uruttaja 21.03.2006 09:30:56 | |
---|
Onkos tää se hemmo joka veti jotain Elvis-shöytä ? Oon oolut sen kanssa jollain keikallakin jossain, en nyt vaan millään muista missä. Tais asua jossain vaiheessa Anjalankoskella? Muistaakseni se on sama paavo, en anna takuuta tästä, mutta aika varma olen. |
jjussila 21.03.2006 10:55:01 | |
---|
Ja mikähän sitä jumalaista musiikkia sitten on ? "Jazziahan minäkin olisin aina halunnu soittaa"... Sori vaan, minusta aikamoista asennevammaa havaittavissa. Pitkä taitaa tulla olemaan sinunkin musiikkitiesi, epäilen, että eksyt uudemmankin kerran perusstagelle. Minä kun olen aina ollu "vaan humppamuusikko" en oikein jaksa tätä "valitettavasti" osastoa. Sitten kun aletaan rapsuttamaan tuolla, niin ei oikein taho aina ees taittuakkaan vaikka kuulemma lähtee ja on kova. Oho, tulipa äree kommentti, no ruoka onkin vielä syömättä, sitten onkin parempi mieli.. Hyvä, asiat on sanottava niin kuin ne on, prkl.... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
Sertzo S 21.03.2006 12:02:15 | |
---|
En minä, mutta äsken pärähti mieleen muistaako patela tai muu pohjois-suomi osasto rumpali Jan Alataloa? Soitteli ainaten 80-luvulla, vaan vieläkö on alalla? Soiteltiin joskus tuurausveto ja hämmästeltiin sen rumpusetin suuruutta. Muistan toki. Hänellä oli aikoinaan muistaakseni Elvis-show rumpaloinnin lisäksi. Ei tietoa mitä nykyisin tekee, enkä nähnyt ole kymmeniin vuosiin. |
uruttaja 21.03.2006 12:12:53 | |
---|
Muistan toki. Hänellä oli aikoinaan muistaakseni Elvis-show rumpaloinnin lisäksi. Ei tietoa mitä nykyisin tekee, enkä nähnyt ole kymmeniin vuosiin. Kyllä se Jorma vielä 90-luvulla teki keikkaa. |
uruttaja 21.03.2006 12:12:57 | |
---|
Muistan toki. Hänellä oli aikoinaan muistaakseni Elvis-show rumpaloinnin lisäksi. Ei tietoa mitä nykyisin tekee, enkä nähnyt ole kymmeniin vuosiin. Kyllä se Jorma vielä 90-luvulla teki keikkaa. |
uruttaja 22.03.2006 19:33:39 | |
---|
Alatalo Fourihan on Souvareiden (2/4 nykySouvareista) esiaste, bassossa oli Jorma ja uruissa Jouni, pystönä kongoja paukutteli Depneri Pepe. Pertti Debner oli siirynyt tänään yläkerran bändiin, kevyet mullat. |
Sertzo S 22.03.2006 19:35:17 | |
---|
Pertti Debner oli siirynyt tänään yläkerran bändiin, kevyet mullat. Rauha sielulleen. Oliko rumpali, jolla samantyylinen lauluääni kuin J. Markolalla? |
uruttaja 22.03.2006 19:47:23 | |
---|
Rauha sielulleen. Oliko rumpali, jolla samantyylinen lauluääni kuin J. Markolalla? Sama paavo. |
KoskPaavo 22.03.2006 21:03:39 | |
---|
Rauha sielulleen. Oliko rumpali, jolla samantyylinen lauluääni kuin J. Markolalla? Joo, kepeät mullat hänelle, oliko hänkin alunperin Kuusamon miehiä. ? Jos oli niin kyllä oli mulle tuttu. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 22.03.2006 21:11:02 | |
---|
Joo, kepeät mullat hänelle, oliko hänkin alunperin Kuusamon miehiä. ? Jos oli niin kyllä oli mulle tuttu. Edelleen sama paavo. |
markkuv 22.03.2006 22:16:56 | |
---|
Joo, kepeät mullat hänelle, oliko hänkin alunperin Kuusamon miehiä. ? Jos oli niin kyllä oli mulle tuttu. Kuusamosta oli, tammikuussa tein kolme keikkaa hänen kanssaan, kiva kaveri, eipä tuota arvannut silloin, että ei enää törmätä. Järkyttävältä tuntuu. |
uruttaja 22.03.2006 22:17:48 | |
---|
Kuusamosta oli, tammikuussa tein kolme keikkaa hänen kanssaan, kiva kaveri, eipä tuota arvannut silloin, että ei enää törmätä. Järkyttävältä tuntuu. Väsytmättömät triossa vedin monta mukavaa keikka Pepen kanssa. |
Sertzo S 23.03.2006 07:48:12 (muokattu 23.03.2006 07:48:46) | |
---|
Väsytmättömät triossa vedin monta mukavaa keikka Pepen kanssa. Mikä lienee kuolinsyy, ettekö vain kuningas a....? |
markkuv 23.03.2006 09:28:46 | |
---|
