26.03.2006 09:05:17 | |
---|
En voisi tähän oikeastaan vastata, kun en elätä itseäni ravintola-/tanssimuusikkona, mutta otan riskin. Kuitenkin muutama kolli käy mouruamassa pihassa vanhasta muistista, kun meillä on joskus ollut tyttömirri. Yhtä mustaa kollia epäilen tanssimuusikon katiksi, koska sillä on helistin kaulassa. |
Sandy 26.03.2006 14:11:40 | |
---|
Toi Sandy on tuttu ihminen. Oli samaan aikaan keikalla Ikaalisten pesulassa. Tosin onhan siitä aikaa jo jonkin verran, varmaan joku puolitoista vuotta. Mutta siellä olitte Kuplan kanssa. Oli ihan hauska porukka ja hyviä soittaan ja laulaan. Juu, muistan myös teidän kokoonpanon! Hommahan toimi teillä eri mallikkaasti ja ootte jääny mieleen harvinaisen iloluontoisena porukkana, siis varsinkin rumpalismies! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
paice60 26.03.2006 14:18:43 | |
---|
Juu, muistan myös teidän kokoonpanon! Hommahan toimi teillä eri mallikkaasti ja ootte jääny mieleen harvinaisen iloluontoisena porukkana, siis varsinkin rumpalismies! No kiitos. Minähän se oon. niin monen kossun jälkeen vieläkö muistat mua. No yleensä olen iloluontoinen mutta välillä iskee naurukin pintaan, HEH HEH. Ajattelenko....siis olenko? |
Guido 26.03.2006 14:24:33 | |
---|
Meidän mirrit löytyy kotisivulinkin takaa. Veikeitä otuksia. Yksi on kova saunomaan. Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu. |
Sandy 26.03.2006 15:56:43 | |
---|
No kiitos. Minähän se oon. niin monen kossun jälkeen vieläkö muistat mua. No yleensä olen iloluontoinen mutta välillä iskee naurukin pintaan, HEH HEH. Se nauru on jäänyt kyllä lähtemättömästi mieleen! :) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
paice60 26.03.2006 17:59:29 | |
---|
Se nauru on jäänyt kyllä lähtemättömästi mieleen! :) Anteeksi pyydän ja psykiatrin laskut voi sitten lähettää mulle. Ajattelenko....siis olenko? |
Meisseli 26.03.2006 18:26:09 | |
---|
Mun kissa soittaa kitaraa. Mull on fotoki mut ku en osaa laittaa. Kissat on mukavia, paitti semmoset vittumaiset katit. Noooooooo...... Seonseonseonseonseonseonseonseon
www.strangefruit-band.com |
ludari 26.03.2006 18:32:16 | |
---|
Anteeksi pyydän ja psykiatrin laskut voi sitten lähettää mulle. Perästä kuuluu! Yleisö näyttää aika vanhalta.-Ei se mitään,soitetaan lujempaa,että kuulevat. |
paice60 26.03.2006 18:34:16 | |
---|
Perästä kuuluu! Tätä mä vähän pelkäsinkin. Ajattelenko....siis olenko? |
Ukko 26.03.2006 20:05:58 | |
---|
Se nauru on jäänyt kyllä lähtemättömästi mieleen! :) Mä olen kuunnellut sitä yli kakskyt vuotta :( |
jon lord 27.03.2006 11:13:59 (muokattu 27.03.2006 11:17:07) | |
---|
Mä olen kuunnellut sitä yli kakskyt vuotta :( Minä samanverran ja jopa samassa bändissä muutaman vuoden joten mullekin niitä psykiatrin lähetteitä. ps: viimeksi kun nähtiin pojat laivalla niin niillä oli helvatan hyvä meininki. Iloisia ja hauskoja veikkoja. BTW: meillä ei ole kissaa ja koiraa koska vanhemmalla tytöllä on todella paha allergia molempiin. Pää turpoaa palloksi jos lähistöllä on kissa ja pitkäkarvainen koira aiheuttaa samaa. Lyhyt karvainen ei niin paljon. Samaten keväällä koivu ja muut kukkivat puut. Ei ole kivaa taas eten tuleva kevät. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
paice60 27.03.2006 13:54:43 | |
---|
Minä samanverran ja jopa samassa bändissä muutaman vuoden joten mullekin niitä psykiatrin lähetteitä. ps: viimeksi kun nähtiin pojat laivalla niin niillä oli helvatan hyvä meininki. Iloisia ja hauskoja veikkoja. BTW: meillä ei ole kissaa ja koiraa koska vanhemmalla tytöllä on todella paha allergia molempiin. Pää turpoaa palloksi jos lähistöllä on kissa ja pitkäkarvainen koira aiheuttaa samaa. Lyhyt karvainen ei niin paljon. Samaten keväällä koivu ja muut kukkivat puut. Ei ole kivaa taas eten tuleva kevät. Tostahan tulee mieleen se että kun kysytään jostain bändistä tai tyypistä, että millanen soittaja, niin usein vastataan että tosi mukava tyyppi. Entäs se soittotaito, HMMM. Ajattelenko....siis olenko? |
jeppeq 27.03.2006 13:57:37 | |
---|
Tostahan tulee mieleen se että kun kysytään jostain bändistä tai tyypistä, että millanen soittaja, niin usein vastataan että tosi mukava tyyppi. Entäs se soittotaito, HMMM. Sehän tulee jo ehkä heti toisena... :) Valehtelisin jos väittäisin |
Ukko 27.03.2006 16:21:47 | |
---|
Tostahan tulee mieleen se että kun kysytään jostain bändistä tai tyypistä, että millanen soittaja, niin usein vastataan että tosi mukava tyyppi. Entäs se soittotaito, HMMM. Sosiaalinen luonne ratkaisee loppupeleissä. Soittaminen ja kaikki muukin menee aika turhauttavaksi jos porukassa on joku elvistelemässä. |
jon lord 27.03.2006 16:24:36 | |
---|
Sosiaalinen luonne ratkaisee loppupeleissä. Soittaminen ja kaikki muukin menee aika turhauttavaksi jos porukassa on joku elvistelemässä. Mutta elvistelikö Elvis omassa bändissään?? Ehkä se hänelle sallittakoon, muille ei.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Jaskaa pakoon 27.03.2006 16:44:18 | |
---|
Mun kissa soittaa kitaraa. Mull on fotoki mut ku en osaa laittaa. Kerkeiskö kissa laittamaan? |
kaukopoika 27.03.2006 18:14:06 | |
---|
Meikäläisen katti, tavallinen maatiaiskolli Matlock nimeltään on vähän kuin Sandyn kissa eli tulee taatusti vessaan perään kun meen "aamuistunnolle",mutta ei pure mistään,vaan käy lavuaariin maate ja kehrää siellä kuuluvasti.Pakko on silittää ja kieltämättä on käyny mielessä,josko ihan vähän tirauttaisi vettä kraanasta,mutta en ole halunnut olla niin ilkeä. |
R.Syke 29.03.2006 17:09:30 | |
---|
-Sähköset on vehkeet, sano omb-mies kun kissalla pöytää pyyhki. |
häläppääjä 29.03.2006 17:30:42 | |
---|
Niin on. Tykkään ruokkia niitä, kun tulevat pihaan. Onko ruokalistalla sertiä, jonka päällä lukee "Vihtavuori"? katteleppa ihte |