baron 16.03.2006 17:48:42 | |
---|
Mä en tiedä ajattelenks' mä ihan hullusti, mutta joskus mulla on tunne että mulla on valtaa: Soittamalla mä saan periaatteessa ihan järkevät (?) ihmiset hyppimään hassun näköisesti ja hikoilemaan! My name is Baron, Sir Baron. |
riff 16.03.2006 17:55:31 | |
---|
Arvaa, minkä biisin haluaisin vetää niin, että sä soittaisit kitaraa :o)) En arvaa! Et halua laulaa! En aio soittaa! ;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
kuunsirppi 16.03.2006 17:59:19 | |
---|
En arvaa! Et halua laulaa! En aio soittaa! ;-) *hih* ei sitä koskaan tiedä :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
jeppeq 16.03.2006 18:10:02 | |
---|
*hih* ei sitä koskaan tiedä :o)) Sen fauvouritti on "kelle kellot soivat" Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
manjaana 16.03.2006 18:11:59 | |
---|
Sen fauvouritti on "kelle kellot soivat" Manjikselle ne soi.. Elämä on! |
EP 16.03.2006 18:19:37 | |
---|
Manjikselle ne soi.. Moro. :) |
riff 16.03.2006 20:07:48 | |
---|
Sen fauvouritti on "kelle kellot soivat" Voi ei! Hell's Bells! Selvä mies ei sisulle haise! |
Tankero 16.03.2006 20:10:26 | |
---|
Sen fauvouritti on "kelle kellot soivat" Ja minun on vanha Pasi Kalmiston Sata kelloa, Cento Campari. Jäävedellä. Varmasti, vissiin. |
baron 16.03.2006 20:54:38 | |
---|
Ja minun on vanha Pasi Kalmiston Sata kelloa, Cento Campari. Jäävedellä. No nyt teit kyllä tahallaan mutta kuitenkin "Cento Campane" My name is Baron, Sir Baron. |
jeppeq 16.03.2006 20:57:50 | |
---|
Ja minun on vanha Pasi Kalmiston Sata kelloa, Cento Campari. Jäävedellä. Tuo sata kelloa on hieno piisi. Pitäsköhän tehä siitä buggi ja laittaa vähän siksakkia joukkoon, vois päästä iskelmäratioonkin soimaan, kun myis basson ja ostas soittoaikaa saaduilla rahnoilla ? Jaa, mutta milläs sitten soittas..hmm Musiikkityöläisen toimenkuva voi olla moninainen.. |
jon lord 17.03.2006 11:27:01 | |
---|
Olen sanonut tämä ennenkin mutta sanotaan taas kerran. Mulla on kilometrejä takana yli 30 vuotta, mutta olen aina sanonut etten lähde ajamaan satoja kilometrejä töihin mököttämään. Onhan niitä joskus tottakai ollut huonojakin päiviä mutta pääsääntöisesti aina pyrin olemaan hyvällä mielellä. Illasta voi omassa mielessään tehdä hyvän kun alkaa ajattelemaan vaikka iloisia asioita. Joskus pieni silmäpeli vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa piristää kummasti iltaa. Joku hyvä vitsi kun tulee mieleen sitä voi mielessään maistella illan aikana. Keinoja on monia kun vain viitsii yrittää. Tietenkin kun tilanne on sellainen jonka esim. WW on maininnut tuolla toisaalla niin silloin ajattelee että loppuispa vain tämä ilta. On niitä tullut omallekin kohdalle ihan tarpeeksi, mutta se on vain yritettävä kestää. Mutta perus ajatus että olemme viihdyttämässä asiakkaita täytyy ottaa huomioon. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
uruttaja 17.03.2006 11:30:26 | |
---|
