Aihe: Hyvä ja oikea?
1 2 3 4
baron
15.03.2006 23:25:55

No ei se oo kaksista tuolla kiipparistiosastollakaan. Kokeileppa heittää sinne jotain väliin...

Kyllä siellä on se selvä ero, että siellä on yksi huulenheittosäie ja muut asialinjalla.

Jos mäkin nyt pistäisin sen verran lusikkaani soppaan että kyllä sama idis sopisi tännekin.
Mun mielestä sellainen "off-topicointi" säikeillä, joilla on edes kaukainen yhtymäkohta säikeen originaaliaiheeseen voi aiheuttaa vain kivaa polveluita säikeen sisällä kunhan keskustelu pysyisi asialinjalla.

Itse olen varmaan syyllistynyt vaikka mihin eli en tässä syyttele ketään, vain totean.
Meidän näköinenhän tää palsta on.
My name is Baron, Sir Baron.
uruttaja
16.03.2006 01:08:28
Tästä lähtien pyrin vain herrasmiesmäiseen keskusteluun.
Sertzo S
16.03.2006 07:47:47
Tästä lähtien pyrin vain herrasmiesmäiseen keskusteluun.

Säilytetään kuitenkin paskanpuhumisen jalo taito näillä palstoillamme, ettei ole niin kuivaa ja neitimäistä pohdiskelua, kuin tuolla klasaripuolella. ;)
Musiikkia korville
16.03.2006 07:52:35

Meidän näköinenhän tää palsta on.

Tähän on helppo yhtyä.

Ja niinku moderaattori sanoi:
Tanssimusapalstallakin pätee säännöt. Tämä palsta on pystyssä ainoastaan siksi, että suurin osa keskustelijoista on samalla tavalla hulluja, eikä täällä painella kovinkaan herkästi varoitusta.

Itteeni ei haittaa, että asia menee bullshitiksi. Oon tosin sevverran rookie mnetissä, että en tiedä kuinka hedelmällisiä teidän keskustelut on tällä palstalla ollu aiemmin... Kuitenki nää ot -jutut uppoo itteeni hyvinkin, kun ne kuvastaa just sitä mitä me ollaan. Me ollaan hieman erilaisia ku muitten palstojen porukat. So what?

Riffi totes myös hyvin, että ei kannata ottaa niin vakavasti. Täähän on vaan ajanvietettä...
Olen hidas mutta tyhmä
BigPapa
16.03.2006 08:59:58

Mistä täällä puhutaan?
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Sertzo S
16.03.2006 09:01:34
Mistä täällä puhutaan?

Kaikesta joutavanpäiväisestä paskasta, jos et ole huomannut,. ;)
Sertzo S
16.03.2006 09:08:07
Murjaisinpa tuossa äsken oikean kunnon krapulapaskan, jos jotain koprafilistia kiiinnostaa. ;)
R.Syke
16.03.2006 09:11:12
Murjaisinpa tuossa äsken oikean kunnon krapulapaskan, jos jotain koprafilistia kiiinnostaa. ;)

Joo! Kiinnostaa :P Viitsitkö vielä tarkemmin selvittää tyypin.

http://www.justjoo.net/jutut.asp?id=3
baron
16.03.2006 09:11:47

kopro-!!!!
(Minkäs sitä kopromaiselle luonteelleen voi!)
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
16.03.2006 09:13:16
Joo! Kiinnostaa :P Viitsitkö vielä tarkemmin selvittää tyypin.

http://www.justjoo.net/jutut.asp?id=3

Joo! Sellainen puolivetelä, ruisleipämäinen, tummanruskea ja synnytys oli tosi helppo. ;)
Sertzo S
16.03.2006 09:14:17
kopro-!!!!

Kiitos korjauksesta!
pekkajau
16.03.2006 09:14:43
Varmaan tälläkin hetkellä joku "oikea soittaja" harkitsee vakavasti poistumista TM-osastolta tai ainakin se kohtaa uhkaa lähdöllään!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
R.Syke
16.03.2006 09:16:06 (muokattu 16.03.2006 09:16:47)
kopro-!!!!

Paska haisee kuin parhaat omenat! Onko tää nyt taas erkaantunut tuosta varsinaisesta asiasta.

Mielestäni tuohon WW:n aiheesen palatakseni. Näin aivan amatöörinä olisin sitä mieltä, että sen verran pitää ennen keikkaa syödä, että on mitä oksentaa.

Mutta se ei saa vaikuttaa soittoon. Rapula- ja viinapäissään soittamisen tuomitsen jyrkästi.
R.Syke
16.03.2006 09:18:13
Varmaan tälläkin hetkellä joku "oikea soittaja" harkitsee vakavasti poistumista TM-osastolta tai ainakin se kohtaa uhkaa lähdöllään!

TM= transkendenttinen mietiskely.

Mietin vaan, että miten minäkin, joka en ole oikea soittaja, olen tänne eksynyt.
Jäärä
16.03.2006 09:18:45

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=24&t=101091
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
isojussi
16.03.2006 10:00:17

No joo - karavaani kulkee ja koirat haukkuu.....
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
uruttaja
16.03.2006 10:13:17

Kehittelen sietämätöntä painetta peräsuoliosastolle ja vapautan sen kohta raastavalla voluumilla viemäriverkostoon..
AnselmiMaa
16.03.2006 10:16:01
Kehittelen sietämätöntä painetta peräsuoliosastolle ja vapautan sen kohta raastavalla voluumilla viemäriverkostoon..

Meillä on bäntissä kunnon kakka-anylysaattori. Saatat tietää.. Vaikka ei silti, kivahan se kakasta aamuyöllä (miksei päivälläkin..) puhua, kun ei oo peltoo.
Mitä sitten? Soita äläkä selvitä!
vanhami
16.03.2006 10:17:38
Olin tuossa ensimmäisellä sivulla kirjoittamassa juuri, että topicin asia on yleensä käsitelty kahdella ensimmäisellä sivulla, sitten sivut 3-12 ovatkin pissakakkajuttuja. Tässä säikeessä siihen päästiin jo toisella sivulla.

Tämä on netin ainoa keskustelupalsta, missä jutut on oikeasti hyvällä tavalla älyvapaita ja keskustelu rönsyää vapaasti paskan laadusta jätkänhumpan arraamiseen.

Jos joku viaton ohikulkija tulee tänne ja ottaa nokkiinsa, on se sen oma vika.
AnselmiMaa
16.03.2006 10:19:00
Olin tuossa ensimmäisellä sivulla kirjoittamassa juuri, että topicin asia on yleensä käsitelty kahdella ensimmäisellä sivulla, sitten sivut 3-12 ovatkin pissakakkajuttuja. Tässä säikeessä siihen päästiin jo toisella sivulla.

Tämä on netin ainoa keskustelupalsta, missä jutut on oikeasti hyvällä tavalla älyvapaita ja keskustelu rönsyää vapaasti paskan laadusta jätkänhumpan arraamiseen.

Jos joku viaton ohikulkija tulee tänne ja ottaa nokkiinsa, on se sen oma vika.

AsiaPlussa! +
Mitä sitten? Soita äläkä selvitä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)