Mikä lienee kuolinsyy, ettekö vain kuningas a....? Ei todellakaan! Ei kannata arvailla jos ei tiedä asiasta mitään. |
KoskPaavo 23.03.2006 10:47:12 | |
---|
Väsytmättömät triossa vedin monta mukavaa keikka Pepen kanssa. Mä tapasin sen Rosellalla joskus 1989, oli vetämässä päivätriossa Porilaisen Tenkulan Pekan ja sen kiippari-Tenhusen kanssa.Ne oli pari viikkoa , mulla oli viiden viikon veto. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 23.03.2006 10:49:44 | |
---|
Mä tapasin sen Rosellalla joskus 1989, oli vetämässä päivätriossa Porilaisen Tenkulan Pekan ja sen kiippari-Tenhusen kanssa.Ne oli pari viikkoa , mulla oli viiden viikon veto. Siis Tenhusen Make. Tuttu turakainen. Se oli jossain välissä Espanjassa vetämässä humppaa yksinään. Mitähän Makelle kuuluu, missäpäin maailmaa mies seilaa? Veljensä Timppa on myös hyvä tuttu. Soitti Misterissä vielä 90-luvulla. |
Sertzo S 23.03.2006 11:27:25 | |
---|
Siis Tenhusen Make. Tuttu turakainen. Se oli jossain välissä Espanjassa vetämässä humppaa yksinään. Mitähän Makelle kuuluu, missäpäin maailmaa mies seilaa? Veljensä Timppa on myös hyvä tuttu. Soitti Misterissä vielä 90-luvulla. Tutut vellokset, mutta missähän lienevät nykyisin? |
uruttaja 23.03.2006 11:29:36 | |
---|
Tutut vellokset, mutta missähän lienevät nykyisin? Timppa on Porvoossa, Makesta en tiedä. |
Anonymous-jazz 23.03.2006 13:52:10 (muokattu 23.03.2006 13:58:09) | |
---|
Ja mikähän sitä jumalaista musiikkia sitten on ? "Jazziahan minäkin olisin aina halunnu soittaa"... Sori vaan, minusta aikamoista asennevammaa havaittavissa. Pitkä taitaa tulla olemaan sinunkin musiikkitiesi, epäilen, että eksyt uudemmankin kerran perusstagelle. Minä kun olen aina ollu "vaan humppamuusikko" en oikein jaksa tätä "valitettavasti" osastoa. Sitten kun aletaan rapsuttamaan tuolla, niin ei oikein taho aina ees taittuakkaan vaikka kuulemma lähtee ja on kova. Oho, tulipa äree kommentti, no ruoka onkin vielä syömättä, sitten onkin parempi mieli.. Kyllähän se on aina ollut selvä että jazzilla ei Suomessa elä. Olenkos sillä sitten yrittänyt elää ? Sori vaan, minusta aikamoista asennevammaa havaittavissa. Asennevammaiset jazzarit eivät kyllä humppakeikalle lähde. Jos mä olen tehnyt humppakeikkoja niin selvästihän siinä asennevammaa on havaittavissa kun homma on ainakin tähän mennessä tuntunut ihan mielekkäältä lukuunottamatta muutamia alalla surffailevia turisteja jotka tulevat pätemään heti kun uusi ja nuori sälli aloittaa näitä hommia samassa bändissä. Nim. kokemusta on tällaisesta jatkuvasta v*ttuilusta joka setin tauolla tempojen suhteen (täysin aiheetta) vaikka itse kyseinen turistimuusikko häiritsee bändin sisällä enemmän kuin muut yhteensä. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |
jeppeq 23.03.2006 14:19:46 | |
---|
Asennevammaiset jazzarit eivät kyllä humppakeikalle lähde. Jos mä olen tehnyt humppakeikkoja niin selvästihän siinä asennevammaa on havaittavissa kun homma on ainakin tähän mennessä tuntunut ihan mielekkäältä lukuunottamatta muutamia alalla surffailevia turisteja jotka tulevat pätemään heti kun uusi ja nuori sälli aloittaa näitä hommia samassa bändissä. Nim. kokemusta on tällaisesta jatkuvasta v*ttuilusta joka setin tauolla tempojen suhteen (täysin aiheetta) vaikka itse kyseinen turistimuusikko häiritsee bändin sisällä enemmän kuin muut yhteensä. Vaikuttaa, että suomen kieli ei aina ajatuksen tasolla kerro "koko totuutta". Vaikuttaisi siltä, että suhtaudut "asiaan kuuluvalla vakavuudella" myös perinteisen soittamiseen. Se mikä otti silmään, oli tuo "joutunut soittamaan humppaa". Työniloa sulle, ainahan voit ottaa yhteyttä orkesterin yhteyshenkilöön ja tehdä valituksen työpaikkakiusaamisesta.. heh hehe Riemukkaita ja mieleenpainuvia yleisötilaisuuksia rumpusetillesi. Valehtelisin jos väittäisin |