Olen sanonut tämä ennenkin mutta sanotaan taas kerran. Mulla on kilometrejä takana yli 30 vuotta, mutta olen aina sanonut etten lähde ajamaan satoja kilometrejä töihin mököttämään. Onhan niitä joskus tottakai ollut huonojakin päiviä mutta pääsääntöisesti aina pyrin olemaan hyvällä mielellä. Illasta voi omassa mielessään tehdä hyvän kun alkaa ajattelemaan vaikka iloisia asioita. Joskus pieni silmäpeli vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa piristää kummasti iltaa. Joku hyvä vitsi kun tulee mieleen sitä voi mielessään maistella illan aikana. Keinoja on monia kun vain viitsii yrittää. Tietenkin kun tilanne on sellainen jonka esim. WW on maininnut tuolla toisaalla niin silloin ajattelee että loppuispa vain tämä ilta. On niitä tullut omallekin kohdalle ihan tarpeeksi, mutta se on vain yritettävä kestää. Mutta perus ajatus että olemme viihdyttämässä asiakkaita täytyy ottaa huomioon. Kyllä Veli puhuu asiaa. Kuitenkin soittaminen on parasta mitä voi...jne. Huonompiakin vaihtoehtoja ajankuluun löytyy. |
Musiikkia korville 17.03.2006 11:30:28 | |
---|
Olen sanonut tämä ennenkin mutta sanotaan taas kerran. Mulla on kilometrejä takana yli 30 vuotta, mutta olen aina sanonut etten lähde ajamaan satoja kilometrejä töihin mököttämään. Onhan niitä joskus tottakai ollut huonojakin päiviä mutta pääsääntöisesti aina pyrin olemaan hyvällä mielellä. Illasta voi omassa mielessään tehdä hyvän kun alkaa ajattelemaan vaikka iloisia asioita. Joskus pieni silmäpeli vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa piristää kummasti iltaa. Joku hyvä vitsi kun tulee mieleen sitä voi mielessään maistella illan aikana. Keinoja on monia kun vain viitsii yrittää. Tietenkin kun tilanne on sellainen jonka esim. WW on maininnut tuolla toisaalla niin silloin ajattelee että loppuispa vain tämä ilta. On niitä tullut omallekin kohdalle ihan tarpeeksi, mutta se on vain yritettävä kestää. Mutta perus ajatus että olemme viihdyttämässä asiakkaita täytyy ottaa huomioon. Komppia. Etenkin tuo silmäpeli -osasto on hyvästä. Olen hidas mutta tyhmä |
KoskPaavo 17.03.2006 11:44:38 | |
---|
jonlordi puhui saman mitä itse en osannut sanoiksi pukea. Juuri noin! Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankero 17.03.2006 13:53:04 | |
---|
No nyt teit kyllä tahallaan mutta kuitenkin "Cento Campane" Niin tein, kun Campari on parempi juoma kuin Campane. Varmasti, vissiin. |
veeka 17.03.2006 21:23:37 | |
---|
Perseestä on ainoastaan ne keikat joissa joutuu vetään puoli neljään. Se viimeinen tunti on niin syvältä kuin olla voi. Levytanssit hoitais homman niille muutamalle sammumispisteesssä olevalle turakaiselle jotka vielä ovat paikalla. Toivottavasti ei tarvi enää ikinä. jyrkkä ehkä |
Mynthor 17.03.2006 21:48:52 | |
---|
Henk.koht on kivasti jeesannu, kun tarvittaessa nostaa vaikeustasoa kemiallisesti, eli dokaa keikalla. Ja ihan turha naputtaa. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
v_m_kangas 17.03.2006 21:51:12 | |
---|
Henk.koht on kivasti jeesannu, kun tarvittaessa nostaa vaikeustasoa kemiallisesti, eli dokaa keikalla. Ja ihan turha naputtaa. Hoho, täälläpäin ei ainakaan naputeta...ainoastaan laputetaan matkalle :) Humppaa tai soita humppaa |
uruttaja 17.03.2006 21:52:55 | |
---|
Henk.koht on kivasti jeesannu, kun tarvittaessa nostaa vaikeustasoa kemiallisesti, eli dokaa keikalla. Ja ihan turha naputtaa. Kuin paljon pitää vetää että homma muuttuu haastavaksi. 3 promillea ei vielä vaikuta Pieneen polkuun millään lailla. |
M.i.k.key 17.03.2006 21:54:02 | |
---|
Henk.koht on kivasti jeesannu, kun tarvittaessa nostaa vaikeustasoa kemiallisesti, eli dokaa keikalla. Ja ihan turha naputtaa. Hyvä hyvä! Möllisty! |